Moet je wel de hele tijd deze PI gebruiken!quote:
Dat is wel briljant. Dat ga ik dan ook zeker doen!quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:55 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Moet je wel de hele tijd deze PI gebruiken!
KOEIiii hoe is het met de prijsvraagquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:47 schreef koei het volgende:
Nu al gaar.. Je moet nog drie dagen he Fallen
Maar het gaat hier idd niet zo hard. Maar Aquila en Edje staan op de shitlist dus worden in de gaten gehouden!
Ja, zelfs in een slowchat schijn je tegenwoordig offtopic te kunnen gaanquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:50 schreef Gamer_V het volgende:
Zijn hier nou net wat posts weggehaald of verbeeld ik me nu dingen?
ALL HEIL KING ROSSMORE!!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:32 schreef Rossdale het volgende:
Stop toch eens met de gezeik over gedelete postsAls je wilt rellen moet je maar een geenstijlert worden en daar de boel gaan verkloten
Gisteren wat Guitar Hero Greatest Hits gespeeld en ik heb het idee dat een nummer uit GH2 op medium in deze game moeilijker is dan wanneer ik het originele nummer op medium speel in GH2.
Dat ga ik morgen eens checken
Ik denk het, op mijn 25e ging alles zo veel gemakkelijker.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:49 schreef Poit het volgende:
Je wordt ouder Rossjeflosje.. Je trekt die snelheid gewoon minder
25 zijn... goede oude tijdquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk het, op mijn 25e ging alles zo veel gemakkelijker.
Reintij N+ is zelfs maar 400 puntjes!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:03 schreef Reintji het volgende:
Zo, tweede patiënt ook alweer klaar.
* Reintji gaat als een Gecko!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:39 schreef Reintji het volgende:
Ja, major nelson kan niet rekenen, of de prijs is verkeerd,... (in ons voordeel)
Je speelt met vuur Reintijquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:08 schreef Reintji het volgende:
Vond die demo van N+ niet zo tof. Ga voor BF1943
Diegene wie de schoen past trekke hem aanquote:Nu heb je een vijftal mensen en wat infantiele aanhang die zich hier niet bij neerleggen omdat ze zichzelf beschouwen als gangmakers/eigenaars van het 360-topic. Iets wat ze absoluut niet zijn. Ze zijn eerder de plaatselijke hangjeugd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |