Ja. zolang groter als 135. (of zeg ik nu iets heel ''doms''quote:Op maandag 20 juli 2009 22:26 schreef Flaccid het volgende:
Ik heb net dus mijn eerste theorieles gehad:') Met alle respect (daar komt ie), er zitten daar domme mensen. En degene die dingen ging uitleggen snapt er ook geen fuck van. Als een kind jonger is dan 12 maar wel groter dan 135 is, mag hij dan voorin zitten.
Ja maar dat is toch niet leeftijdsgebonden?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:03 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Ja. zolang groter als 135. (of zeg ik nu iets heel ''doms'')
volgens mij niet als die kleiner is als 135 of er moet al een kinderzitje zijn.
toch?(moet nog op)
Tussen de 6 en de 8 invullen, met een 8 voor je beste onderdelen, een 7 voor de meeste en een 6 voor je mindere.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:24 schreef singlemetkids het volgende:
hoe vullen jullie het zelfreflectie formulier eigenlijk in ? Geven jullie jezelf onvoldoendes of 9 en 10 en ??
Vind het nog best wel lastig, maak er maar gemiddelden van denk ik...
Is nogal dom om jezelf onvoldoendes te gaan geven, dan vind je dus dat je nog onvoldoende kennis/vaardigheden bezit om blijkbaar te kunnen autorijden. Het maakt trouwens ook geen flikker uit wat je verder invult, aangezien het pas bekijken na het "geslaagd/niet geslaagd" gebeuren.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:24 schreef singlemetkids het volgende:
hoe vullen jullie het zelfreflectie formulier eigenlijk in ? Geven jullie jezelf onvoldoendes of 9 en 10 en ??
Die hoef je niet in te vullen zei mijn rijinstructeur. dat is alleen voor speciale gevallen. (Als je iets mankeert)quote:Op maandag 20 juli 2009 22:24 schreef singlemetkids het volgende:
quote:Voor het examen vult de kandidaat een vragenlijst in, bijvoorbeeld thuis of tijdens de rijlessen. Die lijst geeft hij aan het begin van het examen aan de examinator. Deze bekijkt de antwoorden pas ná de examenuitslag en bespreekt samen met de kandidaat de antwoorden. Van belang hierbij is dat de kandidaat een realistisch beeld heeft van zijn eigen capaciteiten en beperkingen als automobilist. Zelfreflectie heeft als doel om het gedrag van de aspirant rijbewijsbezitter op een positieve manier te beïnvloeden. Het is echter geen vaardigheid en wordt daarom niet in de beoordeling meegenomen.
Ben je niet in de war met het formulier Eigen Verklaring??quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:18 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Die hoef je niet in te vullen zei mijn rijinstructeur. dat is alleen voor speciale gevallen. (Als je iets mankeert)
[..]
Nee !quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:11 schreef Vlinnie het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met het formulier Eigen Verklaring??
Meenemen naar het examenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:18 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Nee !
http://www.cbr.nl/brochure/LANWEB001.pdf
Balen, singlemetkids! Maar je komt vast nog wel uitgebreider verslag doen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:07 schreef YPrue het volgende:
Jammer, singlemetkids!![]()
Wat was er precies gebeurd dan? Een paar keer vergeten de dode hoek mee te nemen in het kijkgedrag?
Mmmm oke, dan neem ik dat formulier vanavond nog even mee naar mijn laatste les.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:22 schreef Vlinnie het volgende:
[..]
Meenemen naar het examen
Wanneer je deelneemt aan het praktijkexamen B moet je de volgende documenten overhandigen:
* de oproepkaart;
* een geldig theoriecertificaat;
* een wettelijk toegestaan, geldig identiteitsbewijs;
* het ingevulde formulier Zelfreflectie (sinds 1 januari 2008)
* eventueel het adviesformulier van je tussentijdse toets;
goed gezien, maar als het goed is neemt je instructeur die voor het examen voor je mee. Je hoeft die normaal dus niet zelf mee te nemen (of hij heeft hem vorige les aan je gegeven ofzo).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:24 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Mmmm oke, dan neem ik dat formulier vanavond nog even mee naar mijn laatste les.
Maar wat ik dan niet snap, is deze zin "Zelfreflectie wordt ook NIET meegenomen in de eindbeoordeling van het examen" dus je vult dat ding gewoon voor jan met de korte achternaam in !
Na ja hij zat aan mijn examenaanvraagformulier vast, maar ik zal het hem vanavond nog even vragen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:32 schreef daankes het volgende:
[..]
goed gezien, maar als het goed is neemt je instructeur die voor het examen voor je mee. Je hoeft die normaal dus niet zelf mee te nemen (of hij heeft hem vorige les aan je gegeven ofzo).
en balen single x(
wat maakt het nou uit dat ik voordat ik een rijbewijs een auto heb gekocht ??quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:23 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Niet echt slim om een auto te kopen voordat je ook maar je rijbewijs hebt...
En volgens mij ging je mede daardoor te zelfverzekerd je examen in, of heb ik het fout?
(Not personal though, ik ben zelf 2 keer gezakt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |