Nee hele goede ervaringenquote:
Je hebt verschillende soorten traagschuim: idd van dat schuim dat zich hlemaal naar je lichaam vormt, maar vervolgens ook minstens 5 minuten in die vorm blijft als je gaat verliggen. Heel irritant.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:58 schreef Sony het volgende:
Als dat traagschuim er zo voor zorgt dat je in een 'gat' ligt en dus weinig meer beweegt, hoe zit dat dan met sex op zo'n matras? Als het inderdaad zo langzaam 'beweegt' dan lijkt mij dit niet echt praktisch toch?
Laat staan als het inderdaad ook zo erg warm is wat ik hier lees...
Gewoon draagschuim nemenquote:Op donderdag 3 september 2009 11:58 schreef Sony het volgende:
Hoe zijn julli ervaringen op dit vlak? De winkeladviseurs die wij hebben gesproken tot dusver worden allemaal erg stil als wij hiernaar vragen en 'hebben geen idee want dat is nog nooit gevraagd...' etc. Is toch geen rare vraag lijkt ons?
Deze is betaalbaar en bevalt mij al een paar jaar prima bovenop een stevige boxspring: http://www.truster.nl/product_detail.php?id=11quote:Op zondag 12 juli 2009 14:08 schreef T-mo-T het volgende:
Ik heb ook een matras wat ik eigenlijk te hard vind liggen. Vormt zich totaal niet naar mijn lichaam. Is het ook mogelijk om gewoon een oplegmatras/topper erop te leggen om het bed wat zachter/comfortabeler te maken? Welke moet ik dan nemen, iemand daar ervaringen mee?
Wat voor Auping bedoel je dan, want die hebben toch ook meerdere soorten bodems (spiraal en boxspring) en matrassen?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:17 schreef krakkemieke het volgende:
Sony, als je wilt 'zitten' in bed, om te lezen of te ontbijten, is een auping prima.
Spiraalbodem, dus. Ok.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:27 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben naar een auping verkooppunt gegaan met mijn wensen en mijn hernia. Ik wilde een simpele spiraal en bodem en tot dusver bevalt het heel goed.
Vroegah, voor ik een hernia had, had ik ook een auping. Gewoon met een touwtje om het hoofdeind omhoog te doen. Toen zat dat lekker, maar nu niet meer, omdat ik last heb van mijn rug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |