of vannacht een uil, maar goed, ik heb mijn goede daad voor vandaag gedaanquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:10 schreef Desunoto het volgende:
En morgen komt hij terug want hij vindt je zo aardig omdat je hem gered had en dan hapt poes weer toe.
Voor een huiskat is het niet zozeer eten (krijgt hij toch wel van Klonk) maar eerder een speeltje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:11 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
ik vind het gemeen dat je de poes zn eten afpakt
als ie honger heeft moet de uitslover naar de voerbakken lopenquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:11 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
ik vind het gemeen dat je de poes zn eten afpakt
doe ik morgen welquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:14 schreef raaavi het volgende:
Wat heb je geleerd na vandaag!
Ruim je kamer op!
mag lijen dat je kat nu net aan dat uitje begonnen is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:21 schreef Klonk het volgende:
zou die al opgevreten zijn door het uiltje waarvan ik zeker weet dat ie in het bos woont
nee, zeker weten van niet, ik val onze buurt niet lastig met onze hobby, onze poezels hebben een tuin, daar mogen ze lekker in ravotten en klooien, maar verder is de tuin poesontsnapveiligquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
mag lijen dat je kat nu net aan dat uitje begonnen is.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
mag lijen dat je kat nu net aan dat uitje begonnen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |