abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70893824
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 23:06 schreef Tha_Flash het volgende:

[..]

aandelen ???
Nee hele goede ervaringen
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_70899974
Ik heb ook een matras wat ik eigenlijk te hard vind liggen. Vormt zich totaal niet naar mijn lichaam. Is het ook mogelijk om gewoon een oplegmatras/topper erop te leggen om het bed wat zachter/comfortabeler te maken? Welke moet ik dan nemen, iemand daar ervaringen mee? Heb dus niet zo'n groot budget anders had ik wel een heel nieuw matras gekocht.
  donderdag 3 september 2009 @ 11:14:04 #28
268551 Luxebedden
Luxebedden.nl Alle Topmerken!!
pi_72393309
Hallo,

jensen is idd erg warm, vooral omdat er veel latex wordt gebruikt in hun bedden en toppers, traagschuim wordt er naar mijn weten niet gebruikt in hun matrassen of toppers.

Een zeer goed alternatief als je het te warm hebt in bed (transpireren), zou een Vi-Spring bed zijn (of een ander bed wat enkel natuurlijke dus goed ademende materialen zoals paardenhaar en katoen gebruikt in hun bedden.

Je kunt op http://www.luxebedden.nl alle modellen van Vi-Spring bedden en matrassen vinden,
tevens kun je deze online bestellen. ook de complete collectie van Jensen staat er op. Alsmede andere topmerken zoals Pullman, Tempur, Master by Eastborn, Swissflex, Avek, Noflik, Romantovich en nog veel meer.

Op Luxebedden.nl kun je in elk geval voldoende informatie vinden over alle produkten van alle topmerken.

Veel succes verder met je bed....

Groeten

Luxebedden.nl
www.luxebedden.nl - Alle Topmerken Boxsprings bedden en matrassen online!! Grootste online collectie van topmerken als: Pullman, Swissflex, Tempur, Jensen, Vi-Spring, Master by Eastborn, Avek, Noflik, Romantovich, BenzZ vindt U hier online...
  donderdag 3 september 2009 @ 12:37:21 #29
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_72395630
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:58 schreef Sony het volgende:

Als dat traagschuim er zo voor zorgt dat je in een 'gat' ligt en dus weinig meer beweegt, hoe zit dat dan met sex op zo'n matras? Als het inderdaad zo langzaam 'beweegt' dan lijkt mij dit niet echt praktisch toch?
Laat staan als het inderdaad ook zo erg warm is wat ik hier lees...

Je hebt verschillende soorten traagschuim: idd van dat schuim dat zich hlemaal naar je lichaam vormt, maar vervolgens ook minstens 5 minuten in die vorm blijft als je gaat verliggen. Heel irritant.
Ik heb zelf een ander soort traagschuim, werkt hetzelfde, maar de vertraging is veel minder; wel dus dezelfde ondersteuning en vervorming, maar het vervormd dus meteen met je bewegingen mee.

Wat betreft warmte; geen last van.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_72396428
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:58 schreef Sony het volgende:
Hoe zijn julli ervaringen op dit vlak? De winkeladviseurs die wij hebben gesproken tot dusver worden allemaal erg stil als wij hiernaar vragen en 'hebben geen idee want dat is nog nooit gevraagd...' etc. Is toch geen rare vraag lijkt ons?
Gewoon draagschuim nemen
pi_72396641
Wij hebben sinds twee maanden MLine beddden en matrassen. Dat is volgens mij traagschuim. Helemaal niet warm en traag. Het is wel even wennen, maar dat is volgens mij altijd met een nieuw bed/matras. Het bevalt super! Ik ben 's ochtends veel beter uitgerust. Het is trouwens geen boxspring, maar een 'gewone' bedbodem van MLine. Een enorme investering, maar zeker een aanrader!
pi_72509220
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:08 schreef T-mo-T het volgende:
Ik heb ook een matras wat ik eigenlijk te hard vind liggen. Vormt zich totaal niet naar mijn lichaam. Is het ook mogelijk om gewoon een oplegmatras/topper erop te leggen om het bed wat zachter/comfortabeler te maken? Welke moet ik dan nemen, iemand daar ervaringen mee?
Deze is betaalbaar en bevalt mij al een paar jaar prima bovenop een stevige boxspring: http://www.truster.nl/product_detail.php?id=11
pi_72546325
Ik reageer ook weer even. Vandaag is mijn Energy+ matras opgehaald omdat het niet beviel. Ik heb 3 varianten (soft, normal en hard) gehad maar geen van de 3 was het voor mij helaas. Ik heb besloten dit matras te proberen omdat ze een 'niet-goed-geld-terug' garantie hebben.

De zoektocht gaat dus weer verder.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_72575239
Hoe zit het trouwens met het online bestellen van bedden? Stel dat ik in een showroom bep. model en matras heb gevonden (Auping), vervolgens bestel ik precies dezelfde via een webshop. CBW EN Auping garantie zit erop roepen bep. webshops. Iemand hier ervaringen ermee? Prijs scheelt wel een hoop.
pi_72591781
Sony, als je wilt 'zitten' in bed, om te lezen of te ontbijten, is een auping prima.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  woensdag 9 september 2009 @ 19:19:59 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_72591865
quote:
Op woensdag 9 september 2009 19:17 schreef krakkemieke het volgende:
Sony, als je wilt 'zitten' in bed, om te lezen of te ontbijten, is een auping prima.
Wat voor Auping bedoel je dan, want die hebben toch ook meerdere soorten bodems (spiraal en boxspring) en matrassen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_72592146
Ik ben naar een auping verkooppunt gegaan met mijn wensen en mijn hernia. Ik wilde een simpele spiraal en bodem en tot dusver bevalt het heel goed.
Vroegah, voor ik een hernia had, had ik ook een auping. Gewoon met een touwtje om het hoofdeind omhoog te doen. Toen zat dat lekker, maar nu niet meer, omdat ik last heb van mijn rug.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  woensdag 9 september 2009 @ 19:31:23 #38
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_72592312
quote:
Op woensdag 9 september 2009 19:27 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben naar een auping verkooppunt gegaan met mijn wensen en mijn hernia. Ik wilde een simpele spiraal en bodem en tot dusver bevalt het heel goed.
Vroegah, voor ik een hernia had, had ik ook een auping. Gewoon met een touwtje om het hoofdeind omhoog te doen. Toen zat dat lekker, maar nu niet meer, omdat ik last heb van mijn rug.
Spiraalbodem, dus. Ok.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 21 september 2009 @ 18:06:09 #39
105356 psv01
-----040-----
pi_72973870
AVS boxsprings van Auping zijn goede boxsprings
pi_73003781
Hebben sinds een jaar of 15 boxsprings, eerst met matrassen met binnenvering, nu met tempur matrassen. Ik moet zeggen, ik vind de tempur beter dan de binnenvering matrassen. Wel belangrijk is dat de tempur dichtheid afgestemd is op je gewicht, maar dat geldt met zo'n beetje elk matras.
pi_73330007
Hoe zit dat met de prijzen van Boxsprings . Ik ben laatst even wezen kijken en het varieert van 600 euro tot 5000+ euro .
Nu wil ik wel een beetje redelijk slapen maar duizenden euro's heb ik er niet voor over wat is raadzaam ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')