Ik welquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die mensen staan daar dan ook echt de hele dag zeker.
Vrijdag is echt een bazendag op mainstage.
Dan moet ik alleen staan. Diegene met wie ik ga houdt dat nooit uit.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:09 schreef Juicyhil het volgende:
Althans, vorig jaar hele dagen vooraan gestaan.
Ik heb er van de week ook 1 gekocht, was binnen 5 minuten kapot.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
tvp
Even naar het postkantoor en een elektrische vliegenmepper kopen...
Sziget 2009 #2quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan moet ik alleen staan. Diegene met wie ik ga houdt dat nooit uit.
Wat? Een postkantoor?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb er van de week ook 1 gekocht, was binnen 5 minuten kapot.
Dat is makkelijk!quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan moet ik alleen staan. Diegene met wie ik ga houdt dat nooit uit.
OHNOESSSSquote:
Sziget ligt natuurlijk in Praag he. Balen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OHNOESSSS
Ik weet niet eens zeker of dat gaat lukken, misschien zijn we dan wel in Boedapest.
Je hebt een postkantoor op de grond laten vallen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat? Een postkantoor?
Ja, mijn moeder heeft er nu een die het al een jaar goed doet.
Ik had er ook laatst een gekocht, die was op de grond gevallen, doet ie t gelijk niet meer.
Niet vanwege zijn blaas, vanwege de muziek.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is makkelijk!
Gewoon zo min mogelijk drinken en veel eten meenemen.
Ja, stom he, nu doet ie t gelijk niet meerquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je hebt een postkantoor op de grond laten vallen?![]()
[..]
Niet vanwege zijn blaas, vanwege de muziek.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sziget ligt natuurlijk in Praag he. Balen.
Tja, met ING enzo, ik weet het niet hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, stom he, nu doet ie t gelijk niet meer![]()
Postkantoren van tegenwoordig.
Wat een heiligschennis... Editors
Gast, je weet dat die dag Franz Ferdinand, The Good, The Bad & The Queen zullen optreden hequote:
Waaaat? Ik wist helemaal niet dat ze al bevestigd waren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gast, je weet dat die dag Franz Ferdinand, The Good, The Bad & The Queen zullen optreden he
http://szigetnews.com/200(...)-ferdinand-on-day-0/quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waaaat? Ik wist helemaal niet dat ze al bevestigd waren.
Waar is dat? Op Main?
En de 10e dan?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
Nou en. Ik ga naar Lowlands en ik ga naar Placebo.
Je gaat ook naar mij toe.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
Nou en. Ik ga naar Lowlands en ik ga naar Placebo.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |