En rukt JK een beetje aardig?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:27 schreef Jarno het volgende:
Hallo.
Is dit het "[oldbies] met vlekken in de broek" topic van vandaag?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:28 schreef Foxy-lady het volgende:
Ik wilde wel een nieuwe openen, maar was vergeten hoe dat moest
Hahaha ben ik blond dan, ik zie het alquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:28 schreef Foxy-lady het volgende:
Geeft niet liefje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:28 schreef Foxy-lady het volgende:
Goeie postquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:29 schreef Houzer het volgende:
[..]
Geeft niet liefje.
Post je jesters maar, dan zijn we ook blij.
Het blijft een lastig concept, het knopje "Nieuw topic" eh?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:28 schreef Foxy-lady het volgende:
Maar dit dus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:29 schreef Houzer het volgende:
[..]
Geeft niet liefje.
Mijn jesters zijn al gepost, heeft Arma voor gezorgd!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:29 schreef Houzer het volgende:
[..]
Geeft niet liefje.
Blijf vernieuwen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:31 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Mijn jesters zijn al gepost, heeft Arma voor gezorgd!
Och, dat waren van die omfloerste jesters, kon je nog net niks op zien.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:31 schreef Foxy-lady het volgende:
Mijn jesters zijn al gepost, heeft Arma voor gezorgd!
Ik weet het niet H, maar ze zagen er nog fris en fruitig uit hoor!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:31 schreef Houzer het volgende:
[..]
Blijf vernieuwen.
Ouwe meuk hoeven we niet,
vernieuwen.. d'r tieten of de foto's?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:31 schreef Houzer het volgende:
[..]
Blijf vernieuwen.
Ouwe meuk hoeven we niet,
Ja, je moet wel wat aan de verbeelding over laten he.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Och, dat waren van die omfloerste jesters, kon je nog net niks op zien.
Dat zeker, maar nieuwe foto's.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik weet het niet H, maar ze zagen er nog fris en fruitig uit hoor!
Updates zijn okay uiteraard.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dat zeker, maar nieuwe foto's.
Zoals Tally doet, die stuurt mij dagelijks een foto van haar graanschuur met iedere keer een ander voorwerp erin.
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef Foxy-lady het volgende:
Ja, je moet wel wat aan de verbeelding over laten he.
Van wie moet dat?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Ja, je moet wel wat aan de verbeelding over laten he.
Jij hebt geen verbeelding?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet.
Hey, je zit hier met een stel contactgestoorde, werkschuwe en acreatieve nerds.quote:
Jawel, maar ik ben ook heel visueel ingesteld.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:36 schreef Foxy-lady het volgende:
Jij hebt geen verbeelding?
Van Arma?quote:
Hoho, ik werk bij zo een hip en creatief architectenbureau.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:37 schreef Jarno het volgende:
Hey, je zit hier met een stel contactgestoorde, werkschuwe en acreatieve nerds.
Verbeelding?.
Inderdaad. Ik stel altijd goede vragen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:37 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best een goede vraag.
Ja, voor 5000 euro per jaar ofzo. Koffiejongen telt niet JK!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoho, ik werk bij zo een hip en creatief architectenbureau.
Deze vraag hoeft niet, ik herhaal, NIET beantwoord te worden trouwens.quote:
Ik breng altijd wel uiterst hip en creatief de koffie rond op mijn teenslippers, met witte linnen broek en kek shirt aan en zonnebril in mijn haar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:39 schreef Jarno het volgende:
Ja, voor 5000 euro per jaar ofzo. Koffiejongen telt niet JK!
Nu nog een Mac, duivelsjong!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik breng altijd wel uiterst hip en creatief de koffie rond op mijn teenslippers, met witte linnen broek en kek shirt aan en zonnebril in mijn haar.
Mocht jij je geroepen/gepasseerd voelen, mag je uit eigen beweging uiteraard ook jouw jesters posten.quote:
puik!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:47 schreef Houzer het volgende:
[..]
Mocht jij je geroepen/gepasseerd voelen, mag je uit eigen beweging uiteraard ook jesters posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |