Waarom omzetten, gratis reizen FTW!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef Phaidra het volgende:
Nu moet ik 'm om laten zetten naar een gewone OV-chip... en dat kan alleen op een bepaald station. Gebruiksvriendelijkheid FTW!
Je moet officieel wel je gewone OV-kaart kunnen laten zien. Hoewel ze uitsluitend checken of je ingeklokt bent.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Waarom omzetten, gratis reizen FTW!
Tot je gepakt wordt en alles kan terug betalenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Waarom omzetten, gratis reizen FTW!
het is alleen wel jammer dat alle alarmen afgaan als je je ov chipkaart gebruikt terwijl hij ingeleverd zou moeten zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:26 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Je moet officieel wel je gewone OV-kaart kunnen laten zien. Hoewel ze uitsluitend checken of je ingeklokt bent.
Maar, idd, ben afgestudeerd en rij nog steeds gratis met de metro
Kom maar door met de chipkaart in de trein!
Serieus? Hehequote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het is alleen wel jammer dat alle alarmen afgaan als je je ov chipkaart gebruikt terwijl hij ingeleverd zou moeten zijn
Geen last vanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het is alleen wel jammer dat alle alarmen afgaan als je je ov chipkaart gebruikt terwijl hij ingeleverd zou moeten zijn
Ik heb 1 keer noodgedwongen mijn ov-chipkaart moeten gebruiken. Ik liet keurig mijn Studentenkaart aan een buschauffeur zien (de ov-chipkaart was en is nog steeds niet het enige vervoersbewijs in de bus) maar die man zei dat ik maar aan die kaart moest wennen, dus of ik even in wilde checken. Uiteraard daarna weer keurig uitgecheckt, verliep allemaal van een leien dakje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef Phaidra het volgende:
Nu moet ik 'm om laten zetten naar een gewone OV-chip... en dat kan alleen op een bepaald station. Gebruiksvriendelijkheid FTW!
Misschien dat ik niet elk jaar een foto moet inleveren maar die foto is dus van toen ik net 18 was. Toen zag ik er nog wat jonger uit zegmaar.quote:
Inderdaad, dan liever een extra pasfotootje... Zo heb ik een foto van toen ik veel zwaarder was dan nu, ook fijn dat ik daar nog 4,5 jaar naar mag kijken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Misschien dat ik niet elk jaar een foto moet inleveren maar die foto is dus van toen ik net 18 was. Toen zag ik er nog wat jonger uit zegmaar.En om daar nou tot m'n 26e mee te moeten doen.
Wijze les: niet zomaar alles geloven wat op internet staat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb mijn chipkaart ontvangen & op internet staat nog steeds ik geen foto heb ingeleverd
Tip: stop de ov chipkaart in je portomonee. Vetzak.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo heb ik een foto van toen ik veel zwaarder was dan nu, ook fijn dat ik daar nog 4,5 jaar naar mag kijken.![]()
Daar zit hij ook ja, maar als je hem gebruikt zie je hem toch.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Tip: stop de ov chipkaart in je portomonee. Vetzak.
De afgelopen 2 jaar weinig van gemerkt anders.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |