Olympisch stadionquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
Iemand nog tips voor Berlijn? Ik ga 27 - 30 juli
Dat lijkt me wel cool! Camp Nou was ook leuk, dus wil best nog wel een stadion probieren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Olympisch stadionalthans dat soort dingen wil ik altijd bezoeken
.
Wil je goedkoop eten moet je naar Oost Berlijn.
OS 1936 Berlijn is natuurlijk vol met politiek en sport. Daardoor maakt het nog intressanter.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel cool! Camp Nou was ook leuk, dus wil best nog wel een stadion probieren.
ik eet of een broodje onderweg of in de mensa.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:12 schreef borisz het volgende:
Oh wat eten we vandaag is ook weer begonnen.
Wij eten een geroosterde zomerschotel met aardappel, catalaanse worstjes, paprika, tomaat, courgette, knoflook.
Ja recept van de AH
Checkpoint Charlie vond ik ook niks aanquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, en Checkpoint Charlie kun je overslaanKreuzberg is wel weer leuk.
Sony Center klinkt echt geweldig voor een nerd als ikquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk trouwens dat je Potsdamerplatz/Sony Center ook wel kunt waarderen
't Is net zoiets als het Manneken Pis in Brusselquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:22 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik merk al wel dat ik een vol programma krijgHeb twee volle dagen en een halve dag, ongeveer wat ik ook voor Rome had uitgetrokken. Thanks voor de tips, zal het opschrijven.
Checkpoint Charlie, is dat net zoiets als Charlie Sieuw Wok op Utrecht CS?
geintje
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sony Center klinkt echt geweldig voor een nerd als ik
Holy crap. Soort Centre Pompidou maar dan mooi en zonder moderne kunst.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral 's avonds erg spectaculair! En er zijn daar ook leuke restaurantjes in de buurt, dacht ik.
[sportmodus]quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral 's avonds erg spectaculair! En er zijn daar ook leuke restaurantjes in de buurt, dacht ik.
Als je weinig tijd hebt, kun je de permanente expositie (over 2000 jaar joden in Duitsland) overslaan. Maar de architectuur is echt heel... bijzonder. Ik ben niet zo'n architectuurnerd, maar dit vond ik echt een extreme ervaring. De symboliek, maar vooral de ruimtelijke beleving. Het beklemmende, vervreemdende.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Holy crap. Soort Centre Pompidou maar dan mooi en zonder moderne kunst.En Duits.
En eerlijk gezegd weet ik het nog niet met het Joods museum. Ex is Joods enzo.
't is trouwens het 20-jarig bestaan van de val van de muur, zijn extra tentoonstellingen ende zo. Lijkt me ook wel leuk.
Jij zou, als je naar Barcelona gaat, ook naar het stadion gaan? En in Madrid?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:36 schreef borisz het volgende:
[..]
[sportmodus]
Daar zitten tijdens de grote toernooien ook tienduizenden mensen binnen en buiten voetballen te kijken
[/sportmodus].
Ik zou zeker naar Camp Nou en Bernabeu gaan als ik daar was, wedstrijd of nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij zou, als je naar Barcelona gaat, ook naar het stadion gaan? En in Madrid?
Ik vind stadions alleen leuk als er wedstrijden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |