abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juli 2009 @ 09:29:21 #51
40566 Ericr
Livewrong
pi_70838799
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 08:59 schreef Beregd het volgende:
"Als Contador versnelt, dan zal ik niet meegaan", zegt Armstrong. "Ik denk dat hij een tempo zal rijden dat niemand kan volgen. Dan kan ik ook weinig doen."

"Ik ben dus van plan om bij de andere favorieten te blijven zoals een goede ploegmaat doet. Als Alberto alleen wegrijdt, dan mag ik hem niet opjagen."

quote armstrong.
Of het zalven is of waarheid, zullen we vandaag zien, maar ik geloof hem wel.
Het is Contador druk opleggen om de aanval te kiezen. Als Armstrong de aanval kiest kan Contador dat nu ook niet pareren, hij kan dus beter zelf als eerste in de aanval gaan.
pi_70840719
Die kopman soap is allemaal gespeeld .. Contador is bergop vele malen rapper en sterker als Armstrong naar mijn idee, en ze genieten gewoon als team van de publiciteit die ze nu krijgen.
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:10:19 #53
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_70841891
McEwen twittert dat Lance in elke tour die hij gewonnen heeft op de eerste serieuze berg aangevallen heeft, hij verwacht dat Alberto op z'n wiel zal zitten en er wellicht overheen zal gaan.
....hoedt u voor het domino-effect ! !
  vrijdag 10 juli 2009 @ 17:38:28 #54
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70855172
Zum kotsen wat ik zag.

Een complete Astana-dictatuur die de koers verkrachtte. Leek op de US Postals tijdens de Armstrong jaren. Dat was ook zo dominant en voorspelbaar. Verlamde het hele peleton.

Ik mag Armstrong niet, ik mag Leipheimer niet en over Kloden heb ik mijn twijfels of die wel zuiver fietst.

Maffiaploeg uit het corrupte Kazachstan, betaald met oliedollars Het Grote Ordinaire Geld.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 10 juli 2009 @ 17:38:58 #55
67174 Dos37
Come on Twente
pi_70855194
Contador dus een coupe gepleegd
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 10 juli 2009 @ 17:40:39 #56
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70855248
Lance: The team won't be the problem
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 17:40:46 #57
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70855254
Dat is het enige pluspuntje, dat Contador beter lijkt te zijn dan die arrogante Texaan.

Jammer alleen dat Contador voor de Franco-vereniging uit Madrid supportert en voor deze oliesjeiks wil rijden. Maarja, ook in huize Contador moet er brood op de plank kopen. In de wereld van het grote geld tellen principes niet.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_70856163
Het leek alsof ze alles erop gezet hadden om Armstrong voorin het klassement te houden (en met hem geel te pakken). Ze hebben wat dat betreft er flink naastgezeten, want Nocentini pakte toch geel. Contador wipt over Armstrong heen. Daar was Armstrong niet blij mee, volgens mij.
Het tempo van de Astana's lag ook niet hoog genoeg. Als je met nog 3 km te gaan nog met 40 man bent, dan gaat het te langzaam.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:21:20 #59
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70856433
Dat was ook zo met de USpostal jaren. Toen gebeurde het dat ze zelfs een paar 1e categorie cols over moesten en dan toch met een stuk of 80 man aan de Alpe D'Huez begonnen... ze wisten het hele peleton te verlammen. Datzelfde idee had ik nu ook.

En die Bruyneel weet het wel steeds zo mooi uit te kienen dat ze net niet de gele trui hebben.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_70856465
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:10 schreef Wombcat het volgende:
Het leek alsof ze alles erop gezet hadden om Armstrong voorin het klassement te houden (en met hem geel te pakken). Ze hebben wat dat betreft er flink naastgezeten, want Nocentini pakte toch geel. Contador wipt over Armstrong heen. Daar was Armstrong niet blij mee, volgens mij.
Het tempo van de Astana's lag ook niet hoog genoeg. Als je met nog 3 km te gaan nog met 40 man bent, dan gaat het te langzaam.
Als het tempo zo laag lag? Waarom nam er dan niemand het lef om aan te vallen op Evans na?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_70856509
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:21 schreef Klopkoek het volgende:
Dat was ook zo met de USpostal jaren. Toen gebeurde het dat ze zelfs een paar 1e categorie cols over moesten en dan toch met een stuk of 80 man aan de Alpe D'Huez begonnen... ze wisten het hele peleton te verlammen. Datzelfde idee had ik nu ook.

En die Bruyneel weet het wel steeds zo mooi uit te kienen dat ze net niet de gele trui hebben.
Nee, in de US Postal jaren kwamen ze wel met 40 of 80 man aan de voet van de laatste klim, maar lag het tempo gedurende de klim hoger, waardoor er veel meer afvielen. En dan viel Armstrong zelf aan.

Ik vind het helemaal niet zo tactisch slim dat ze de gele trui niet hebben. Dit was imo dé kans voor Armstrong om de gele trui te pakken, en die hebben ze gemist (en dat kwam niet door de aanval van Contador, maar doordat ze te langzaam bergop reden). Publicitair was het namelijk enorm scoren als Armstrong in het geel zou rijden.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:25:39 #62
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70856543
Zubeldia is natuurlijk ook niet de eerste de beste koekebakker
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_70856565
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:22 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Als het tempo zo laag lag? Waarom nam er dan niemand het lef om aan te vallen op Evans na?
Goeie vraag, maar als er nog 40 man bij elkaar zijn, dan wordt er echt niet verschroeiend hard gereden.

Ik denk dat ze vooral in deze etappe de kat uit de boom wilden kijken: wat doet Astana. Grote verschillen kun je hier niet krijgen. Menchov is nu niet mentaal sterk genoeg om aan te vallen. Sastre is altijd het beste in de laatste week, dus die zal tot dan wachten. De Schlecks vond ik in Zwitserland nog niet echt overtuigend, dus die zijn misschien ook nog niet in hun beste vorm.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:30:26 #64
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_70856673
Het was ook een tempocol, dan moet je al een hele tijd aan die hogere snelheid kunnen blijven rijden als je echt een gat wil slaan. Uiteindelijk reed Contador niet zo heel ver.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:04:32 #65
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70857620
Ik hoop nog steeds op een Cees Priem achtige episode bij Astana
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:14:06 #66
67640 SaintOfKillers
pi_70857908
Misschien worden er binnen een jaar of 10 nog interessante boeken geschreven over de interne strijd binnen Astana. Hoe Contador werd tegengewerkt binnen zijn eigen ploeg maar toch nog won. Of daardoor de Tour verloor. Ze zullen elkaar niet flagrant in het verlies gaan rijden, maar wel tactisch buiten spel proberen zetten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_70857958
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien worden er binnen een jaar of 10 nog interessante boeken geschreven over de interne strijd binnen Astana. Hoe Contador werd tegengewerkt binnen zijn eigen ploeg maar toch nog won. Of daardoor de Tour verloor.
jij weet ook alles
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:16:27 #68
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70857993
Armstrong speelt een spelletje denk ik. Hij zei dat Contador niet handelde volgens plan maar Bruyneel verklaarde rond dezelfde tijd dat hij geen oprdrachten heeft gegeven en de renners maar zelf moesten bepalen wie wat ging doen en hoe sterk ze zich voelden.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_70858010
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien worden er binnen een jaar of 10 nog interessante boeken geschreven over de interne strijd binnen Astana. Hoe Contador werd tegengewerkt binnen zijn eigen ploeg maar toch nog won. Of daardoor de Tour verloor.
Mja het interview met Bruyneel die zei dan ook dat aanvallen niet het plan was. Maar daarna ook gewoon zei dat de kopmannen het zelf moesten uitmaken. Contador heerscht dus gewoon. Maarja, Contador zal meer tijd moeten pakken op Armstrong want vraag me af of contador goed kan groeien door de tour, daar had hij in de vuelta die hij won ook last van en in de tour die hij won van rasmussen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:28:12 #70
67640 SaintOfKillers
pi_70858364
Ik vraag me gewoon af in welke mate Bruyneel een voorkeur heeft voor Armstrong, in hoeverre hij dat laat doorwegen in zijn tactiek en of hij risico's wil nemen om Armstrong toch maar voor Contador te krijgen.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:30:17 #71
40566 Ericr
Livewrong
pi_70858435
Wil eigenlijk wel weten welke order Armstrong op een gegeven moment aan Kloden gaf en wat Contador aan het prevelen was toen hij nog vol in de aanval was.
pi_70859245
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:26 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Goeie vraag, maar als er nog 40 man bij elkaar zijn, dan wordt er echt niet verschroeiend hard gereden.

Ik denk dat ze vooral in deze etappe de kat uit de boom wilden kijken: wat doet Astana. Grote verschillen kun je hier niet krijgen. Menchov is nu niet mentaal sterk genoeg om aan te vallen. Sastre is altijd het beste in de laatste week, dus die zal tot dan wachten. De Schlecks vond ik in Zwitserland nog niet echt overtuigend, dus die zijn misschien ook nog niet in hun beste vorm.
Inderdaad. Als er écht volle bak wordt gereden zijn er maximaal tien renners in dit peloton die kunnen volgen, als het er niet vijf zijn.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:10:04 #73
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70859736
Armstrong gaat de interne strijd, als die er is, echt wel winnen. Al was het maar publicitair.

Ook de NOS neemt het woord van Armstrong voor waarheid aan zag ik net. Terwijl dat nog maar de vraag is.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_70859836
ik acht Armstrong misschien mentaal toch wel sterker dan Contador en de laatste moet dan ook zorgen dat hij niet een slechte dag kent anders fietst Armstrong hem naar huis.
pi_70859858
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:13 schreef sitting_elfling het volgende:
ik acht Armstrong misschien mentaal toch wel sterker dan Contador en de laatste moet dan ook zorgen dat hij niet een slechte dag kent anders fietst Armstrong hem naar huis.
Als Armstrong een slechte dag heeft, is 'ie natuurlijk ook gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')