Ik vraag me af welke vijf mensen zich dan beschouwen als gangmaker/eigenaar...quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Diegene wie de schoen past trekke hem aan
Vandaar dat zowat al je SC posts in feedback weer zijn verwijderd, kwalitatief bezigquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:21 schreef AQuila360 het volgende:
Strolie heeft wel gelijk in zijn laatste feedback post moet ik zeggen.
Dusss weg met de tvp. En verwacht kwalitatief betere posts van mij vanaf nu!
Vanaf nu Tain... Dus niet gister of eergister...quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Vandaar dat zowat al je SC posts in feedback weer zijn verwijderd, kwalitatief bezig
Je verwijderde post was van vandaag net voor of na je dit had gezegdquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vanaf nu Tain... Dus niet gister of eergister...
Maar dat was gewoon een normale kwalitatieve vraag.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Je verwijderde post was van vandaag net voor of na je dit had gezegd
Wat je ook post het staat toch op de nominatie om gedelete te worden door strolquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar dat was gewoon een normale kwalitatieve vraag.
Ik wou weten wie de SHitty Five waren en dat ik het vond lijken op een foute western
sex, bier, tieten, noedels, rockband/guitar hero, etc en dan heb je een kwaliteits post te pakkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:01 schreef AQuila360 het volgende:
De shitty five en Strolie is de sherrif ping ping altijd raak hebbes![]()
Klopt Reintij, maar het niveau is hier zo fakking laag dat dat toch geen nut heeft want paar keer geprobeerd en dan reageerd er niemand.. Je moet gewoon de hele dag zeggen dat je zin hebt in bier en noedels anders leest toch niemand het
En dat is dus niet fair... Ineens sta ik op een lijst waardoor bijna al mijn posts verdwijnen als sneeuw voor de zon..quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat je ook post het staat toch op de nominatie om gedelete te worden door strol
Volgens mij heeft ie een auto-delete ingesteld op posts van de shitty five!quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat je ook post het staat toch op de nominatie om gedelete te worden door strol
quote:Een geuzennaam is een erenaam die men zichzelf geeft, terwijl deze oorspronkelijk door anderen als scheld- of spotnaam werd gebruikt.[1]
Ik zet het dadelijk gewoon in me sig want we stonden al op de shit list dus dat is simpelquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:10 schreef Bart het volgende:
Maar Strolie, welke vijf mensen staan er nou op de lijst! Ik wil weten of ik mezelf ook lid mag noemen...
Ja wij inderdaad wel he, en Edwin en Rickodinges! Maar wie is de Mysterious Number Five?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zet het dadelijk gewoon in me sig want we stonden al op de shit list dus dat is simpel
Niets bijzonders hoor sletje.quote:
Waar heb je nu weer gesolliciteerd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |