quote:
Op dinsdag 16 april 2002 13:04 schreef Bastard het volgende:
*Gellarboy roept*
Er staat "serieus", niet "hard".
quote:OMFG!!
Op dinsdag 16 april 2002 13:05 schreef yvonne het volgende:
*voorbindt penis omdoet*
quote:*kwooten doet met vrije interpretatie*
Op dinsdag 16 april 2002 13:05 schreef yvonne het volgende:
*voorbindt penis omdoet*
Jij moet helemaal je bek houden, wand anders sgop ik je zo van ut FoRuM af ja. en laat me lekker DOen wat IK wil ja want dat moet kunnen. dus.
*ophoudt met kwooten doen met vrije interpretatie*
Adminictatortje.. .
quote:Ach, als hij me maar snapt
Op dinsdag 16 april 2002 13:10 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
*kwooten doet met vrije interpretatie*
Jij moet helemaal je bek houden, wand anders sgop ik je zo van ut FoRuM af ja. en laat me lekker DOen wat IK wil ja want dat moet kunnen. dus.
*ophoudt met kwooten doen met vrije interpretatie*
Adminictatortje..
.
quote:JAMERRRRRRRR...
Op dinsdag 16 april 2002 13:12 schreef yvonne het volgende:[..]
Ach, als hij me maar snapt
Cursusje non-communicatie dan maar?
quote:Ja, hoor eens, ZO lukt het natuurlijk nooit.
Op dinsdag 16 april 2002 13:57 schreef daburnd88 het volgende:
hehehe, te triest voor woorden dit. geeft al weer wat de gemiddelde denk niveau van jullie is. tja, ik ga eerlijk gezegd de moeite niet doen om over jullie een topic te beginnen. ik vind het al mooi genoeg dat jullie zelf al uitgeluld zijn als het gaat om serieus een mening te geven
quote:hehehe
Op dinsdag 16 april 2002 14:01 schreef Jarno het volgende:[..]
Ja, hoor eens, ZO lukt het natuurlijk nooit.
quote:Allemaal woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden, waar blijven de daden?
hehehe, te triest voor woorden dit. geeft al weer wat de gemiddelde denk niveau van jullie is. tja, ik ga eerlijk gezegd de moeite niet doen om over jullie een topic te beginnen. ik vind het al mooi genoeg dat jullie zelf al uitgeluld zijn als het gaat om serieus een mening te geven
quote:hij's nog druk bezig met denken
Op donderdag 18 april 2002 10:02 schreef mvdlubbe het volgende:Allemaal woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden, waar blijven de daden?
.
quote:de daden zijn er al geweest, wat we van jou niet bepaald kunnen beweren. ik ben benieuwd of je uberhaupt wel een daad voor elkaar krijgt.
Op donderdag 18 april 2002 10:02 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
Allemaal woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden, waar blijven de daden?
.
quote:eh vis, als je trouwens nog wat te lachen wil hebben moet je de foto's van mvdlubbe eens bekijken. anders laat ik je die wel zijn zo gauw ik weer bij ti ben.
Op donderdag 18 april 2002 10:05 schreef Vision het volgende:[..]
hij's nog druk bezig met denken
Nou, nou, DaBurnd88, nooit geweten dat je zoveel los kon maken... Sta echt te kijken van iemand die normaliter als een baal hooi op z'n werkplek zit (en als hooi zwart zou zijn, er ook nog zo uitziet :-P )...
Linkse rakkers zijn zo te merken wel erg haatdragend
nutteloze opmerkingen schijnt ook iets typisch extreem links te zijn. of moet ik zeggen...typisch mvlubbe-achtig?
quote:Jazekers... Hebbie helemaal gelijk in... Maar of ze bij de gemeente zo blij zijn met het herplaatsen van omgevallen verkeersborden??
Op donderdag 18 april 2002 15:18 schreef lauraEM500 het volgende:
nou nou, niet zo negatief over 'm praten zeg
Hij levert wel degelijk daden!kan je van die lubbe waarschijnlijk niet zeggen met z'n wanhopige poging op de fokdating!
Linkse rakkers zijn zo te merken wel erg haatdragend
nutteloze opmerkingen schijnt ook iets typisch extreem links te zijn. of moet ik zeggen...typisch mvlubbe-achtig?
Mzzls
quote:paul, ben jij dat?
Op donderdag 18 april 2002 14:59 schreef In_het_kippenhok het volgende:
Tssk,Nou, nou, DaBurnd88, nooit geweten dat je zoveel los kon maken... Sta echt te kijken van iemand die normaliter als een baal hooi op z'n werkplek zit (en als hooi zwart zou zijn, er ook nog zo uitziet :-P )...
quote:ach die gemeente van ons verdiend goud geld aan die borden. die staan allemaal scheef en als er iemand tegen aan rijdt dan moeten ze er voor betalen. daarna laten ze die nog schever staan en wachten ze op de volgende die er tegen aan rijdt. en als ze dan eenmaal helemaal eruit liggen wachten ze op iemand die zo een bord opraapt en die geven ze dan weer een boete.
Op donderdag 18 april 2002 15:33 schreef In_het_kippenhok het volgende:[..]
Jazekers... Hebbie helemaal gelijk in... Maar of ze bij de gemeente zo blij zijn met het herplaatsen van omgevallen verkeersborden??
Hoewel de waardering wel bleek uit de rekening... de prijs van 3 borden voor de vervanging van 1Mzzls
quote:tja het is ook niet moeilijk om mensen zoals yvonne en mvdlubbe op hun zenuwen te gaan
Op donderdag 18 april 2002 14:59 schreef In_het_kippenhok het volgende:
Tssk,Nou, nou, DaBurnd88, nooit geweten dat je zoveel los kon maken... Sta echt te kijken van iemand die normaliter als een baal hooi op z'n werkplek zit (en als hooi zwart zou zijn, er ook nog zo uitziet :-P )...
quote:Armada heeft spare-ribs numero 1...
Op donderdag 18 april 2002 16:14 schreef daburnd88 het volgende:[..]
paul, ben jij dat?
Guess
quote:laat me raden, je bent de eigenaar van de armada?
Op donderdag 18 april 2002 16:27 schreef In_het_kippenhok het volgende:[..]
Armada heeft spare-ribs numero 1...
Guess
quote:Kneus.
Op donderdag 18 april 2002 16:19 schreef daburnd88 het volgende:[..]
tja het is ook niet moeilijk om mensen zoals yvonne en mvdlubbe op hun zenuwen te gaan
die mensen kunnen er sowieso al niet tegen als je niet denkt en praat zoals hun. daarna moet je hun nog eens aan hun eigen woorden houden en "et voila" ze zijn pissed of en gaan loser gedrag vertonen.
quote:grapjas, ben ik nu ook al verantwoordelijk voor het van anderen volgens jou ofzo? laat me niet lachen. oh wacht ff, dat doe ik al.
Op donderdag 18 april 2002 16:46 schreef Ripley het volgende:[..]
Kneus.
quote:Woohoo, geweldig onderbouwd statement!! Jaja, zie meteen dat je ijzersterke argumentatie niet onderuit te halen is!!
Kneus.
quote:Hmmm... zou geen slecht idee zijn... Helaas, helaas
Op donderdag 18 april 2002 16:40 schreef daburnd88 het volgende:[..]
laat me raden, je bent de eigenaar van de armada?
Next time: Gauchos??
Mzzls
quote:yo kippenhok, kom je vanavond overigens nog langs hier op ti?
Op donderdag 18 april 2002 17:47 schreef In_het_kippenhok het volgende:[..]
Woohoo, geweldig onderbouwd statement!! Jaja, zie meteen dat je ijzersterke argumentatie niet onderuit te halen is!!
quote:Links rechts links rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts
quote:ik rechts? hoe kom je daarbij?
Op donderdag 18 april 2002 17:51 schreef OviivO het volgende:[..]
Links rechts links rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts rechts
quote:ik ben wel benieuwd of het zo goed is als maassen zegt.
Op donderdag 18 april 2002 17:49 schreef In_het_kippenhok het volgende:[..]
Hmmm... zou geen slecht idee zijn... Helaas, helaas
Next time: Gauchos??
Mzzls
quote:Denk het niet!!
Op donderdag 18 april 2002 17:53 schreef daburnd88 het volgende:[..]
ik ben wel benieuwd of het zo goed is als maassen zegt.
quote:Zo lekker origineel zeg!! Heel goed van jou......KNEUS, poeh he......Kan je dat woord ook onderbouwen, ik ben wel benieuwd waarom je hem een kneus vindt!!!???
Kneus.
quote:Es ff kijken... Niks op die klote TV, 'tis koopavond, maar zou niet weten wat ik in de stad moet??... Ook niks te neuken hiero... Denk het dus wel
Op donderdag 18 april 2002 17:49 schreef daburnd88 het volgende:[..]
yo kippenhok, kom je vanavond overigens nog langs hier op ti?
quote:Moet je meer mensen onderuit lullen die er niet tegen kunnen... Dan wordt je vanzelf in de schijnwerpers gezet...
Op donderdag 18 april 2002 17:53 schreef OviivO het volgende:
IK WIL OOK MIJN EIGEN TOPIC!!!!!!!!!!!
quote:ook onbeperkt zuipen? hebben ze daar sterke drank?
Op donderdag 18 april 2002 17:56 schreef OviivO het volgende:[..]
Denk het niet!!
![]()
Waarom gaan we niet gewoon een keer lekker ordi 2,5 uur zuipen en vreten bij de mongool............onbeperkt!!!
quote:Ook geen slecht idee... meteen ff checken van de week wat de rest wil... kunnen we meteen een datum afspreken...
Op donderdag 18 april 2002 17:56 schreef OviivO het volgende:[..]
Denk het niet!!
![]()
Waarom gaan we niet gewoon een keer lekker ordi 2,5 uur zuipen en vreten bij de mongool............onbeperkt!!!
En daarna gewoon doorgaan in de stad
quote:Inderdaad!! We kunnen kiezen eindhoven of weert!!
Op donderdag 18 april 2002 18:06 schreef In_het_kippenhok het volgende:[..]
Ook geen slecht idee... meteen ff checken van de week wat de rest wil... kunnen we meteen een datum afspreken...
quote:tja dan moet je bij mvdlubbe en yvonne zijn, die schijnen best graag topics te openen voor mensen waarvan de mening niet met die van hun overeenkomt.
Op donderdag 18 april 2002 17:53 schreef OviivO het volgende:
IK WIL OOK MIJN EIGEN TOPIC!!!!!!!!!!!
quote:ik zou zeggen neem een tv naar vga adapter mee en je xbox
Op donderdag 18 april 2002 18:04 schreef In_het_kippenhok het volgende:[..]
Es ff kijken... Niks op die klote TV, 'tis koopavond, maar zou niet weten wat ik in de stad moet??... Ook niks te neuken hiero... Denk het dus wel
quote:Ja inderdaad!!!! VERGEET VOORAL DIE XBOX NIET!!!
Op donderdag 18 april 2002 18:10 schreef daburnd88 het volgende:[..]
ik zou zeggen neem een tv naar vga adapter mee en je xbox
quote:noteer achter mijn naam maar "auto, huis en geld"
Op donderdag 18 april 2002 18:06 schreef In_het_kippenhok het volgende:[..]
Ook geen slecht idee... meteen ff checken van de week wat de rest wil... kunnen we meteen een datum afspreken...
quote:Goh, meneer word grof vanavond
Kneus.
quote:Hoi scheet, wel leuk dat je het opneemt voor zo'n stakker als DaBurnd.....
Op donderdag 18 april 2002 18:32 schreef lauraEM500 het volgende:
geld stond eral, sorry, over het hoofd gezien
(geld = altijd makkelijk in barre omstandigheden he)
-------------------------------
Krijg ik nu mijn eigen TOPIC??
quote:oviivo wil aandacht!!
Op donderdag 18 april 2002 18:44 schreef OviivO het volgende:[..]
Hoi scheet, wel leuk dat je het opneemt voor zo'n stakker als DaBurnd.....
-------------------------------
Krijg ik nu mijn eigen TOPIC??
tadaa!!!
quote:AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Nu krijg ik met mijn topic alle aandacht!! Sorry...........
Op donderdag 18 april 2002 18:49 schreef daburnd88 het volgende:[..]
tadaa!!!
quote:god damnit. na misschien moet ik weer eens yvonne gaan attenderen op haar "off-topic" gedrag.
Op donderdag 18 april 2002 18:57 schreef OviivO het volgende:[..]
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Nu krijg ik met mijn topic alle aandacht!! Sorry...........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |