quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:49 schreef SilentChaos het volgende:
Laten we meteen goed beginnen:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:52 schreef SilentChaos het volgende:
Als billenman vind ik dit een geniale foto:
Heeeerrrlijke kont inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me tooquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik vind Jennifer mooier als ze nog wat jonger is!
[ afbeelding ]
Ik ook? *puppydogeyes*quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Mjum, Ibiza-koffie!(in een lavazza-kopje
)
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeeerrrlijke kont inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso heeft ze een erg fijn lichaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Of Slashdotslash op KX...quote:
Deze is iig niet echt mooiquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:04 schreef SilentChaos het volgende:
Over That 70's show weer...Ik vond Donna (Laura Prepon) ook altijd wel leuk, ondanks dat ze echt huge is in lengte!
En dan met rood haar (zo vond ik haar eigenllijk leuker, rood haar is sexy
[ afbeelding ]
Altijd vaag dat roodharige vrouwen OF heel mooi zijn OF heel lelijk
Ik vind haar wel wat hebbenquote:
Ik denk het, en Giel doet bijna nooit meer aan z'n wansmaakwoensdag, maar dit kwam erg dicht in de buurtquote:
Pas na 3 keer kijken zie ik dat het Courtney Love is.Ik dacht eerst dat het dat wijf van Krezip wasquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
Ook ff toepasselijk een lelijke crackhoer in dit topic
Gezien het nummer:
.
[ afbeelding ]
Tip van Flipome Sersjee: Radio TdF of KX! Jurgen van den Berg all over the place...quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Pas na 3 keer kijken zie ik dat het Courtney Love is.Ik dacht eerst dat het dat wijf van Krezip was
Wel knap dat hij 2 programma's tegelijk kan presenterenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tip van Flipome Sersjee: Radio TdF of KX! Jurgen van den Berg all over the place...
Donequote:Op woensdag 8 juli 2009 14:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tip van Flipome Sersjee: Radio TdF of KX! Jurgen van den Berg all over the place...
Moet kunnen, beetje slim je muziek uitkiezen en veel overschakelen naar de verslaggeversquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wel knap dat hij 2 programma's tegelijk kan presenteren
Kijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet zo heel veel eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kijk.
Aan die droomvrouw kan niemand, maar dan ook NIEMAND tippen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Staat je leuk, SCquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Echt wel
![]()
[ afbeelding ]
Wat een baggerplaat trouwens
Heb je je zwaard nog veel gebruikt?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:17 schreef SilentChaos het volgende:thanks
Ja dat was me een weekend wel
Kunstmatig rood haar ook?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:04 schreef SilentChaos het volgende:
En dan met rood haar (zo vond ik haar eigenllijk leuker, rood haar is sexy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Zeg SC, maak je niet zo druk. Wees blij dat ze niet steeds dat gore tyfus Krezip in de ether gooien!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
GOD-VER-DOM-MIJ
Alweer Coldplay met datzelfde zeiknummer![]()
![]()
Breng ze nou niet op ideeënquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zeg SC, maak je niet zo druk. Wees blij dat ze niet steeds dat gore tyfus Krezip in de ether gooien!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
GOD-VER-DOM-MIJ
Alweer Coldplay met datzelfde zeiknummer![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
...
ZoAndere zender zoeken denk ik
...
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
ff dit topic weer leven inblazen met een foto van een leuke chick![]()
[ afbeelding ]
Hiernaast hebben ze altijd 538 opstaan, maar daar hoor ik precies dezelfde crap en net zovaak Coldplay, Kooks etc...quote:
Lief hequote:
Wat zei je? Ik werd tijdens het teruglezen afgeleid door de foto's...quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:30 schreef themauster het volgende:
Middag![]()
Even het topic teruggelezen en mensen weten echt niet waarom er een knop op de radio zit he![]()
En maar blijven klagen
Als je de foto,s van Jennifer Aniston bedoeld daar bleef ik ook hangen de rest vind ik niet zo bijzonderquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat zei je? Ik werd tijdens het teruglezen afgeleid door de foto's...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |