Denken dat het me om het geld gaatquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:27 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zó en wat kost vloei, 25 cent voor Rizla Rood.
Dan nog.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:31 schreef leLe-- het volgende:
[..]
Denken dat het me om het geld gaat(ik heb het hier trouwens over big vloe 1,50)
Dat moet je tegen die vrienden van je zeggen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:41 schreef leLe-- het volgende:
[..]
Wat "dan nog"? Ik moet dan weer helemaal naar de winkel toe..
Het gaat hier om wiet bunkerrukker. Dan moet er dus één iemand de pit draaien. Nou zijn er allemaal gangsters die denken te kunnen draaien (nee daar ga ik niet mee om die zijn er soms gewoon bijquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:43 schreef Beauregard het volgende:
Als je je omringt met mensen die vragen om vloeitjes betekent het dat je een onwijs pauperjoch bent.
Dat je 't effe weet, lowlife.
OMGquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:48 schreef leLe-- het volgende:
[..]
Het gaat hier om wiet bunkerrukker. Dan moet er dus één iemand de pit draaien. Nou zijn er allemaal gangsters die denken te kunnen draaien (nee daar ga ik niet mee om die zijn er soms gewoon bij) Die zeggen dan dat ze willen draaien en soms hebben ze geen vloei bij zich dus dan gebruik ik mijn vloei en dan is het een beetje verkreukeld en dan willen ze een nieuwe. Dat is mijn klacht.
aannames
Ik weet dat het om wiet gaat. Daarom postte ik ook, ontzettende zwerfkees.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:48 schreef leLe-- het volgende:
[..]
Het gaat hier om wiet bunkerrukker. Dan moet er dus één iemand de pit draaien. Nou zijn er allemaal gangsters die denken te kunnen draaien (nee daar ga ik niet mee om die zijn er soms gewoon bij) Die zeggen dan dat ze willen draaien en soms hebben ze geen vloei bij zich dus dan gebruik ik mijn vloei en dan is het een beetje verkreukeld en dan willen ze een nieuwe. Dat is mijn klacht.
aannames
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:51 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik weet dat het om wiet gaat. Daarom postte ik ook, ontzettende zwerfkees.
En al ging het om shag, net zo sneu.
Maar als jij je thuis voelt bij dat soort volk: prima. Veel plezier met de rest van je leven ().
Ik moet altijd een beetje huilen om dat soort figuren. En lachen tegelijk.
Ben jij zo'n gierigaard die als mensen vragen of ze een shaggie van je mogen draaien zelf een pluk shag(doorgaans te weinig om een lekkere blaffer van te draaien) en een vloeitje gaan pakken omdat je bang bent dat ze teveel zullen pakken? Voor de rest wel gelijk, ik gebruikte altijd ook gewoon alle vloeitjes, was ook altijd om en nabij de 10 to go paper als de shag al op was!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:23 schreef leLe-- het volgende:
Dat dus.
Soms zijn er van die mensen die schreeuwen om te draaien en als je ze dan een vloetje geeft en er zit een vouwtje in gaan ze janken om een nieuwe. Draai dan niet!
Deze mensen draaien ze overigens ook nog is zo slecht dat ze overgedaan moeten worden.
Jij begrijpt me!quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:29 schreef Sapstengel het volgende:
Slaat nergens op idd. Als ik een los vloeitje heb maak ik er gewoon een propje van, zo blijft ie het beste heel in je broekzak. En daarna gewoon inside out draaien natuurlijk.
Ik geef heus wel een nieuw vloeitje hoor.. Alleen dat gejank erom terwijl het eigenlijk niet nodig is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:46 schreef Schatgraver het volgende:
Mensen die een beetje verkreukelde vloeitjes weggooien![]()
Mensen die dan vervolgens geen nieuw vloeitje willen geven_!
Wiet![]()
Hasj![]()
![]()
Lezen blijft moeilijk..quote:Op donderdag 9 juli 2009 03:25 schreef Rutgerr het volgende:
Je kan zelfs bij de supermarkt voor 85 cent een pakje vloei krijgen dat niet onderdoet voor de Smoking Gold, Red enz. varianten die ze in de coffeeshop verkopen....en dan ga je moeilijk doen over een vloeitje?
Jouw punt is dat je omgaat met sukkels en dat die sukkels vaak geen 'verkreukeld vloeitje' willen gebruiken?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:35 schreef leLe-- het volgende:
[..]
Lezen blijft moeilijk..
Vinden ze bij VVD ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |