Wehehehe.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:25 schreef Mr.Talisker het volgende:
Terechte klacht! Hij zij nog net niet dat de dood van Michael het gevolg van a white man's conspiracy was.
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:25 schreef Mr.Talisker het volgende:
Terechte klacht! Hij zij nog net niet dat de dood van Michael het gevolg van a white man's conspiracy was.
madonna ziet het enorme succes dat Michael nu heeft, dus die is uiteraard allang bezig om zelf een flinke lading pillen in te slaan...quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef LockonStratos het volgende:
Ik mistte trouwens Bruce, Madonna en Prince.. en Bono ofc
Als hun nou vrienden waren..quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef Yi-Long het volgende:
BTW, ben ik de enige die Usher een gigantische opportunistische en nare 'fake' mongool vindt!?
maak er een klacht van zou ik zeggenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef Yi-Long het volgende:
BTW, ben ik de enige die Usher een gigantische opportunistische en nare 'fake' mongool vindt!?
Neee, dat was Mariah Carey.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef Yi-Long het volgende:
Nee, AIDS is tof. Als kanker een gezicht zou hebben zou het op Usher lijken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:56 schreef Hri het volgende:
[..]
maak er een klacht van zou ik zeggen
Usher is tof
Lezen is tegenwoordig ook een gave blijkbaarquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat ze dat niet waren dan?
Duidelijk schrijven volgens mij ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:03 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Lezen is tegenwoordig ook een gave blijkbaar____!
Het enige wat ik hoorde was THANK YE michael THANK YEEE... etcquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:07 schreef tralalala het volgende:
Was dat die kerel die Mandela en Michael door elkaar haalde gisteren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |