quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:45 schreef Druktemaker het volgende:
Das gewoon een eerbetoon.
En na overleg met de huisarts, de maatschappelijk werker, en bjz beloofde de vader dat hij het nooooit meer zou doen en werd het kind teruggegeven aan de vader.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:10 schreef devuser_250 het volgende:
[ afbeelding ]
. De agent kon de peuter én haar vader redden, toen zijn collega's de suïcidale drugsverslaafde binnenin diens appartement konden afleiden. Het redden van het dochtertje verliep niet zonder slag of stoot. De dolgedraaide vader wou haar niet zomaar afgeven aan de agent. Een worsteling om het meisje volgde, gelukkig gewonnen door de agent. Die kon uiteindelijk de getatoeëerde man ook naar binnen duwen, waar collega-agenten hem opvingen. De misdadiger werd opgepakt. (jv)
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:12 schreef Py het volgende:
Tribute to Michael?
Ja, een hond of een koe, waarom is het een erger dan het ander?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:40 schreef TeenWolf het volgende:
Dat is niet het enige wat ze laten bungelen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een hondje hoort in huis.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:42 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, een hond of een koe, waarom is het een erger dan het ander?
En een koe in de wei.quote:
Niet dat ik het ermee eens ben, maar accepteer je mening, maar laat ze dan niet die beesten tegen de grond suf rossen en daarna levend villen..quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En een koe in de wei.
Maar ik eet graag koe en een Chinees graag hond.
Ik ben dol op mijn kat, maar wie een kat wil eten, gaat z'n gang maar, heur.
Zolang het de mijne niet is dan.
Dat hoort met geen enkel dier te gebeuren, natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Niet dat ik het ermee eens ben, maar accepteer je mening, maar laat ze dan niet die beesten tegen de grond suf rossen en daarna levend villen..![]()
http://www.peta.org/feat/ChineseFurFarms/index.asp
daar geef ik je groot gelijk in, helaas gebeurt het daar nog altijd. Ik kan zelf heel veel hebben, maar zelfs Teenwolf werd hier woest van.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:54 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat hoort met geen enkel dier te gebeuren, natuurlijk.
(ik ga ech nie op enge linkjes klikken)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |