Jij bent zeker zo een type dat de het liefst het godganse seizoen met al zijn kampermatties op een camping doorbrengt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:05 schreef blckbb het volgende:
Ga jij eens even een end niet spotten met caravans
caravans zijn heilig
Stakkerquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:05 schreef blckbb het volgende:
Ga jij eens even een end niet spotten met caravans
caravans zijn heilig
Was het maar zo een feest dat heel Nederland vol stond met snelwegen. Er zijn ook helaas van die 80 km/h wegen met dubbel doorgetrokken streep.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:05 schreef swarmahoer het volgende:
zolang ze lekker rechts blijven rijden tussen de vrachtwagens
90quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:07 schreef Snakey het volgende:
Je mag niet harder dan 80 km met een caravan in NL.
En nee, ik heb geen sleurhut.
Nee, ik slaap in een tent, de caravan is voor 't bier.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:06 schreef memrtn het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo een type dat de het liefst het godganse seizoen met al zijn kampermatties op een camping doorbrengt.
Is sinds vorige maand 90 geworden, zodat die bezopen oostblokchauffeurs niet meer onnodig hoeven in te halen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:07 schreef Snakey het volgende:
Sinds 1 mei dit jaar inderdaad zie ik net.quote:
POIDNHquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:08 schreef Rosbief het volgende:
Sohee, NU OP NEDERLAND 3!! Lekkere breezerslet met dikke tetten van 15 jaar![]()
![]()
Hoe die moeder over d'r praat, als ze stonded is ligt ze met jongens te rollebollen![]()
Ik ga even rukken!
http://www.ad.nl/binnenland/article1801260.ece... Al een tijdje 90 km/u.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:07 schreef Snakey het volgende:
Dat zei ik al. Opletten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:10 schreef. het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/binnenland/article1801260.ece... Al een tijdje 90 km/u.
Inderdaad en dat is ongeveer 95 op de teller en niet minderquote:
Helaas.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:09 schreef Anchor het volgende:
De valkuil van TS is echter het feit dat hij geen geld en of vrienden heeft om mee op vakantie te gaan en dus jaloers is.
quote:De irritante (levensgevaarlijke treuzelaars) weggebruikers zijn juist mensen van 60+
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |