Was het maar zo eenvoudig. Niet alleen vind ik dat soort dingen moeilijk maar het lijkt nu wel of zo'n beetje iedereen in mijn omgeving het op mij voorzien heeft. Ik begrijp ook niet hoe mensen mij kunnen verwijten dat ze zo weinig van mij horen. Hebben die mensen dan telefoons waarmee je alleen gesprekken kunt ontvangen en niet zelf kunt bellen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach joh, laat ze toch lekker. Als ze je alleen opzoeken als ze je nodig hebben, dan laat ze lekker in hun sop gaarkoken. Ik ben heel vredelievend maar er zijn wel grenzen. Die heb ik ook binnen mijn vriendenkring... een bepaald stel heeft mij/ons ook een paar keer teleurgesteld en ik ben er nu klaar mee.
Ze heeft het er maar druk mee.quote:[..]
Dan komt ze denk ik niet meer, ze moet vandaag oppassen op de zoontjes van mijn broertje.
Okay, het is dus wat gecompliceerder. Nou ja, misschien lukt het je om het even naast je neer te leggen en je er niets van aan te trekken....quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was het maar zo eenvoudig. Niet alleen vind ik dat soort dingen moeilijk maar het lijkt nu wel of zo'n beetje iedereen in mijn omgeving het op mij voorzien heeft. Ik begrijp ook niet hoe mensen mij kunnen verwijten dat ze zo weinig van mij horen. Hebben die mensen dan telefoons waarmee je alleen gesprekken kunt ontvangen en niet zelf kunt bellen?
[..]
quote:Ze heeft het er maar druk mee.
quote:Niet een gebrek aan talent of kunde was de oorzaak van het valszingen maar emotie, aldus de diva. "Trying to sing today was basically impossible for me. I could barely keep myself from crying. I'm sorry sorry that I wasn't able to pull it together and really do it right,but I was literally choked up when I saw him there in front of me."
Maar ik heb geen achterthuis, hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ow Gellius, als mn neefjes toch al bij je zijn, kan Lennon morgen ook komen??
Ik vraag me dus af of dat 'achter 't huis' of 'achter thuis' betekent.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:46 schreef Gellius het volgende:
Maar ik heb geen achterthuis, hoor.
Eerder hun kleinkinderen, in dit tempo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:56 schreef wyccie het volgende:
Hun kinderen zullen het stokje van ze overnemen.
Verstandige man!quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:21 schreef pyl het volgende:
Nee hoor. Daar moest-ie trouwens niets van hebben, van The Doors.
Ik verzeker je dat we dat niet zullen halen. Daar zijn we echt te intelligent voor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
Nummer 800 alweer. Zouden ze dat ooit bij de buren gaan halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |