Hij is ook helemaal niet duurquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:21 schreef RitseB het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om te halen, eindelijk een interessante shooter voor de Wii
neequote:Op donderdag 9 juli 2009 16:27 schreef lkb9000 het volgende:
Een PC shooter is misschien wel beter, maar een keer iets anders is ook wel leuk
Precies en ik heb al een pc voor shootersquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:27 schreef lkb9000 het volgende:
Een PC shooter is misschien wel beter, maar een keer iets anders is ook wel leuk
Ik kom hier om een oogje in het zeil te houden en dat is hard nodig ook!quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom kom je hier dan weer? Het lukte je niet om weg te blijven, maar de SC mag wel weg van jou?
Als je nou gewoon terug weggaat heb jij geen last meer van de SC en hebben wij geen last meer van jou
Rossdale gaat pas weg als de laatste 2KB van FOK! verwijderd zijn van de server.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kom hier om een oogje in het zeil te houden en dat is hard nodig ook!
Dus ik ga niet weg! Ga jij maar weg![]()
Toedeledokie
RetardB hopelijk nog iets eerderquote:
AQuila, doe eens niet zo rellen. We hebben je waakzaam oog niet nodig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Toedeledokie
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:43 schreef RitseB het volgende:
Weet ik, ben druk bezig.
Ik ga denk ik EFG pakken als UI
Ik dacht dat je serieuzer zou gaan postenquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Toedeledokie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |