En rukt JK een beetje aardig?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:27 schreef Jarno het volgende:
Hallo.
Is dit het "[oldbies] met vlekken in de broek" topic van vandaag?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:28 schreef Foxy-lady het volgende:
Ik wilde wel een nieuwe openen, maar was vergeten hoe dat moest
Hahaha ben ik blond dan, ik zie het alquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:28 schreef Foxy-lady het volgende:
Geeft niet liefje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:28 schreef Foxy-lady het volgende:
Goeie postquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:29 schreef Houzer het volgende:
[..]
Geeft niet liefje.
Post je jesters maar, dan zijn we ook blij.
Het blijft een lastig concept, het knopje "Nieuw topic" eh?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:28 schreef Foxy-lady het volgende:
Maar dit dus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:29 schreef Houzer het volgende:
[..]
Geeft niet liefje.
Mijn jesters zijn al gepost, heeft Arma voor gezorgd!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:29 schreef Houzer het volgende:
[..]
Geeft niet liefje.
Blijf vernieuwen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:31 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Mijn jesters zijn al gepost, heeft Arma voor gezorgd!
Och, dat waren van die omfloerste jesters, kon je nog net niks op zien.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:31 schreef Foxy-lady het volgende:
Mijn jesters zijn al gepost, heeft Arma voor gezorgd!
Ik weet het niet H, maar ze zagen er nog fris en fruitig uit hoor!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:31 schreef Houzer het volgende:
[..]
Blijf vernieuwen.
Ouwe meuk hoeven we niet,
vernieuwen.. d'r tieten of de foto's?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:31 schreef Houzer het volgende:
[..]
Blijf vernieuwen.
Ouwe meuk hoeven we niet,
Ja, je moet wel wat aan de verbeelding over laten he.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Och, dat waren van die omfloerste jesters, kon je nog net niks op zien.
Dat zeker, maar nieuwe foto's.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik weet het niet H, maar ze zagen er nog fris en fruitig uit hoor!
Updates zijn okay uiteraard.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dat zeker, maar nieuwe foto's.
Zoals Tally doet, die stuurt mij dagelijks een foto van haar graanschuur met iedere keer een ander voorwerp erin.
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef Foxy-lady het volgende:
Ja, je moet wel wat aan de verbeelding over laten he.
Van wie moet dat?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Ja, je moet wel wat aan de verbeelding over laten he.
Jij hebt geen verbeelding?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet.
Hey, je zit hier met een stel contactgestoorde, werkschuwe en acreatieve nerds.quote:
Jawel, maar ik ben ook heel visueel ingesteld.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:36 schreef Foxy-lady het volgende:
Jij hebt geen verbeelding?
Van Arma?quote:
Hoho, ik werk bij zo een hip en creatief architectenbureau.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:37 schreef Jarno het volgende:
Hey, je zit hier met een stel contactgestoorde, werkschuwe en acreatieve nerds.
Verbeelding?.
Inderdaad. Ik stel altijd goede vragen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:37 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best een goede vraag.
Ja, voor 5000 euro per jaar ofzo. Koffiejongen telt niet JK!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoho, ik werk bij zo een hip en creatief architectenbureau.
Deze vraag hoeft niet, ik herhaal, NIET beantwoord te worden trouwens.quote:
Ik breng altijd wel uiterst hip en creatief de koffie rond op mijn teenslippers, met witte linnen broek en kek shirt aan en zonnebril in mijn haar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:39 schreef Jarno het volgende:
Ja, voor 5000 euro per jaar ofzo. Koffiejongen telt niet JK!
Nu nog een Mac, duivelsjong!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik breng altijd wel uiterst hip en creatief de koffie rond op mijn teenslippers, met witte linnen broek en kek shirt aan en zonnebril in mijn haar.
Mocht jij je geroepen/gepasseerd voelen, mag je uit eigen beweging uiteraard ook jouw jesters posten.quote:
puik!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:47 schreef Houzer het volgende:
[..]
Mocht jij je geroepen/gepasseerd voelen, mag je uit eigen beweging uiteraard ook jesters posten.
Dat wel natuurlijkquote:
ik had al in mn agenda staan idd dat je cavia moest afzwemmen en dat ik daarbij aanwezig moest zijn zie je.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:54 schreef Jarno het volgende:
Ja, ik kom dus niet! M'n cavia moet afzwemmen dan.
Leugens!quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:00 schreef Joene het volgende:
50K posts is het mooi geweest H. Dan is het mooi geweest !
Je weet het niet J , je weet het niet !quote:
waarom , ik doe verdomme al bijna 10 jaar over 50k.quote:
Je bedoelt hopelijk een stropdas omknopen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:03 schreef Joene het volgende:
ik straks is kijken of ik mezelf op kan knopen !
Minder werken, meer posten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:04 schreef Joene het volgende:
[..]
waarom , ik doe verdomme al bijna 10 jaar over 50k.
Dat bedoel ik J dat bedoel ik. Zo een geile dubbele windsor !quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je bedoelt hopelijk een stropdas omknopen?
Ik heb vandaag ook weer de strop om.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat bedoel ik J dat bedoel ik. Zo een geile dubbele windsor !
dat heeft mn schoonmoeder ook , en die kisten ze straks in.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:07 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook weer de strop om.
Gelijk last van claustrofobie.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:08 schreef Joene het volgende:
[..]
dat heeft mn schoonmoeder ook , en die kisten ze straks in.
Vroeger had je van die mooie topics over meisjes die krassen enzoquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:10 schreef Houzer het volgende:
Is er geen zielig R&P topic wat we kunnen volbaggeren?
ik bedoelde ook mijn eigen PI die jij hebt geqoutequote:
Owquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:11 schreef Joene het volgende:
[..]
ik bedoelde ook mijn eigen PI die jij hebt geqoute![]()
![]()
ik vind het niet fijn om ze te dragen , maar onder een pak en zeker bij een gelegenheid als dit vind ik het wel passen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:15 schreef Jarno het volgende:
Stropdassen.
Ik vertik het gewoon. Mijn eigen bruiloft was een uitzondering.
ik draag ze alleen als het echt moet, zoals nu bij het geven van een cursus.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:15 schreef Jarno het volgende:
Stropdassen.
Ik vertik het gewoon. Mijn eigen bruiloft was een uitzondering.
Ik heb altijd zoiets van Come as you are J. En een stropdas ben ik ZEKER niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:16 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind het niet fijn om ze te dragen , maar onder een pak en zeker bij een gelegenheid als dit vind ik het wel passen.
Is dat tegelijkertijd met het afzwemmen van J's cavia ? want anders moet ik kiezen je weet toch.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:16 schreef Houzer het volgende:
[..]
ik draag ze alleen als het echt moet, zoals nu bij het geven van een cursus.
Zodra ik klaar ben gaat hij ook weer af.
Als ik ga trouwen huur ik een strandtent af en dan komt iedereen in zn vakantie kloffie.
GVD J je zou erbij zijn!!!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Is dat tegelijkertijd met het afzwemmen van J's cavia ? want anders moet ik kiezen je weet toch.
Mwah doordat ik nogal wat jaartjes in het bankwezen heb rondgelopen waar het gewoon verplicht was ben ik er wel aan gewend. En onder dit pak wat ik nu aan heb vind ik dat het hoortquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb altijd zoiets van Come as you are J. En een stropdas ben ik ZEKER niet.
Om nu naakt ergens te verschijnen is ook weer zo.....quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb altijd zoiets van Come as you are J. En een stropdas ben ik ZEKER niet.
Wij lopen hier gewoon in korte broek bij pleurishitte.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah doordat ik nogal wat jaartjes in het bankwezen heb rondgelopen waar het gewoon verplicht was ben ik er wel aan gewend. En onder dit pak wat ik nu aan heb vind ik dat het hoort
Maak je niet druk J , ik wil graag zien hoe die Cavia probeert zijn A diploma te krijgen!quote:
Ik regel voor die tijd een hitman. Die cavia gaat eraan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Is dat tegelijkertijd met het afzwemmen van J's cavia ? want anders moet ik kiezen je weet toch.
En daarna afpilsen met al die geile caviasletjes in de kroeg, je weet het!quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Maak je niet druk J , ik wil graag zien hoe die Cavia probeert zijn A diploma te krijgen!
Dat hoef je op mijn werk waar het 2 graden is in de hal niet te proberen J. Dan heb je geen Piemel meer over joh.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij lopen hier gewoon in korte broek bij pleurishitte.
Fuck the system!
Noemen we ze zo tegenwoordig J , cavia sletjes ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
En daarna afpilsen met al die geile caviasletjes in de kroeg, je weet het!
Is niet! Linus is in tiptop conditie J! Hij kan 'm hebben die hitman! Bring it on!quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:21 schreef Joene het volgende:
ik lees net dat je cavia overlijd J net voor het afzwemmen
Op dit moment vliegt er een joegoslaaf naar NL.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:21 schreef Joene het volgende:
ik lees net dat je cavia overlijd J net voor het afzwemmen
Het is okay(-ig).quote:
Nol Heerscht !quote:
Mêh, in de week van 20 juli waarschijnlijk eerste gesprek bij ander architectenbureau.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:54 schreef Joene het volgende:
geen uitzicht op wat nieuws?
Das wel lekker dan , anders zit je ms niet eens thuis. Heb je voor niks ww premie afgedragenquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mêh, in de week van 20 juli waarschijnlijk eerste gesprek bij ander architectenbureau.
Maar de markt ligt behoorlijk op zijn gat..
en sinds 1 juli moet hij elke baan accepterenquote:
Oh dan is het goed JK doe wat je niet laten kunt , weiger elke baan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik leef van mijn eigen geïnvesteerde belastingcenten, J.
Die van jou zijn gebruikt voor vlinderreisjes en zulks.
Heb je vrouwen als cursisten ?quote:
jk is onze bijstand bitch. Hahaquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:22 schreef Joene het volgende:
jij hebt niks te vinden op het moment dat je leeft van mijn belastingcenten JK.
Tijdens je cursus aan het fok!ken?quote:
MCSEquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoho, nog niet.
Moet eerst nog twee weken op cursus.
Nee, dat is pas daarna.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Da's toch zo'n ziekte waarbij er dingen in je lichaam uitvallen?
Ik ben MCTS geloof ik? Ofzo?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:14 schreef Joene het volgende:
MCSE is trouwens wel hopeloos ouderwets J.
Het is tegenwoordig iets van MCITPEA
voor je sql toch .quote:
Ik geef er ook echt werkelijk geen fuck om.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:34 schreef Tazz het volgende:
Rare afkortingen allemaal... en in de praktijk heb je er vaak niets aan...
(zelf MCP-er en MCSTD-er).
Ik ook niet, mijn werkgever wil het, staat interessant op je CV...quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:35 schreef Jarno het volgende:
Ik geef er ook echt werkelijk geen fuck om.
ESX 3.5 of vSphere? Leuke shit iig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:50 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb helemaal niets van dat alles. Ben wel druk. VMWARE servers aan het inrichten.
Leuk he de vi client.quote:
Bij mij krijg je er gratis een desktop bij. VMWare View ftw!quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:54 schreef Armageddon het volgende:
Mot je nog een server J? Je zegt het maar hoor. Ik druk zo op deploy.
Echt he! Lang ook!quote:
Ik niet hoor T! Ik niet!! geef mij maar een oud-Hollandsche flamoesch!quote:
Ja goed. Ik ben lekker rood. Net lekker gelegen bij het zwembad.quote:
Ja ja J. dat zeggen ze allemaal in het begin!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik niet hoor T! Ik niet!! geef mij maar een oud-Hollandsche flamoesch!
Heb je er nog meer naar de mannenliefde gejaagd dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:33 schreef Tally het volgende:
Ja ja J. dat zeggen ze allemaal in het begin!
Ik?! Neuh. Bij mij kwamen ze nog altijd terugquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heb je er nog meer naar de mannenliefde gejaagd dan?
Ik had het juist van JK niet verwachtquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:38 schreef Jarno het volgende:
Nouja, van die JK hadden we het kunnen weten. Dat is echt zo'n ontwerphomo met z'n linnen broek en eiMek.
Zo zie je maar T. Zo zie je maar!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had het juist van JK niet verwachtOf misschien niet gehoopt
Whatever, girlfriend.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:38 schreef Jarno het volgende:
Nouja, van die JK hadden we het kunnen weten. Dat is echt zo'n ontwerphomo met z'n linnen broek en eiMek.
Mjaquote:
Het zijn altijd de homo's waar je het het minst van verwacht Tal!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:48 schreef Tally het volgende:
[..]
MjaIk had van JK verwacht dat het zo'n ruige stoere vent zou zijn. Die je zo tegen de muur op zou zetten en hard nemen.
Wist ik veel dat hij het ook via de achteruitgang zou proberen... Bij mannen
Gehoopt had. J. gehoopt hadquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het zijn altijd de homo's waar je het het minst van verwacht Tal!
Vergeet die nicht. Er zijn nog genoeg échte mannen!quote:
Mja nu moet ik eerst die fantasie uit mijn hoofd bannen dat JK me zo van achter neemt over de leuning van mijn bank hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Vergeet die nicht. Er zijn nog genoeg échte mannen!
Whehe, je zei overheen!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja nu moet ik eerst die fantasie uit mijn hoofd bannen dat JK me zo van achter neemt over de leuning van mijn bank hoor.
Daar gaat even overheen
Ze zei het! Ze zei het echt!!quote:
Ik heb ze nog niet meegemaakt J.!quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:01 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij zijn ze daar in het-land-formerly-known-as-Joegoslavië ook niet vies van een potje 'nee kan ook ja betekenen' hoor T.
Ja verdommequote:Op donderdag 9 juli 2009 15:50 schreef Jarno het volgende:
Sorry T! Soms sla ik een beetje door in het net-doen-alsof-ik-werk!
Whehehe.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:54 schreef Jarno het volgende:
haartjes komt
OMFG ZAAD IN M'N HAAR VIEZE HOMO DAT JE D'R BENT ZEKER VAN JOU HE!!!111122222333333quote:
Zo in je mond? Dat je het ook weer kon doorslikken?quote:
Is dat je enige bijnaam T?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:08 schreef Tally het volgende:
Ik heb niet voor niets de bijnaam slikheks!!!!!
Geeft niks, we wachten wel ff.quote:
Ik wacht ook al de hele tijdquote:
O.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:32 schreef Houzer het volgende:
[..]
Bedankt voor de mooie foto's in je pm
Je zou m'n username veranderen H!quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:37 schreef Houzer het volgende:
JK? J. zei net zo tegen mij, dat jouw zaad heel zuur smaakte.
Je moet meer ananas eten, was zijn wens.
Hij vroeg of ik dat ff wou zeggen want hij durft dat niet, je ken het wel schaamte enzo.
Ja, dat heb je met die homo's.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Er zullen vast wel meer J.'s zijn die JK pijpen.
Kweenie?!?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, een PM, waarschijnlijk voor thuis!
Mevrouw Stemband?quote:
Slet!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach, heb toch maar even gekeken.
Ik ben niet meer van de mannenliefde, denk ik.
Jij hebt mij hetero gemaakt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:35 schreef Jarno het volgende:
Slet!
Dus eigenlijk vind je mij een homo van niks?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij hebt mij hetero gemaakt.
Met je onkunde.
Ja, hallo. Ooit ga ik wel naar huis.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef Tally het volgende:
Dan zal ik je de rest maar niet sturen.
Werkse!
Ach, je hebt potentie, maar je probeert een beetje te hard.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef Jarno het volgende:
Dus eigenlijk vind je mij een homo van niks?
Ja maar die andere zou je ook thuis bekijken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, hallo. Ooit ga ik wel naar huis.
Mij nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maakt het heel erg uit waar ik ze bekijk?
Je zei dat je van me hield, JK!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach, je hebt potentie, maar je probeert een beetje te hard.
Is ook wel zo, maar de collega's die op mijn scherm kunnen kijken zijn al naar huis, dus kan ik af en toe nog wel jesters kijken.quote:
Je klinkt als een wijf, mên.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:48 schreef Jarno het volgende:
Je zei dat je van me hield, JK!
Jij. Hij drukte doorquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je klinkt als een wijf, mên.
DAT VIND JE TOCH ZO LEKKER VIEZE HETERO!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je klinkt als een wijf, mên.
Nee hoor, ik ben nu weer heteroman. Bier en tieten dus. En voetbal.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:52 schreef Jarno het volgende:
DAT VIND JE TOCH ZO LEKKER VIEZE HETERO!
Bier *vanavond weer*quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben nu weer heteroman. Bier en tieten dus. En voetbal.
Gadverdamme, jij bent zeker ook zo een hetero?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:54 schreef Tally het volgende:
Bier *vanavond weer*
Tieten *check*
Voetbal Mja hier hebben ze kut ploegen dus kijk ik niet naar.
Thuis weer!
Nee ik eet van 2 walletjes JK.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gadverdamme, jij bent zeker ook zo een hetero?
Dat kan het zijn jaquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mocht er ooit beeldmateriaal van gemaakt worden, dan houd ik me aanbevolen.
[/open deur]
Hey man.quote:
Dan is het goed.quote:
inderdaadquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:48 schreef Armageddon het volgende:
Ja goeiemorgen deze morgen. Bijna weekend VERKANSIEIEIEIEIEIE.
dat zeker!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:51 schreef Houzer het volgende:
Gelukkig wel ja, ben er behoorlijk aan toe.
Ah ik zou een vakantie naar Thailand plannen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:59 schreef Jarno het volgende:
Ik zag gisteren dat ik nog ruim 3 weken aan overwerkuren heb staan.. Moeten we ook maar eens gaan inplannen dan.
.
ik ook, maar ik denk dat ik mijn antwoord heb:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:07 schreef Houzer het volgende:
Ik vraag me af waarom nog steeds verkouwen ben.
Moet ik je dat nu echt gaan vertellen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:07 schreef Houzer het volgende:
Ik vraag me af waarom ik nog steeds verkouwen ben.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moet ik je dat nu echt gaan vertellen?
Ja, lalalalala geld.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:04 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ah ik zou een vakantie naar Thailand plannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |