Wehehehe.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:25 schreef Mr.Talisker het volgende:
Terechte klacht! Hij zij nog net niet dat de dood van Michael het gevolg van a white man's conspiracy was.
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:25 schreef Mr.Talisker het volgende:
Terechte klacht! Hij zij nog net niet dat de dood van Michael het gevolg van a white man's conspiracy was.
madonna ziet het enorme succes dat Michael nu heeft, dus die is uiteraard allang bezig om zelf een flinke lading pillen in te slaan...quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef LockonStratos het volgende:
Ik mistte trouwens Bruce, Madonna en Prince.. en Bono ofc
Als hun nou vrienden waren..quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef Yi-Long het volgende:
BTW, ben ik de enige die Usher een gigantische opportunistische en nare 'fake' mongool vindt!?
maak er een klacht van zou ik zeggenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef Yi-Long het volgende:
BTW, ben ik de enige die Usher een gigantische opportunistische en nare 'fake' mongool vindt!?
Neee, dat was Mariah Carey.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef Yi-Long het volgende:
Nee, AIDS is tof. Als kanker een gezicht zou hebben zou het op Usher lijken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:56 schreef Hri het volgende:
[..]
maak er een klacht van zou ik zeggen
Usher is tof
Lezen is tegenwoordig ook een gave blijkbaarquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat ze dat niet waren dan?
Duidelijk schrijven volgens mij ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:03 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Lezen is tegenwoordig ook een gave blijkbaar____!
Het enige wat ik hoorde was THANK YE michael THANK YEEE... etcquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:07 schreef tralalala het volgende:
Was dat die kerel die Mandela en Michael door elkaar haalde gisteren?
Hij deed of MJ een of andere saviour was ofzoquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:20 schreef DrDentz het volgende:
Wat moet hij dan zeggen? "Ah, het stelde eigenlijk niet zo veel voor, die hele Michael Jackson."
Bonoquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef LockonStratos het volgende:
Ik mistte trouwens Bruce, Madonna en Prince.. en Bono ofc
Opportunistisch, dat wel. Maar ik denk dat MJ zo'n beetje iedere beroemde negerts idool was, dus echt fake zal hij niet zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zal godwin's law respecteren maar het scheelde niet veel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:23 schreef AryaMehr het volgende:
Al sharpton.![]()
![]()
Blanken die de kunst van retorica niet verstaan.
Ow, ik twijfel er ook niet aan dat Usher een 'fan' was van Michael 'de popster'. Ik twijfel aan zijn emoties die hij kwampachtig probeerde te laten overkomen naar alles en iedereen over het verlies van Jackson. Dan kwam Brooke Shields een stuk geloofwaardiger over.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:35 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Opportunistisch, dat wel. Maar ik denk dat MJ zo'n beetje iedere beroemde negerts idool was, dus echt fake zal hij niet zijn.
Ugh ja, zijn "snik" was echt heel smakeloos.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef Yi-Long het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |