abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 april 2002 @ 12:59:43 #1
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_3850909
Veel plezier! .
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_3850929
Ik neem liever jou. Serieus.
C’est Davie :o)
pi_3850940
.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 16 april 2002 @ 13:04:00 #4
8372 Bastard
Persona non grata
pi_3850987
*Gellarboy roept*
The truth was in here.
pi_3850995
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 13:04 schreef Bastard het volgende:
*Gellarboy roept*

Er staat "serieus", niet "hard".

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Admin dinsdag 16 april 2002 @ 13:05:19 #6
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_3851009
*voorbindt penis omdoet*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Eindredactie Games dinsdag 16 april 2002 @ 13:10:02 #7
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_3851088
bend over daburnd88
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_3851099
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 13:05 schreef yvonne het volgende:
*voorbindt penis omdoet*
OMFG!!
Scheren is voor schapen!
  dinsdag 16 april 2002 @ 13:10:42 #9
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_3851101
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 13:05 schreef yvonne het volgende:
*voorbindt penis omdoet*
*kwooten doet met vrije interpretatie*

Jij moet helemaal je bek houden, wand anders sgop ik je zo van ut FoRuM af ja. en laat me lekker DOen wat IK wil ja want dat moet kunnen. dus.

*ophoudt met kwooten doen met vrije interpretatie*

Adminictatortje.. .

12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  Admin dinsdag 16 april 2002 @ 13:12:00 #10
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_3851120
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 13:10 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

*kwooten doet met vrije interpretatie*

Jij moet helemaal je bek houden, wand anders sgop ik je zo van ut FoRuM af ja. en laat me lekker DOen wat IK wil ja want dat moet kunnen. dus.

*ophoudt met kwooten doen met vrije interpretatie*

Adminictatortje.. .

Ach, als hij me maar snapt
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 16 april 2002 @ 13:16:52 #11
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_3851213
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 13:12 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ach, als hij me maar snapt

JAMERRRRRRRR...

Cursusje non-communicatie dan maar?

pi_3851864
hehehe, te triest voor woorden dit. geeft al weer wat de gemiddelde denk niveau van jullie is. tja, ik ga eerlijk gezegd de moeite niet doen om over jullie een topic te beginnen. ik vind het al mooi genoeg dat jullie zelf al uitgeluld zijn als het gaat om serieus een mening te geven
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
pi_3851938
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 13:57 schreef daburnd88 het volgende:
hehehe, te triest voor woorden dit. geeft al weer wat de gemiddelde denk niveau van jullie is. tja, ik ga eerlijk gezegd de moeite niet doen om over jullie een topic te beginnen. ik vind het al mooi genoeg dat jullie zelf al uitgeluld zijn als het gaat om serieus een mening te geven
Ja, hoor eens, ZO lukt het natuurlijk nooit.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_3851970
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 14:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, hoor eens, ZO lukt het natuurlijk nooit.

hehehe
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
  donderdag 18 april 2002 @ 10:02:48 #15
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_3873869
quote:
Allemaal woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden, waar blijven de daden? .
pi_3873888
quote:
Op donderdag 18 april 2002 10:02 schreef mvdlubbe het volgende:

Allemaal woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden, waar blijven de daden? .

hij's nog druk bezig met denken
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_3875928
quote:
Op donderdag 18 april 2002 10:02 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

de daden zijn er al geweest, wat we van jou niet bepaald kunnen beweren. ik ben benieuwd of je uberhaupt wel een daad voor elkaar krijgt. next time better shot eh, sport!
pi_3875952
quote:
Op donderdag 18 april 2002 10:05 schreef Vision het volgende:

[..]

hij's nog druk bezig met denken

eh vis, als je trouwens nog wat te lachen wil hebben moet je de foto's van mvdlubbe eens bekijken. anders laat ik je die wel zijn zo gauw ik weer bij ti ben.
  donderdag 18 april 2002 @ 14:59:45 #19
26735 In_het_kippenhok
Suggestief? Nee toch?
pi_3877379
Tssk,

Nou, nou, DaBurnd88, nooit geweten dat je zoveel los kon maken... Sta echt te kijken van iemand die normaliter als een baal hooi op z'n werkplek zit (en als hooi zwart zou zijn, er ook nog zo uitziet :-P )...

Always look at the bright side in life they say.... Perhaps if I close my eyes?
pi_3877560
nou nou, niet zo negatief over 'm praten zeg
Hij levert wel degelijk daden! kan je van die lubbe waarschijnlijk niet zeggen met z'n wanhopige poging op de fokdating!

Linkse rakkers zijn zo te merken wel erg haatdragend
nutteloze opmerkingen schijnt ook iets typisch extreem links te zijn. of moet ik zeggen...typisch mvlubbe-achtig?

Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless. - Monty Python
  donderdag 18 april 2002 @ 15:33:52 #21
26735 In_het_kippenhok
Suggestief? Nee toch?
pi_3877764
quote:
Op donderdag 18 april 2002 15:18 schreef lauraEM500 het volgende:
nou nou, niet zo negatief over 'm praten zeg
Hij levert wel degelijk daden! kan je van die lubbe waarschijnlijk niet zeggen met z'n wanhopige poging op de fokdating!

Linkse rakkers zijn zo te merken wel erg haatdragend
nutteloze opmerkingen schijnt ook iets typisch extreem links te zijn. of moet ik zeggen...typisch mvlubbe-achtig?

Jazekers... Hebbie helemaal gelijk in... Maar of ze bij de gemeente zo blij zijn met het herplaatsen van omgevallen verkeersborden??
Hoewel de waardering wel bleek uit de rekening... de prijs van 3 borden voor de vervanging van 1

Mzzls

pi_3878173
quote:
Op donderdag 18 april 2002 14:59 schreef In_het_kippenhok het volgende:
Tssk,

Nou, nou, DaBurnd88, nooit geweten dat je zoveel los kon maken... Sta echt te kijken van iemand die normaliter als een baal hooi op z'n werkplek zit (en als hooi zwart zou zijn, er ook nog zo uitziet :-P )...

paul, ben jij dat?
pi_3878205
quote:
Op donderdag 18 april 2002 15:33 schreef In_het_kippenhok het volgende:

[..]

Jazekers... Hebbie helemaal gelijk in... Maar of ze bij de gemeente zo blij zijn met het herplaatsen van omgevallen verkeersborden??
Hoewel de waardering wel bleek uit de rekening... de prijs van 3 borden voor de vervanging van 1

Mzzls

ach die gemeente van ons verdiend goud geld aan die borden. die staan allemaal scheef en als er iemand tegen aan rijdt dan moeten ze er voor betalen. daarna laten ze die nog schever staan en wachten ze op de volgende die er tegen aan rijdt. en als ze dan eenmaal helemaal eruit liggen wachten ze op iemand die zo een bord opraapt en die geven ze dan weer een boete.
pi_3878224
quote:
Op donderdag 18 april 2002 14:59 schreef In_het_kippenhok het volgende:
Tssk,

tja het is ook niet moeilijk om mensen zoals yvonne en mvdlubbe op hun zenuwen te gaan die mensen kunnen er sowieso al niet tegen als je niet denkt en praat zoals hun. daarna moet je hun nog eens aan hun eigen woorden houden en "et voila" ze zijn pissed of en gaan loser gedrag vertonen.
  donderdag 18 april 2002 @ 16:27:02 #25
26735 In_het_kippenhok
Suggestief? Nee toch?
pi_3878310
quote:
Op donderdag 18 april 2002 16:14 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

paul, ben jij dat?

Armada heeft spare-ribs numero 1...

Guess

pi_3878452
quote:
Op donderdag 18 april 2002 16:27 schreef In_het_kippenhok het volgende:

[..]

Armada heeft spare-ribs numero 1...

Guess

laat me raden, je bent de eigenaar van de armada?
pi_3878523
quote:
Op donderdag 18 april 2002 16:19 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

tja het is ook niet moeilijk om mensen zoals yvonne en mvdlubbe op hun zenuwen te gaan die mensen kunnen er sowieso al niet tegen als je niet denkt en praat zoals hun. daarna moet je hun nog eens aan hun eigen woorden houden en "et voila" ze zijn pissed of en gaan loser gedrag vertonen.

Kneus.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_3879047
quote:
Op donderdag 18 april 2002 16:46 schreef Ripley het volgende:

[..]

Kneus.

grapjas, ben ik nu ook al verantwoordelijk voor het van anderen volgens jou ofzo? laat me niet lachen. oh wacht ff, dat doe ik al.
  donderdag 18 april 2002 @ 17:47:38 #29
26735 In_het_kippenhok
Suggestief? Nee toch?
pi_3879251
quote:

[..]

Kneus.

Woohoo, geweldig onderbouwd statement!! Jaja, zie meteen dat je ijzersterke argumentatie niet onderuit te halen is!!

donderdag 18 april 2002 @ 17:49:17 #30
26735 In_het_kippenhok
Suggestief? Nee toch?
pi_3879274
quote:
Op donderdag 18 april 2002 16:40 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

laat me raden, je bent de eigenaar van de armada?

Hmmm... zou geen slecht idee zijn... Helaas, helaas

Next time: Gauchos??

Mzzls

pi_3879282
quote:
Op donderdag 18 april 2002 17:47 schreef In_het_kippenhok het volgende:

[..]

Woohoo, geweldig onderbouwd statement!! Jaja, zie meteen dat je ijzersterke argumentatie niet onderuit te halen is!!

yo kippenhok, kom je vanavond overigens nog langs hier op ti?
  donderdag 18 april 2002 @ 17:51:43 #32
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_3879299
quote:
Links rechts links rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts
Je bent het type meisje dat de wereld best kan missen. Te dom en te lelijk om tegenaan te pissen. Ik heb naar je geluisterd naar je zielige gezeik. Er is maar één conclusie, schat: je vriendje had gelijk
pi_3879306
quote:
Op donderdag 18 april 2002 17:51 schreef OviivO het volgende:

[..]

Links rechts links rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts

ik rechts? hoe kom je daarbij?
  donderdag 18 april 2002 @ 17:53:00 #34
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_3879310
IK WIL OOK MIJN EIGEN TOPIC!!!!!!!!!!!
Je bent het type meisje dat de wereld best kan missen. Te dom en te lelijk om tegenaan te pissen. Ik heb naar je geluisterd naar je zielige gezeik. Er is maar één conclusie, schat: je vriendje had gelijk
pi_3879313
quote:
Op donderdag 18 april 2002 17:49 schreef In_het_kippenhok het volgende:

[..]

Hmmm... zou geen slecht idee zijn... Helaas, helaas

Next time: Gauchos??

Mzzls

ik ben wel benieuwd of het zo goed is als maassen zegt.
  donderdag 18 april 2002 @ 17:56:25 #36
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_3879343
quote:
Op donderdag 18 april 2002 17:53 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

ik ben wel benieuwd of het zo goed is als maassen zegt.

Denk het niet!!
Waarom gaan we niet gewoon een keer lekker ordi 2,5 uur zuipen en vreten bij de mongool............onbeperkt!!!
  donderdag 18 april 2002 @ 17:59:08 #37
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_3879379
quote:

[..]

Kneus.

Zo lekker origineel zeg!! Heel goed van jou......KNEUS, poeh he......Kan je dat woord ook onderbouwen, ik ben wel benieuwd waarom je hem een kneus vindt!!!???
  donderdag 18 april 2002 @ 18:04:11 #38
26735 In_het_kippenhok
Suggestief? Nee toch?
pi_3879420
quote:
Op donderdag 18 april 2002 17:49 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

yo kippenhok, kom je vanavond overigens nog langs hier op ti?

Es ff kijken... Niks op die klote TV, 'tis koopavond, maar zou niet weten wat ik in de stad moet??... Ook niks te neuken hiero... Denk het dus wel
  donderdag 18 april 2002 @ 18:05:37 #39
26735 In_het_kippenhok
Suggestief? Nee toch?
pi_3879437
quote:
Op donderdag 18 april 2002 17:53 schreef OviivO het volgende:
Moet je meer mensen onderuit lullen die er niet tegen kunnen... Dan wordt je vanzelf in de schijnwerpers gezet...

pi_3879451
quote:
Op donderdag 18 april 2002 17:56 schreef OviivO het volgende:

[..]

Denk het niet!!
Waarom gaan we niet gewoon een keer lekker ordi 2,5 uur zuipen en vreten bij de mongool............onbeperkt!!!

ook onbeperkt zuipen? hebben ze daar sterke drank?
  donderdag 18 april 2002 @ 18:06:59 #41
26735 In_het_kippenhok
Suggestief? Nee toch?
pi_3879452
quote:
Op donderdag 18 april 2002 17:56 schreef OviivO het volgende:

[..]

Denk het niet!!

Ook geen slecht idee... meteen ff checken van de week wat de rest wil... kunnen we meteen een datum afspreken...

En daarna gewoon doorgaan in de stad

donderdag 18 april 2002 @ 18:08:27 #42
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_3879467
quote:
Op donderdag 18 april 2002 18:06 schreef In_het_kippenhok het volgende:

[..]

Ook geen slecht idee... meteen ff checken van de week wat de rest wil... kunnen we meteen een datum afspreken...

Inderdaad!! We kunnen kiezen eindhoven of weert!!
En ja burnd onbeperkt zuipen.....BIER EN FRIS EN WIJN!!!
pi_3879469
quote:
Op donderdag 18 april 2002 17:53 schreef OviivO het volgende:
tja dan moet je bij mvdlubbe en yvonne zijn, die schijnen best graag topics te openen voor mensen waarvan de mening niet met die van hun overeenkomt.
pi_3879483
quote:
Op donderdag 18 april 2002 18:04 schreef In_het_kippenhok het volgende:

[..]

Es ff kijken... Niks op die klote TV, 'tis koopavond, maar zou niet weten wat ik in de stad moet??... Ook niks te neuken hiero... Denk het dus wel

ik zou zeggen neem een tv naar vga adapter mee en je xbox
  donderdag 18 april 2002 @ 18:14:10 #45
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_3879538
quote:
Op donderdag 18 april 2002 18:10 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

ik zou zeggen neem een tv naar vga adapter mee en je xbox

Ja inderdaad!!!! VERGEET VOORAL DIE XBOX NIET!!!
pi_3879555
quote:
Op donderdag 18 april 2002 18:06 schreef In_het_kippenhok het volgende:

[..]

noteer achter mijn naam maar "auto, huis en geld"
dat wil ik altijd wel.ik moet maar weer eens collecte voor mezelf ga houden hier in weert.
pi_3879737
quote:

[..]

Kneus.

Goh, meneer word grof vanavond
...
ow daburnd, vergeet het plasma scherm, eigen tab, en heeel veel geld er niet bij te vermelen
Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless. - Monty Python
pi_3879748
geld stond eral, sorry, over het hoofd gezien
(geld = altijd makkelijk in barre omstandigheden he )
  donderdag 18 april 2002 @ 18:44:09 #49
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_3879872
quote:
Op donderdag 18 april 2002 18:32 schreef lauraEM500 het volgende:
geld stond eral, sorry, over het hoofd gezien
(geld = altijd makkelijk in barre omstandigheden he )
Hoi scheet, wel leuk dat je het opneemt voor zo'n stakker als DaBurnd.....

-------------------------------

Krijg ik nu mijn eigen TOPIC??

pi_3879937
quote:
Op donderdag 18 april 2002 18:44 schreef OviivO het volgende:

[..]

Hoi scheet, wel leuk dat je het opneemt voor zo'n stakker als DaBurnd.....

-------------------------------

Krijg ik nu mijn eigen TOPIC??

oviivo wil aandacht!!

tadaa!!!

donderdag 18 april 2002 @ 18:57:04 #51
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_3880058
quote:
Op donderdag 18 april 2002 18:49 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

oviivo wil aandacht!!

tadaa!!!

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Nu krijg ik met mijn topic alle aandacht!! Sorry...........
pi_3880080
quote:
Op donderdag 18 april 2002 18:57 schreef OviivO het volgende:

[..]

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Nu krijg ik met mijn topic alle aandacht!! Sorry...........

god damnit. na misschien moet ik weer eens yvonne gaan attenderen op haar "off-topic" gedrag.
pi_3882295
Pim Fortyn in zijn jongere jaren??????
dit is wel een leuk topic voor mvdlubbe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')