Niks mis met de Aldi of de Lidl. Ik, als student met een laag budget, doe daar regelmatig mijn boodschappen. Mijn klacht gaat dan ook niet over de winkelketens zelf, maar over het volk dat daar zijn boodschappen doet.
Natuurlijk ben ik aan het generaliseren en ik weet heus wel dat er ook degelijke mensen hun boodschappen daar doen. Ik heb het dan ook niet over hen, maar over een bepaalde groep in de bevolking. Eigenlijk verdienen deze mensen een eigen klasse, nog onder proletariërs: asociale kanker tuig.
Ja, je komt ook weleens tegen in de AH, Vomar e.d., maar nooit in de epic hoeveelheden zoals je ze in de Aldi/Lidl ziet. Ik zal een paar voorbeelden geven van het gedrag van deze untermenschen:
1. Er staan twee tyfus lange rijen bij de kassa. Nu kwam er achter mij een jongen en een meisje staan die alleen twee pakjes drinken willen kopen. Ik ben de beroerdste niet, dus ik zeg: ' Ga maar voor hoor.' Zij vragen aan de vrouw voor mij of zij even voor mogen waarop zij antwoordt: ' JA hallo! Iedereen moet op zijn beurt wachten hier!' Zelf had ze een hele kar propvol spek, diepvries nasi, wat er verder niets toe doet, maar ze was wel dik.
2. Mensen die in iedere brood moeten knijpen om te kijken of het vers is. Ja, lekker dan. Nu mag degene die na jou komt een ingedeukt brood kopen.
3. Wat zijn ze lelijk jongen. Dat is geen gedrag, ik weet het. Ik bedoel, lelijke mensen zie je overal. Maar bij de Lidl/Aldi heb ik nooit een mooi meisje of een knappe jongen gezien. Nou ja, één mooi meisje. Maar die vond mij vast weer lelijk.
Klacht: asociale klanten bij de Aldi/Lidl.
Wat zijn jullie ervaringen?