abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70783045

• Goalkeepers:
    1. Manuel Almunia
    21. Lukasz Fabianski
    24. Vito Mannone

• Defenders:
    3. Bacary Sagna
    5. Kolo Toure
    6. Philippe Senderos
    10. William Gallas
    17. Alexandre Song
    18. Mikael Silvestre
    20. Johan Djourou
    22. Gael Clichy
    30. Armand Traoré
    40. Kieran Gibbs
    ??. Thomas Vermaelen

• Midfielders:
    2. Abou Diaby
    4. Cesc Fabregas (C)
    7. Tomas Rosicky
    8. Samir Nasri
    15. Denilson
    16. Aaron Ramsey
    19. Jack Wilshere
    23. Andrei Arshavin
    27. Emmanuel Eboué

• Strikers:
    9. Eduardo
    11. Robin van Persie
    12. Carlos Vela
    14. Theo Walcott
    25. Emmanuel Adebayor
    26. Nicklas Bendtner

• Coaching and Medical Staff:
    Manager: Arsene Wenger
    Assistant Manager: Pat Rice
    First Team Coach: Boro Primorac
    Reserve Team Coach: Neil Banfield
    Goalkeeping Coach: Gerry Payton
    Physiotherapist: Colin Lewin
    Fitness coach: Tony Colbert
    Club doctor: Gary O'Driscoll

b]
  • Pre-Season 2009/2010[/b]
    18 jul '09, 15:00; Barnet FC - Arsenal
    20 jul '09, 19:30; Lincoln City - Arsenal
    29 jul '09, 20:30; Hannover 96 - Arsenal
    01 aug '09, 16:15; Arsenal - Atletico Madrid (Emirates Cup)
    02 aug '09, 16:15; Arsenal - Rangers FC (Emirates Cup)
    08 aug '09, 22:30; Valencia FC - Arsenal

• Premier League:
    15 aug '09, 15:00; Everton - Arsenal
    22 aug '09, 15:00; Arsenal - Portsmouth
    29 aug '09, 15:00; Manchester United - Arsenal
    12 sep '09, 15:00; Manchester City - Arsenal
    19 sep '09, 15:00; Arsenal - Wigan Athletic
    26 sep '09, 15:00; Fulham - Arsenal
    03 okt '09, 15:00; Arsenal - Blackburn Rovers
    17 okt '09, 15:00; Arsenal - Birmingham
    24 okt '09, 15:00; West Ham United - Arsenal
    31 okt '09, 15:00; Arsenal - Tottenham Hotspur
    07 nov '09, 15:00; Wolverhampton - Arsenal
    21 nov '09, 15:00; Sunderland - Arsenal
    28 nov '09, 15:00; Arsenal - Chelsea
    05 dec '09, 15:00; Arsenal - Stoke City
    12 dec '09, 15:00; Liverpool - Arsenal
    15 dec '09, 15:00; Burnley FC - Arsenal
    19 dec '09, 15:00; Arsenal - Hull City
    26 dec '09, 15:00; Arsenal - Aston Villa
    28 dec '09, 15:00; Portsmouth FC -Arsenal
    09 jan '10, 15:00; Arsenal - Everton
    16 jan '10, 15:00; Bolton Wanderers - Arsenal
    27 jan '10, 15:00; Aston Villa - Arsenal
    30 jan '10, 15:00; Arsenal - Manchester United
    06 feb '10, 15:00; Chelsea - Arsenal
    09 feb '10, 15:00; Arsenal - Liverpool
    20 feb '10, 15:00; Arsenal - Sunderland
    27 feb '10, 15:00; Stoke City - Arsenal
    06 mar '10, 15:00; Arsenal - Burnley FC
    13 mar '10, 15:00; Hull City - Arsenal
    20 mar '10, 15:00; Arsenal - West Ham United
    27 mar '10, 15:00; Birmingham - Arsenal
    03 apr '10, 15:00; Arsenal - Wolverhampton
    10 apr '10, 15:00; Tottenham Hotspur - Arsenal
    17 apr '10, 15:00; Wigan Athletic - Arsenal
    24 apr '10, 15:00; Arsenal - Manchester City
    01 may '10, 15:00; Blackburn Rovers - Arsenal
    09 may '10, 15:00; Arsenal - Fulham

• League Champions:
    2004, 2002, 1998, 1991, 1989, 1971, 1953, 1948, 1938, 1935, 1934, 1933, 1931.
  • FA Cup Winners:
    2005, 2003, 2002, 1998, 1993, 1979, 1971, 1950, 1936, 1930.
  • League Cup Winners:
    1993, 1987.
  • Charity Shield/Community Shield Winners:
    2004, 2002, 1999, 1998, 1991 (shared with Tottenham), 1953, 1948, 1938, 1934, 1933, 1931, 1930.
  • European Fairs Cup Winners:
    1970.
  • European Cup Winners Cup Winners:
    1994.

• Most Overall Appearances:
    David O' Leary - 772 caps
  • Youngest Debuted Overall Player:
    Cesc Fabregas - 16 years 177 days
  • Oldest Overall Player:
    Jock Rutherford - 41 years 159 days
  • Most Overall Goals:
    Thierry Henry - 214
  • Most Consecutive League Matches Unbeaten:
    49 - 7 may 2003/16 october 2004
  • Record Transfer Fee Received:
    40 million euro - Marc Overmars
  • Highest Transfer Fee Paid:
    25 million euro - Jose Antonio Reyes

De OP is hier te vinden.
  • Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_70783145
    @ TT: Vogel ?
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
    pi_70783158
    Van Persie die bijtekent.
    Graag een paar aankopen, anders zijn we volgend jaar weer kansloos.
    pi_70783207
    quote:
    Arsenal focust op eigen spelers in plaats van transfermarkt

Geschreven op woensdag, 8 juli om 15:04

Thomas Vermaelen is mogelijk de enige speler die de voorbereiding als nieuweling bij Arsenal aanvangt. De Belgische centrumverdediger werd in juni overgenomen van Ajax, waarmee de Londenaren eigenlijk alweer voorzien zijn van de nodige versterkingen.

“Met geld smijten garandeert niet dat je een succesvol team wordt”, zegt algemeen directeur Ivan Gazidis woensdag tegen BBC Sport. “Wij volgen een iets andere route dan de meeste clubs en hebben een team gebouwd, níet gekocht. Dat team bestaat uit spelers die nagezeten worden door de grootste en beste clubs ter wereld. Maar onze intentie is ze hier te houden.”

Woensdag maakte Arsenal wereldkundig dat Robin van Persie zijn contract in Londen heeft verlengd. Eerder al zetten jongelingen Kieran Gibbs, Theo Walcott, Lukasz Fabianski, Aaron Ramsey en Jack Wilshere hun signatuur onder een meerjarig contract. “Wij leggen de nadruk op een langetermijnstrategie, in plaats van een team bij elkaar te kopen”, aldus Gazidis.

De enige versterking voor het nieuwe seizoen is als gezegd Vermaelen. Volgens Gazidis is er geen reden om niet succesvol te zijn met de huidige spelersgroep. “Soms ligt de focus bij het publiek op nieuwe namen, maar het langer vastleggen van een speler die hier al speelt is even belangrijk als, of misschien nog wel belangrijker dan het aantrekken van een nieuwe speler.”
    pi_70783274
    Whehe dat klopt niet Cyb. Beetje pauper vertaling want ik heb het origineel gelezen.
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_70783371
    quote:
    With regard to players, the Board decided not to issue permanent capital in the hopes of signing one or two players in an inflated transfer market. Instead, the focus continues to be on securing the services of talented young players we have on long-term contracts and making very selective acquisitions, only where a new signing will add real value to our already strong squad.
    quote:
    We will continue to sign players like Thomas and Andrey Arshavin, but only if they add something to the squad.
    pi_70783393
    Voetbalzone.

Wat een kudde kneuzen hebben ze daar in dienst.
    pi_70783418
    quote:
    Op woensdag 8 juli 2009 16:24 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

[..]
    Dat is al een heel andere strekking ja.
    pi_70783428
    "We will continue to sign players like Thomas"

Nee, dat is wat we nodig hebben.
    pi_70783452
    quote:
    Op woensdag 8 juli 2009 16:26 schreef Maravilla het volgende:
    "We will continue to sign players like Thomas"

Nee, dat is wat we nodig hebben.
    Wees blij. Als Wenger vindt dat Thomas het al waard is om te gaan kopen ligt de lat dus relatief laag
    pi_70783530
    Daarmee doel ik op de zin
    quote:
    only where a new signing will add real value to our already strong squad.
    pi_70783537
    quote:
    Op woensdag 8 juli 2009 16:27 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Wees blij. Als Wenger vindt dat Thomas het al waard is om te gaan kopen ligt de lat dus relatief laag
    Scherp +1

Hij noemt Vermaelen ne Arshavin in 1 adem.
    pi_70783676
    Hehe en door al de Melo gelink heb ik deze maar even niet gepost. Dus dat doe ik dan nu maar

http://www.goal.com/en/ne(...)i-wants-arsenal-move
    quote:
    St. Etienne's Blaise Matuidi Wants Arsenal Move
    Having already expressed his desire to leave the club, Matuidi now wants the Gunners to make a move...

Blaise Matuidi has confirmed that he is pining for a move to Arsenal.

Matuidi has already announced his intention to leave St. Etienne, and he has now identified Arsène Wenger's side as his first choice.

Speaking to Sky Sports, he said, "Playing for Arsenal would be fantastic but I can’t say anything about that yet.

"Everyone knows their wonderful style of football.”

Tottenham Hotspur and Everton have also been linked with a move for the 22-year-old, who has been at St. Etienne since 2007.
    pi_70785897
    Balen van Melo
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_70786328
    quote:
    Op woensdag 8 juli 2009 17:34 schreef Tim86 het volgende:
    Balen van Melo
    Jammer idd!
    pi_70789213
    Wel mooi dat RVP nu ook echt verlengd heeft
    En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
    Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
    pi_70794370
    quote:
    Op woensdag 8 juli 2009 18:09 schreef DIGGER het volgende:
    Het heeft er alle schijn van dat Felipe Melo komend seizoen in Turijn speelt.
    Dit zou echt een sensationele transfer zijn. Sowieso omdat Juve de beste speler van de aartsvijand zou kopen (met Marchioni en wellicht ook Grygera die dan naar Firenze gaan), voor het bedrag wat als buy-out in Felipe Melo's clausule zou staan (25 miljoen), maar ook omdat Juve dan met Diego en Felipe Melo 2 topaankopen met nog heel veel jaren voor zich heeft voor op het middenveld, 1 aanvallend, 1 verdedigend.

Bij Fiorentina zijn de fans woedend, ze dreigen geen seizoenkaarten te kopen.

Fiorentina zou het geld wat over blijft gebruiken om o.a. Ledesma (Lazio) te kopen die per se weg wil.
    quote:
    Op woensdag 8 juli 2009 21:52 schreef DIGGER het volgende:
    Marchioni is ineens het probleem in de deal, wil meer salaris dan nu, en Fiorentina wil het salarisniveau identiek houden aan wat hij nu bij Juve krijgt.

Ook zou de agent minder pegels krijgen als er een speler bij de deal betrokken is, dus die gaat er volgens de geruchten ook niet 100% voor.

Arsenal zou Senderos, Eboue en een kleine 6.5 miljoen willen neerleggen voor Felipe Melo.

Bij Napoli berichten dat het zo goed als rond is, een deal voor 7 miljoen waarin Pozzi van Empoli overkomt (terug komt) naar Napoli. De club wordt hiermee steeds meer een mengeling van Zuid Amerikanen & Napolitanen.
    Uit het Serie A topic.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_70795001
    Waarom wil Arsenal Melo zo graag? Denilson is toch ook geen slechte op die positie?

Mooi van Robin trouwens!
    pi_70795094
    quote:
    Op woensdag 8 juli 2009 22:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Waarom wil Arsenal Melo zo graag? Denilson is toch ook geen slechte op die positie?

Mooi van Robin trouwens!
    Denilson mag niet eens in de schaduw staan van Melo. Melo is echt een beest en heeft daarnaast echte playmaking abilities. Bij Viola draait het hele middenveld om hem en Montolivo. Denilson daarentegen vind ik echt helemaal niets. Ongelooflijk dom, pakt veel onnodige kaarten en mist defysiek om een echte stofzuiger te zijn. Melo heeft dat wel en kan daarnaast meegaan in het echte passing spel wat Arsenal ZOU moeten spelen (en wat niet lukt als Cesc het moet doen met Denilson, Diaby en Song om zich heen).
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_70795311
    Denilson is een beetje mellow, Melo niet.
    pi_70796735
    quote:
    Op woensdag 8 juli 2009 22:18 schreef Rejected het volgende:
    Denilson is een beetje mellow, Melo niet.
    pi_70796774
    quote:
    Arsenal zou Senderos, Eboue en een kleine 6.5 miljoen willen neerleggen voor Felipe Melo.
    pi_70798206
    quote:
    Op woensdag 8 juli 2009 22:10 schreef BliksemSchigt het volgende:

Mooi van Robin trouwens!
    Denilson komt er nog wel. Maar dat duurt nog wel een jaar of 2.
    pi_70798227
    quote:
    Op woensdag 8 juli 2009 22:50 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ja waarom niet gelijk Silvestre erbij.
    pi_70800038
    quote:

[..]

Hoe zit dat nou eigenlijk met Senderos? Is er een kans dat die terugkomt?
    Nou verhuurd met optie tot koop toch?
    Zou hem zeker weer terug willen hebben namelijk
    En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
    Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
    pi_70800147
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 00:31 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Well there you have him.

pi_70800180
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 00:31 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Hij is nog gewoon speler van Arsenal op het moment. Milan zag er van af om de optie tot koop te lichten door aanhoudend blessureleed. Begrijpelijk.

Denk eerlijk gezegd dat Wenger ook niet verder met hem wil. Tenzij er een van de verdedigers nog vertrekt.
    pi_70800192
    Is dat Rosicky?!
    pi_70800315
    Analyse van de dag:

Ah, er zit vooruitgang in.

pi_70800433
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 00:36 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Well there you have him.

[ afbeelding ]
    Manuel heeft zijn broekje wel erg sexy zitten
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_70800488
    Btw er was een nieuwsbericht dat Matuidi meetrainde met de selectie omdat ze dachten dat hij die negert was op de foto. Maar dat bleek Bartley te zijn
    pi_70800511
    quote:

[..]

Wat is daar mis mee? 2 overbodige spelers die weg willen en/of moeten, waardoor de transferprijs 15-18 miljoen lager komt te liggen..
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_70800628
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 00:50 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? 2 overbodige spelers die weg willen en/of moeten, waardoor de transferprijs 15-18 miljoen lager komt te liggen..
    Ik geloof niet dat Fiorentina daarmee akkoord gaat. Het zijn toch twee ''afgedankte'' spelers.
    quote:
    ‘Ik ben nog niet klaar bij Arsenal’
    LONDEN - Arsenal was deze zomer niet blind voor de ongekende interesse in de man die vijf seizoenen terug voor een fooi werd weggekocht bij Feyenoord.

Chelsea, Manchester City, Inter Milaan en Juventus hadden er allen veel voor over om hem weg te halen bij de Gunners. Maar angst om hem kwijt te raken was niet de reden waarom Arsenal hem heeft beloond met een miljoenencontract. Al maanden eerder liet trainer Arsène Wenger in persoonlijke gesprekken blijken dat Robin van Persie een grote rol moet gaan spelen in de toekomst van de Gunners. Van Persie is het uithangbord van Wengers ‘total football’.

Als er zoveel belangstelling is, moet de liefde voor Arsenal groot zijn om na vijf jaar nog eens voor vier jaar te tekenen?
    Van Persie: ,,Ik heb mijn hart laten spreken. Ik zie mijzelf de komende jaren niet bij een andere club spelen. Het is mijn droom om bij Arsenal prijzen te winnen. Dat gevoel overheerst voortdurend. Of ik veel meer geld kon verdienen bij andere clubs?Voor mij is geld geen drijfveer geweest toen ik bij Feyenoord vertrok en dat is het nu, na vijf seizoenen Arsenal, nog steeds niet. Waardering is voor mij het belangrijkste als voetballer. En Arsenal heeft grote inspanningen gedaan om die waardering te laten blijken. Deze club zit bij de absolute top. De hele handelwijze in de laatste periode heeft dat bewezen. Het is ook een teken dat de club toch nog verder omhoog wil.’’

,,Ik heb voor mijzelf op een gegeven moment een lijstje gemaakt. Ik ging kijken wat ik heb en wat ik miste. Ik word erg gewaardeerd door de trainer, door mijn medespelers en iedereen die bij Arsenal werkt. Ik heb een ongelooflijk goede band met de supporters. Ik vind het prachtig hoe die mij waarderen. Mijn gezin voelt zich ook thuis bij de club en in Londen. Mijn gevoel zegt me dat ik hier nog lang niet klaar ben.. Ik wil met Arsenal nog zoveel meer.’’

Je hebt met Wenger diepe gesprekken gevoerd over de toekomst?
    ,,Van hem wist ik eigenlijk het antwoord wel. Ik was vooral benieuwd hoe Arsenal er als club over dacht. Zitten we met elkaar op één lijn? Dat was belangrijk om te weten voordat ik mijn contract zou verlengen. Als speler hunker ik naar de absolute top. De club dus ook. Arsenal heeft in gesprekken, onder meer met de nieuwe directeur Ivan Gazidis, aan mij aangegeven dat de club net zo denkt als de trainer. Ik vertrouw op het beleid van de club. Iedereen moet daarbij wel een beetje geduld hebben. Je moet de club de tijd geven om dingen voor elkaar te krijgen.’’

Wenger roemt jouw leiderschap in het veld en in de kleedkamer
    ,,Ik vind niet dat ik daarvoor te jong ben. Als je 26 jaar bent moet dat uit jezelf komen. Ik heb inmiddels 200 wedstrijden voor Arsenal gespeeld. Het accent ligt altijd op de jeugd van Arsenal. Maar we moeten dat ook niet overdrijven.

Als je de ploeg van nu ziet, zit daar ondertussen veel kwaliteit en ervaring in. Rosicky, die weer fit is, heeft 70 interlands, Adebayor heeft 20 goals in 50 interlands, Arshavin is sinds het EK een ster in Europa, Clichy is doorgebroken in Frankrijk, Fabregas heeft 40 interlands en ik heb er ook al weer 37 bij Oranje. We hebben heel veel goede spelers. Als er nog een of twee jongens voor de juiste posities bij komen, kunnen we strijden om de titel.’’

‘Beste seizoen in carrière’

Het seizoen 2008-2009 was voor Robin van Persie het beste seizoen in zijn loopbaan.
    ,,In vorige jaren was ik in grote wedstrijden altijd betrokken door assists. Mijn doel was fit blijven en niet alleen meer met assists maar ook met doelpunten het verschil maken. Daarin ben ik geslaagd. Tegen Tottenham, Manchester United, Chelsea en Liverpool heb ik goede en belangrijke goals gemaakt.
    Hoe groter de wedstrijd, hoe mooier dat ik het vind. Ik heb al mijn eigen ‘targets’ gehaald. Bij elkaar 52 wedstrijden gespeeld, waarvan 44 voor Arsenal. Ik heb geen prijs kunnen winnen, maar als speler heb ik wel een voldaan gevoel.’’

Toch konden jullie de finale van de Champions League niet bereiken.
    ,,Nee, het gevoel dat we er dichtbij waren had ik niet. Nou, misschien de eerste tien minuten van de return in de halve finale tegen Manchester United. We vlogen geweldig uit de startblokken. Door een ongelukje (uitglijden van Gibbs, red.) verloren we na tien minuten de wedstrijd al. De 80 minuten die daarna volgden, waren de zwaarste uit mijn hele carrière als voetballer.

Maar juist die verloren halve finale heeft me gesterkt om toch te blijven bij Arsenal. Ik ben van nature geen opgever. Zulke dagen stimuleren me om volgende keer precies het tegenovergestelde te doen. Ik dacht dus juist niet: we hadden geen schijn van kans, ik ga naar een andere club. Deze ervaring is nu bagage, die neem ik mee als we straks weer in de halve finale staan. Dan sluit ik 'm winnend af.’’

Welke rol speelde je gezin bij de beslissing om in Londen te blijven?
    ,,Thuis waren ze vrij resoluut. Aan Shaqueel (zoontje) hoef ik het niet eens te vragen. Die heeft het geweldig naar zijn zin. Spreekt Engels en Nederlands door elkaar. Hij switcht binnen één seconde naar het Engels als de kinderen van de buren buiten komen. Bouchra zei meteen: ‘Ik volg jou waar je heen gaat. Maar als je het aan mij vraagt wil ik hier in Londen blijven’. Als mens en als vrouw heeft ze het geweldig in deze stad.’’

Onder Arsène Wenger heb je je enorm ontwikkeld. Waarom klik je zo met hem?
    ,,Vanaf dag één heb ik vertrouwen in hem en hij in mij. Het fascineert me hoe hij voetbal ziet, hoe hij wil spelen en hoe hij dingen wil bereiken. Zijn werkwijze is zo afwijkend van andere coaches. Dat heeft hem al veel prijzen opgeleverd en veel waardering over de hele wereld. Ondanks de kritiek in het afgelopen jaar houdt hij vast aan al zijn opvattingen. Dat geeft aan dat hij een grote trainer en een groot mens is. Ik vind het bewonderenswaardig hoe hij in het voetbal staat.
    Precies zoals hij denkt wil ik ook spelen, combinatievoetbal op de mat leggen, de bal snel laten lopen, altijd maar meer kansen dan de tegenstander creëren omdat je daarmee de mensen verwent én prijzen kan winnen. Ik zit op één lijn met de trainer. Dat gevoel heb ik altijd gehad. Hij hoeft mij ook nooit te vertellen hoe hij over mij denkt. Dat zie ik aan het aantal basisplaatsen, aan hoe we samen communiceren. De waardering druipt er vanf.’’

Is dat ook waarom Dennis Bergkamp zo lang bij Arsenal bleef?
    ,,Je kunt mijn situatie niet met die van Dennis vergelijken. Hij kwam in een latere fase van zijn loopbaan bij Arsenal. Hij kwam hier binnen als een grote meneer. Iedereen was ‘thrilled’ dat hij voor Arsenal kwam spelen, want in die tijd was het nog ‘boring’ Arsenal. Hij heeft dat veranderd. Ik kwam binnen als een kleine speler, moest alles nog bewijzen. Ik heb pas één prijs gewonnen en moet nog veel winnen hier. Het enige is dat we allebei op dezelfde positie spelen. Ik ben ook blij en trots dat ik nog met hem heb kunnen voetballen. Hij was de meester in alles.’’

Heeft Dennis je wel een beetje de liefde voor Arsenal bijgebracht?
    ,,Dat hoefde niet. Ik was bijna 21 jaar, hij was 34. Ik hoefde hier alleen maar naar hem, Pires, Henry en Vieira te kijken om te zien welk plezier Arsenal als club kon bieden. Die gasten waren verschrikkelijke liefhebbers. Zoals zij straalden op de training en in het veld, daar kreeg ik een kick van. Ik wilde me niet geforceerd bewijzen voor hen. Ik had verschrikkelijk veel respect voor ze.
    Vroeger op straat dacht ik altijd: ‘Oh, dus jij denkt dat je goed bent? Dan zal ik je even laten zien dat ik ook goed ben’. Dat verdween hier. Het is soms moeilijk om een stap terug te doen, maar ik heb me heel nederig opgesteld, gekeken hoe zij zich gedroegen en heel veel opgezogen. Ik genoot elke dag dat ik met die mannen trainde en speelde. Dat heeft me enorm gesterkt om hier te willen slagen.’’
    Robin.
    pi_70800679
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 00:55 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat Fiorentina daarmee akkoord gaat. Het zijn toch twee ''afgedankte'' spelers.
    [..]

Robin.
    Tja, dat is weer wat anders. Eboue hadden ze sowieso belangstelling voor, Senderos niet, maar indien fit zal hij gewoon erg nuttig zijn voor Viola. Als het een beetje tegen zit bij Viola zit je volgend jaar met Eboue en Drenthe als wing backs
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_70800737
    Eboue is wel een goede rb.
    pi_70800773
    Eboue kan alleen tantoe goed dansen swa
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_70802624
    Mooi interview, hopen dat hij ook echt blijft in het voetbal weet je dat natuurlijk nooit
    pi_70802689
    volgens mij is de transfer van melo naar juve nog niet helemaal rond?
    pi_70810526
    Klopt.
    pi_70812489
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 08:15 schreef ktnxbye het volgende:
    volgens mij is de transfer van melo naar juve nog niet helemaal rond?
    Er kwamen weer wat kleine berichten dat het nog niet helemaal afgerond werd. Maar ik ga nu geen hoop meer vestigen op die transfer Als hij dan wel komt is het een bonus.
    pi_70813430
    http://www.goal.com/en/ne(...)-st-etiennes-matuidi

PK zei ooit eens dat hij niet wilde dat hij wegging van St. Etienne, maar dat hij ook nog niet goed genoeg was voor Arsenal.
    pi_70815482
    quote:
    Herstelde Rosicky voelt zich fitter dan ooit

Geschreven op donderdag, 9 juli om 15:25

Tomás Rosicky heeft er even op moeten wachten, maar is weer fit. De middenvelder van Arsenal speelde achttien maanden geleden zijn laatste officiële wedstrijd voor The Gunners en stond sindsdien buitenspel met diverse blessures. Woensdag hervatte de Tsjech de groepstraining: “Ik denk binnenkort weer te kunnen spelen.”

Rosicky raakte in januari 2008 geblesseerd in de bekerwedstrijd tegen Newcastle United en kende een uitermate moeizame revalidatie. De middenvelder kampte met hamstring- en knieproblemen en besloot om zich operatief te laten helpen. In mei zette hij weer voorzichtig stapjes op het trainingsveld en nu heeft de Tsjech de groepstraining hervat.

“Volgens mijn fysiotherapeut Tony Colbert had ik aan het einde van het afgelopen seizoen alweer minuten kunnen maken”, vertelde Rosicky aan het Tsjechische Sport. “Op de training kon de manager zien dat ik weer kon spelen. Weliswaar niet negentig minuten, maar wel een paar minuutjes. Ze wilden echter geen risico’s nemen.”

De middenvelder kreeg zodoende extra tijd om aan te sterken. “Ik ben nu fitter dan dat ik was toen ik bij Arsenal aankwam”, zei Rosicky. “Nu ik hersteld ben, ben ik een nieuwe optie voor de manager. Ik weet niet hoe groot mijn kansen op een basisplaats zijn, maar het is duidelijk dat ik competitievoetbal erg mis. We hebben een sterk team en ik kan niet wachten tot ik weer speelminuten kan maken.”
    Laat zijn rentree maar komen. De held.
    pi_70816117
    De Rosster
    pi_70816508
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 14:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
    http://www.goal.com/en/ne(...)-st-etiennes-matuidi

PK zei ooit eens dat hij niet wilde dat hij wegging van St. Etienne, maar dat hij ook nog niet goed genoeg was voor Arsenal.
    Voor 3 miljoen dan ook hè
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_70816527
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 15:32 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Laat zijn rentree maar komen. De held.
    Eens Rosicky
    pi_70817582
    Jammer
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_70820264
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 16:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Jammer
    Helemaal niet
    pi_70820298
    Nee, inderdaad. De spelers die Arsenal heeft voor die positie zijn allemaal beter dan Melo
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_70820913
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 17:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Nee, inderdaad. De spelers die Arsenal heeft voor die positie zijn allemaal beter dan Melo
    Dat bedoeld hij ook? Volgends mij snap je het nieuwsbericht niet.
    pi_70821693
    DAM
      donderdag 9 juli 2009 @ 18:42:32 #52
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_70822194
    Begrijpend lezen is moeilijk
    Where law ends, tyrrany begins.
      donderdag 9 juli 2009 @ 19:51:51 #53
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_70824488
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 18:42 schreef Gunner het volgende:
    Begrijpend lezen is moeilijk
    Het ligt altijd aan anderen, wij snappen het niet!
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_70831364
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 00:36 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Well there you have him.

[ afbeelding ]
    Almunia
    pi_70880473
    18 juli eerste pre-season wedstrijd.
    pi_70892219
    Het begint weer akelig stil te worden rondom Felipe Melo, gaat hij uiteindelijk toch nergens heen? Kan Wenger niet ff bij Real rond kijken, Huntelaar zou zomaar Adebayor's vervanger kunnen worden
    pi_70892272
    Het is allesbehalve stil rondom Melo. De deal wordt in principe maandag afgerond en hij gaat helaas "gewoon" naar Juve. Het obstakel was het contract van Marchioni (die van Juve naar Viola gaat), maar dat is sinds gisteren geen issue meer.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_70892366
    Dat zat er dik in natuurlijk
    pi_70892641
    Als ik Wenger was zou ik nog eens proberen om Lorik Cana te halen, een paar jaar geleden ging die deal niet door vanwege paspoortproblemen geloof ik. Nu heeft 'ie ook de Franse nationaliteit, dus geen probleem.
    pi_70892749
    Arsenal moet gewoon 35 miljoen uitgeven aan Hamsik
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_70892825
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 01:54 schreef Radegast het volgende:
    Als ik Wenger was zou ik nog eens proberen om Lorik Cana te halen, een paar jaar geleden ging die deal niet door vanwege paspoortproblemen geloof ik. Nu heeft 'ie ook de Franse nationaliteit, dus geen probleem.
    Hem heb ik al een aantal keren genoemd ja.
    pi_70893156
    Hebben ze niet genoeg middenvelders? (hamsik)
    pi_70893171
    Nee, maar een type Melo heeft wel meer prioriteit dan Hamsik (maar Hamsik is wel een baas )
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_70893235
    een VMC snap ik ja
    pi_70900557
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 02:02 schreef Tim86 het volgende:
    Arsenal moet gewoon 35 miljoen uitgeven aan Hamsik

Haal dan Silva. 3 keer zo goed.
    pi_70902114
    dan eerder Alonso die hoeft nu nog maar 27miljoen te kosten
    pi_70905903
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 02:06 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Hem heb ik al een aantal keren genoemd ja.
    En ik deel je mening.
      zondag 12 juli 2009 @ 18:25:22 #68
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_70908447
    Wanneer is bekend wie we moeten spelen in de CL?
    Where law ends, tyrrany begins.
    pi_70909377
    17/7 geloof ik

http://www.sport.co.uk/ne(...)s_midfield_list.aspx

Banega wordt nu genoemd, zal vast niet meer dan 10miljoen euro kosten denk ik. Technisch sterk, aardige tackle alleen een beetje aan de kleine kant.
    pi_70932210
    Adebayor in talks met City . Als we een goede vervanger kunnen halen mag Adebayor wel weg voor veel $$$.
    pi_70932489
    bron?
    pi_70932831
    pi_70932898
    Banega en Cesk samen op het middenveld
    pi_70932961
    quote:
    35 miljoen en er mag van mij een hele grote strik omheen. Ade.
    pi_70932971
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 14:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Banega en Cesk samen op het middenveld
    ::: 1111:::
    pi_70933943
    quote:
    Van Persie speler van het jaar bij Arsenal
    Robin van Persie is door de fans van Arsenal verkozen tot speler van het jaar. De Nederlander hield met 35,5 procent van de stemmen de concurrentie ver achter zich.

Van Persie bleef de Russische aanvaller Andrey Arshavin, die als tweede eindigde, voor. De Spaanse doelman Manuel Almunia legde beslag op de derde plaats.

Van Persie, die onlangs zijn contract bij de Londense club verlengde tot medio 2013, maakte volgens de supporters ook het mooiste doelpunt van het afgelopen seizoen (tegen Liverpool). Dit seizoen scoorde hij in totaal twintig keer in 44 wedstrijden.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_70934270
    Ze zijn in Manchester zeker nog niet vergeten dat hij 2x tegen ze scoorde
    pi_70945215
    City gaat never nooit 35miljoen betalen voor Adebayor denk ik, zoveel is die gast niet eens waard na vorig seizoen. 35 miljoen voor Adebayor is net 90miljoen voor Ronaldo. Ik denk eerder 20miljoen plus richards(ong.6 tot 10 miljoen)
    pi_70946483
    Richards? Laat maar komen
    pi_70948473
    Exactement. Ik denk trouwens wel dat Richards meer waard is dan 6 tot 10 miljoen.
    pi_70948548
    Richards vind ik vooral overschat.
    Die gaat Arsenal niet naar een hoger niveau brengen.
    pi_70948616
    Richards is nog jong hè.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_70948674
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 22:15 schreef RayMania het volgende:
    Richards is nog jong hè.
    Ja klopt.
    Maar ik zie hem niet de potentie hebben die A. Cole bijvoorbeeld liet zien op jonge leeftijd.
    pi_70948716
    Hoeft ook niet. Je hebt spelers die er langer over doen om top te worden en spelers die vroeg pieken.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_70948781
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 22:18 schreef RayMania het volgende:
    Hoeft ook niet. Je hebt spelers die er langer over doen om top te worden en spelers die vroeg pieken.
    Klopt maar dan nog blijf ik bij mijn mening.
    Ik zie in Richards niet iemand die Arsenal beter maakt.
    pi_70950758
    Als iemand hem leert verdedigen kan hij echt gruwelijk goed worden. Groot, beresterk en vreselijk snel. Ik denk dat hij juist daardoor nooit goed heeft leren verdedigen, positioneel gezien, en daarom afgelopen seizoen in de problemen kwam.
    AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
    pi_70951310
    quote:
    Exactement. Ik denk trouwens wel dat Richards meer waard is dan 6 tot 10 miljoen.
    Ik dacht de waarde van Eboué was zo rond de 7miljoen dus Richards zal niet zoveel meer waard zijn.

Richards maakt de defensie ook niet beter maar hij verbreed de mogelijkheden wel om een eventuele blessure op te vangen. En Eboué gaat misschien weg dus dan hebben we geen reserve rechtsback meer en Richards is dan wel een goede vervanger vind ik en heeft denk ik ook meer potentie dan Eboué.
    pi_70951373
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 22:13 schreef sjimz het volgende:
    pi_70951699
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 22:13 schreef sjimz het volgende:
    Die gaat Arsenal niet naar een hoger niveau brengen.
    Correct.
      maandag 13 juli 2009 @ 23:49:16 #90
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_70952375
    Ik ben heel blij voor van Persie. HIj is geëindigd boven bv. een Fabregas of een Nasri. Top!

²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
    pi_70958679
    In de halve finales vorig jaar heeft Adebayor duidelijk laten zien dat hij niet thuis geeft als het erop aan komt. Wenger heeft vast iemand achter de hand (Chamakh?)
    pi_70958746
    Hoe groot is de kans dan dat adebayor weggaat?
    pi_70961230
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 10:09 schreef ktnxbye het volgende:
    In de halve finales vorig jaar heeft Adebayor duidelijk laten zien dat hij niet thuis geeft als het erop aan komt. Wenger heeft vast iemand achter de hand (Chamakh?)
    Huntelaar als Ade weggaat aub.
    pi_70961353
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 11:43 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Huntelaar als Ade weggaat aub.
    http://www.voetbalprimeur(...)gen_bij_Arsenal.html
    pi_70961481
    quote:
    Hoe duur is die Chamakh? Dan kan je voor die 30 miljoen beide wel halen.
    pi_70961678
    Die heeft een release-clause van 7M GBP in z'n contract en z'n contract loopt nog één jaar door. Lijkt me meer dat er een aanvaller en een middenvelder voor dat geld gehaald zal worden.

De BBC heeft nu zelfs wat op de site staan over Adebayor.
    pi_70962191
    quote:
    Nee toch.
    pi_70962346
    Liever Huntelaar dan Chamankh 8 goals uit 20 wedstrijden terwijl meer dan de helft invalbeurten zijn vind ik opzicht niet slecht voor je eerste halfjaar in Madrid. Zoveel scoorde Adebayor in zijn gehele tweede seizoen. En de moyenne van Huntelaar het afgelopen seizoen is ook beter dan die van Chamankh. 14 uit 30 voor Huntelaar en 13 uit 34 voor Chamankh.
    pi_70962368
    Maar is Huntelaar wel het juiste type voor de PL?
    pi_70963163
    Ergens vind ik het wel jammer als Ade weg zou gaan. Voor dat geld kan je natuurlijk niks anders en na een minder seizoen helemaal. Maar het seizoen ervoor was hij echt fenomenaal. Hij kan het wel en als hij blijft zie ik het hem weer zo doen. Afgelopen seizoen was nou niet bepaald constant qua veldbezetting.
    Money won is twice as sweet as money earned.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')