Als ik strontzat ben lijkt het me nog niksquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:24 schreef BozeKabouter het volgende:
Het is best een grappig liedje als je wat drank op hebt en met je vrienden bent
Nou zeg het maar: Of jij bent geen mens, of jij luistert nooit muziek.quote:
Ik had zelf wat willen posten maar dit zegt alles.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
PS. Een huis aan een groot meer hebben is natuurlijk wel koning
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik had zelf wat willen posten maar dit zegt alles.
QFT dus.
Ja, nou en?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:06 schreef Acinonyx het volgende:
Dat lied draaien ze al maandenlang op Duitse muziek-zenders... en nou komt Nederland er ineens mee aan!!
lekker nummer hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:20 schreef Valyx het volgende:
Terechte klacht, een maat van me luisters het daadwerkelijk![]()
.
Edit het dan goed naar "luistert"quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:20 schreef Valyx het volgende:
Terechte klacht, een maat van me luisterd het daadwerkelijk![]()
.
Werd vandaag gespammed met deze leuke cover:quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:03 schreef On het volgende:
Vind het ook geen leuk nummer, het meest trieste vind ik nog wel die nederlandse cover.
luisterdquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:20 schreef Valyx het volgende:
Terechte klacht, een maat van me luisterd het daadwerkelijk![]()
.
Ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat ik op mijn iphone zat etc etc maar ik zal het maar zo laten for the hell of itquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:38 schreef Rosbief het volgende:
[..]
luisterd![]()
Had dan luisters laten staan, dan kon het nog voor typo door. Nu kom je simpelweg dom over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nu zin om in de trein te stappen en naar Berlijn te gaan.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:40 schreef Valyx het volgende:
[..]
Ja, ik zat op mijn iphone...
edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
Je bent niet de enige, probeer al een hele tijd vrienden over te halen om mee te gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb nu zin om in de trein te stappen en naar Berlijn te gaan.
Uitleg?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
maar in dit nummer wordt de taal wel heul erg verkracht
Hij zingt toch over een huis aan het meer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
PS. Een huis aan een groot meer hebben is natuurlijk wel koning
Juist, vette clip.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:34 schreef ChickenMan het volgende:
Deze vind ik wel beter. Peter Fox is gewoon de awesomeness.
Dat zeg ik tochquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:34 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hij zingt toch over een huis aan het meer.
NL D
Zee = meer
Meer= See
Jouw uitspraak is slechts een mening, net zoals ik mijn mening uit. Heeft niets met hypocriet te maken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:16 schreef Inverted_World het volgende:
Opzich een terechte klacht, maar klacht is hypocriet, TS luistert zelf de ergste vorm van "muziek".
Zullen we vrienden worden?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:25 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, probeer al een hele tijd vrienden over te halen om mee te gaan.
En toch noemen ze de Noordzee Nordsee, ze weten niet wat ze willen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:13 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Indeed.
En Meer is zee int Duits. Vraag me af waar dat ooit is misgegaan
Het is zo klein, het lijkt wel een meer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:05 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
En toch noemen ze de Noordzee Nordsee, ze weten niet wat ze willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |