Inderdaad.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:37 schreef Trannellius het volgende:
Je had wel een kind kunnen doodrijden.
POTENTIELE MOORDENAAR!!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:38 schreef Penisbaard het volgende:
Had je je maar aan de regels moeten houden.
Hoezo moraalridders?quote:
Ja, om 5.25 rij ik ook gewoon 50 inderdaadquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:38 schreef Penisbaard het volgende:
Had je je maar aan de regels moeten houden.
Inderdaad, op dat soort wegen moeten ze die flitspalen snachts gewoon uitzetten zodat die wegen dan gebruikt kunnen worden als racecircuit.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:43 schreef Apfel. het volgende:
nee maar het slaat toch nergens op dat ze voor zoiets flitsen, je komt net van de snelweg rijden snachts, niemand op de weg, en dan zon flitser daar gaan aanzetten. Op een totaal rechtdoorgaande weg
Misschien wat meer info daarover?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, om 5.25 rij ik ook gewoon 50 inderdaad
Terechte klacht
Ik heb trouwens wel eens gehoord dat als je een flitsboete aanvecht die je midden in de nacht hebt gekregen dat je best wel eens kans hebt dat ze hem kwijtschelden.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Inderdaad, op dat soort wegen moeten ze die flitspalen snachts gewoon uitzetten zodat die wegen dan gebruikt kunnen worden als racecircuit.
Ik zou in beroep gaan als ik jou was.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:35 schreef Apfel. het volgende:
Krijg je n boete van 69,- euro omdat je 05:25 's nachts 14 kilometer per uur te hard rijdt op een 50 kilometer weg....
cjib
verkeersregels in NL
als ik 1,5 uur in de auto zit kan ik daar makkelijk een half uur van af rijden, door 1pv 120 180 te rijden, half uur slaap is nog de moeite waardquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:45 schreef de_boswachter het volgende:
Ach. je lag wel 2 minuten eerder in je bed dan wanneer je gewoon 50 had gereden
Ik ben zelf nog nooit geflitst (alhoewel ik altijd veel te hard rij 's nachtsquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:46 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Misschien wat meer info daarover?
Zou opzich wel vreemd zijn (regel technisch gezien, maar het zou wel loyaal zijn).
Hahahaha, sterk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:47 schreef Trannellius het volgende:
Ik heb trouwens ook gehoord dat wanneer je het gewoon niet betaald ze het ook wel eens willen kwijt schelden. Dat kun je ook nog proberen
scarry, jij weet welke auto ik reed?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:47 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik zou in beroep gaan als ik jou was.
Die bolderkar van jou haalt nooit de 64 km/h
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |