Nee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:07 schreef AQuila360 het volgende:
Bart vind jij dat tvp's ook uit bof moeten?
Ik welquote:
Oké.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:10 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ga ff The Conduit proberen bij een vriend, moi moi!
Eigenlijk is AQuila mijn ding maar die was al bezet op XBL.. Toen kwam ik op fok en deed ik ook maar360 er achter eigenlijk jammer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:25 schreef Bart het volgende:
Zeg Aquila, als er een nieuwe Xbox uitkomt, laten we hem voor het gemak even de 720 noemen, ga je dan een nieuw account aanmaken met als nick AQuila720? Of blijf je dan AQuila360?
Dit is een boevenhol vind ik... Een vrijstaat in GAM waar iedereen met kwaad in de zin naar toe komt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:22 schreef Tain het volgende:
Of er iemand anders in BoF kijkt behalve de vaste mensen daartis gewoon SC #2 in GAM
Helaas, alleen Strolie kan mensen van de shit list verwijderen als je genoeg respect hebt opgebouwd! Tot die tijd behoor je dus tot de Shitty Five.quote:
lekker belangrijkquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Helaas, alleen Strolie kan mensen van de shit list verwijderen als je genoeg respect hebt opgebouwd! Tot die tijd behoor je dus tot de Shitty Five.
Waarom kom je hier dan weer? Het lukte je niet om weg te blijven, maar de SC mag wel weg van jou?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit is een boevenhol vind ik... Een vrijstaat in GAM waar iedereen met kwaad in de zin naar toe komt.
Wat mij betreft mag Strolie de SC opdoeken maar dat zal wel niet.
Aarsgieren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:05 schreef RitseB het volgende:
even al mijn boeken terug gebracht naar school, of ik tegelijk ook ff 17.87,- kon afrekenen
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit is een boevenhol vind ik... Een vrijstaat in GAM waar iedereen met kwaad in de zin naar toe komt.
Wat mij betreft mag Strolie de SC opdoeken maar dat zal wel niet.
Ik ben misschien ook wel 5 boeken meer dan een jaar thuis gehadquote:
Haloquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:15 schreef lkb9000 het volgende:
The Conduit knalt lekkereindelijk weer een interessante wii titel
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:20 schreef lkb9000 het volgende:
Als het goed gedaan is is het toch wel erg leuk om met de wii te knallen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |