F.D.?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:43 schreef Stali het volgende:
Waarom zijn die topics van een look-a-like van F.D. weg?
Sorry, ik heb de topics nb ook gezien.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Floortje Dessing
http://www.geenstijl.nl/m(...)rtje_d.html#comments
Maar ze was het niet en die foto's stonden al onlinequote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:41 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Sorry, ik heb de topics nb ook gezien.
Het topic is weggehaald wegens strijd met de policy mbt privacy van personen en het zonder toestemming verspreiden van privé-foto's.
quote:Danny @ FOK
Ik had een stamelende advocaat van mevrouw ik kwestie aan de lijn. Iets over portretrecht, schade, indruk wekken dat enzo. Geen zin in gezeik om iets onbenulligs als dit, dus weg.
En nu ga ik weer lindo duval luisteren op 538
Maar goed, dat dus. Als xebro graag een advocaat aan z'n broek wil kan hij vast en zeker zelf een site opzetten. Ik heb er weinig trek in voor een lullig geintje weer tig keer over en weer te moeten pennen zoals bij swordstone destijds. Ze heeft het gevoel voor humor van een drol blijkbaar. Daarmee daalt ze behoorlijk in m'n achting, maar verder ga ik er geen tijd of woorden aan vuil maken.
begin een site en pleur de hele handel online
Ik kan ook gewoon xebro's gegevens doorgeven aan die advocaat. Die vroeg er natuurlijk wel om, maar die geef ik dan weer NIET.
Klein beetje makkelijk om van de zijlijn stoere praat te bezigen.
Ik persoonlijk heb echter betere dingen te doen dan xebro's grapjes voor hem uit te vechten.
Zo, en nu weer verder tot de orde van de dag.
Alleen in de SHOquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:06 schreef static het volgende:
Strafpunten tuinfluiter, geen topics meer openen voor de next 3 maanden.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:06 schreef static het volgende:
Strafpunten tuinfluiter, geen topics meer openen voor de next 3 maanden.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Beroemd%26zwangerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:25 schreef static het volgende:
Waar kan ik die vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |