abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juli 2009 @ 21:30:25 #176
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_70914084
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:18 schreef plank_ het volgende:

[..]

Een omhoog geschoten studentje

Zal kijken of ik morgen wat pics kan maken van mn laatste klus
Doe dat.
Voor mij valt er weinig foto's te maken momenteel.
Of je moet m'n bureau en planningen interessant vinden.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_70914365
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:30 schreef cheqy het volgende:

[..]

Doe dat.
Voor mij valt er weinig foto's te maken momenteel.
Of je moet m'n bureau en planningen interessant vinden.
neuh, ben nog lang niet toe aan bureaus
pi_70914633
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:18 schreef plank_ het volgende:

[..]

Een omhoog geschoten studentje

De jaloezie druipt er weer vanaf zeg. Vreemd, ik ben toch ook niet jaloers op stratenmakers? Ik gun het jullie zelfs.
  zondag 12 juli 2009 @ 21:50:50 #179
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70914740
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:47 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

De jaloezie druipt er weer vanaf zeg. Vreemd, ik ben toch ook niet jaloers op stratenmakers? Ik gun het jullie zelfs.
Gast doe es normaal man. Stratenmakers doen werk waarvan jij en ik waarschijnlijk binnen het jaar in de vernieling liggen, dus een beetje respect is op zijn plaats.
  zondag 12 juli 2009 @ 21:54:29 #180
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_70914868
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:50 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Gast doe es normaal man. Stratenmakers doen werk waarvan jij en ik waarschijnlijk binnen het jaar in de vernieling liggen, dus een beetje respect is op zijn plaats.
Ik ga niet eens op zo een figuur in joh.
Dat zijn figuren die goed zijn in de richting waarin ze studeren maar verder te stom zijn om hun eigen veters te strikken.

pi_70915003
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:50 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Ik gun ze toch hun eigen levenspad? Je ziet mij geen jaloezie tentoonspreiden. Andersom echter... Misschien spreek je de verkeerde dus wel aan...
  zondag 12 juli 2009 @ 21:59:31 #182
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70915053
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:58 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik gun ze toch hun eigen levenspad? Je ziet mij geen jaloezie tentoonspreiden. Andersom echter... Misschien spreek je de verkeerde dus wel aan...
Ik vind de stratenmakers hier niet echt jaloezie tentoonspreiden. Ik zou ook niet weten wat jij hebt waar ze jaloers op kunnen zijn. Ze zijn wel trots op hun vak ja, maar daar is helemaal niks mis mee. Jij spreekt hier met dedain over hun werk.

Laatste wat ik erover zeg btw.
pi_70915229
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:59 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Ik vind de stratenmakers hier niet echt jaloezie tentoonspreiden.
Ik wel. Het gebruik van het woord 'studentje' geeft aan dat ze duidelijk ook zelf zo'n leven hadden willen leiden.
quote:
Ik zou ook niet weten wat jij hebt waar ze jaloers op kunnen zijn.
Alleen al mijn geweldige beheersing van de Nederlandse taal natuurlijk.
quote:
Ze zijn wel trots op hun vak ja, maar daar is helemaal niks mis mee. Jij spreekt hier met dedain over hun werk.
Nee hoor, ik denk alleen dat toepassing van de iustum pretium leer tot een andere prijsstelling zal leiden voor hun werkzaamheden.
quote:
Laatste wat ik erover zeg btw.
Ik denk het niet, daar zit het je veel te hoog voor.
  zondag 12 juli 2009 @ 22:11:26 #184
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70915489
quote:
Op zondag 12 juli 2009 22:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
  zondag 12 juli 2009 @ 22:15:17 #185
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_70915662
quote:

[..]

Ik wel. Het gebruik van het woord 'studentje' geeft aan dat ze duidelijk ook zelf zo'n leven hadden willen leiden.
[..]

[..]

Nee hoor, ik denk alleen dat toepassing van de iustum pretium leer tot een andere prijsstelling zal leiden voor hun werkzaamheden.
[..]

Ik kan maar één smilie voor jou bedenken en dat is !!!!
Zichzelf zo slim en goed vinden maar zo kinderachtig gedragen. Nee jij komt er wel. zal nu wel met een opmerking over straatmakers komen.
pi_70916439
Diederik_Duck werkt aan de weg naar boven, de weg die wij hebben gelegd
pi_70917031
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:38 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Neenee dat is geen bescheidenheid. Jij voelt toch ook niks als je je driejarige neefje inmaakt met Memory?
Ik heb geen neefje van 3 Rot toch op joh kakkertje.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related[/youtube]
pi_70917130
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Walg van jou
  zondag 12 juli 2009 @ 22:54:55 #189
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_70917209
Don't feed the troll
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_70917331
quote:
Op zondag 12 juli 2009 22:54 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Don't feed the troll
Oh ja sorry
pi_70917401
quote:
Op zondag 12 juli 2009 22:35 schreef plank_ het volgende:
Diederik_Duck werkt aan de weg naar boven, de weg die wij hebben gelegd
Zoals het hoort. Redde Caesari quae sunt Caesarius.
pi_70917840
quote:
Op zondag 12 juli 2009 22:59 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Zoals het hoort. Redde Caesari quae sunt Caesarius.
Aprepos, de Romeinen waren de grondleggers van de huidige wegenbouw, maar dat wist je al natuurlijk.
Τα γεγονότα είναι γεγονότα
  Boks-Chick zondag 12 juli 2009 @ 23:10:49 #193
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_70917865
Goed heren, het gezuig en getroll en geminacht naar elkaar is nu wel uitgekauwd.
Graag verder gewoon on-topic, discussier mbt jullie wel of niet vermeende intelligentie enz. maar verder over MSN of PM
Elk verder geleuter daarover na mijn post noodzaakt mij alleen maar tot deleten, en dat is zonde van ieders energie.

Dank u voor de medewerking
lolwut
pi_70917991
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:10 schreef plank_ het volgende:

[..]

Aprepos, de Romeinen waren de grondleggers van de huidige wegenbouw, maar dat wist je al natuurlijk.
Τα γεγονότα είναι γεγονότα
Het is apropos, maar verder heb je gelijk. Prachtige wegen zijn er onder leiding van bv Appius Claudius Caecus aangelegd.
  maandag 13 juli 2009 @ 11:30:09 #195
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_70928422
quote:
Op zondag 12 juli 2009 00:12 schreef cheqy het volgende:

[..]

Niemand zegt dat je daar hoger opgeleid voor moet zijn.
Maar aangezien jij je behoorlijk wat verbeeldt zou je het vast wel tof vinden om een dagje mee te lopen en mij even vertellen hoe het allemaal werkt.

Aangezien je het over ongeschoold werk hebt heb ik al door dat je mee wilt lullen maar voor geen meter weet waar je over praat.
Ik zeg nergens dat ik in een dagje jou kan vertellen hoe alles werkt. En ik heb onlangs een terrasje aangelegd, perfect vlak en strak. Waarom denk je dat een hoger opgeleide geen fysiek werk kan doen? Ik heb mijn eigen keuken geplaatst, muren uitgebroken/gezet, toogjes gemaakt, schoeiingen gezet, tuinhuisjes neergezet, drainages, vlonders, houten trappen etc etc. Allemaal zonder veel ervaring en met zeer tevreden vrienden/kennissen. Met logisch nadenken kom je een heel eind.
  maandag 13 juli 2009 @ 11:46:59 #196
78498 classpc
I don't like change
pi_70928923
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:04 schreef Meddo het volgende:

[ afbeelding ]
Waarom ligt het trotoir daar eigenlijk hoger dan de trotoirrand?

Dat zie ik steeds vaker, terwijl als ik de oude trotoirs zie, dat helemaal niet het geval is
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  maandag 13 juli 2009 @ 12:13:39 #197
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_70929756
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:30 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ik in een dagje jou kan vertellen hoe alles werkt. En ik heb onlangs een terrasje aangelegd, perfect vlak en strak. Waarom denk je dat een hoger opgeleide geen fysiek werk kan doen? Ik heb mijn eigen keuken geplaatst, muren uitgebroken/gezet, toogjes gemaakt, schoeiingen gezet, tuinhuisjes neergezet, drainages, vlonders, houten trappen etc etc. Allemaal zonder veel ervaring en met zeer tevreden vrienden/kennissen. Met logisch nadenken kom je een heel eind.
Met logisch nadenken kom je inderdaad een heel eind dat klopt. Maar voor logisch nadenken moet je wel de juiste gegevens hebben.
Verder komt er bij straatwerk dat ik doe wel wat meer bij kijken dan een terras liggen. (ik hoop dat plank_ begrijpt hoe ik het bedoel) Daar moet het juist niet perfect vlak liggen maar moeten we altijd ronding (porring) toepassen en nog meer zaken wat je in een tuin niet tegen komt.
En tof voor je dat je al die dingen zelf kan maar ik weet zeker dat als je geen bestrating bent gewend je het de eerste week echt niet vol houdt. Of je nu voor een vriendje bezig bent of voor een baas dat winst wil draaien, dat is nogal een verschil. Plus het werk wat ik doe houdt in dat je dagelijks afhankelijk van het materiaal 100 tot 150eenheden moet draaien. Dat kan betekenen 150M2 tegelen of 120 M1 banden stellen van 80 tot 120kg per stuk.
En geloof me, als je het niet gewend bent ga je er de eerste weken aan onder door.
Ik heb nu al 8 weken geen steen aan geraakt door rugklachten en ook ik zie nu op tegen de eerste weken dat ik weer aan de gang moet. En natuurlijk zie je in het begin van dit topic een mooie machine staan maar zo vaak komt het niet voor dat we dat gebruiken.

Daarom vond ik deze post van jouw erg kort door de bocht.
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 22:45 schreef Hi_flyer het volgende:
Valt tegen, 2000 netto? Met mn HBO natuurkunde haal ik dat voorlopig niet. Voor bijna ongeschoold werk vind ik het erg veel, zeker als je nog flink bij kan beunen.
En vooral dat dik gedrukte. Dat je het in je hoofd haalt om te denken dat alleen hoger geschoolden meer betaald mogen krijgen, erg arrogant. Daarom dat ik voorstelde dat als ik weer aan de gang kan dat je maar eens een week mee moet lopen, en dan niet bij mooi weer he? Ik durf te wedden dat je aan het eind van de week wel na denkt voor je dit soort onzin plaatst.

[ Bericht 2% gewijzigd door cheqy op 13-07-2009 12:19:20 ]
  maandag 13 juli 2009 @ 12:16:46 #198
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_70929832
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:46 schreef classpc het volgende:

[..]

Waarom ligt het trotoir daar eigenlijk hoger dan de trotoirrand?

Dat zie ik steeds vaker, terwijl als ik de oude trotoirs zie, dat helemaal niet het geval is
We liggen het tegelwerk altijd gem. 2cm hoger (klik) vanwege het nazakken. Zouden we gelijk houden dan heb je na verloop van tijd gevaarlijk struikelrandjes omdat het tegelwerk onder de band ligt.
  maandag 13 juli 2009 @ 13:03:29 #199
78498 classpc
I don't like change
pi_70931160
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:16 schreef cheqy het volgende:

[..]

We liggen het tegelwerk altijd gem. 2cm hoger (klik) vanwege het nazakken. Zouden we gelijk houden dan heb je na verloop van tijd gevaarlijk struikelrandjes omdat het tegelwerk onder de band ligt.
Ah oké. Zo'n vermoeden had ik al, maar fijn om het nu toch even bevestigd te zien.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  maandag 13 juli 2009 @ 13:04:43 #200
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_70931196
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:13 schreef cheqy het volgende:

Daarom vond ik deze post van jouw erg kort door de bocht.
[..]

En vooral dat dik gedrukte. Dat je het in je hoofd haalt om te denken dat alleen hoger geschoolden meer betaald mogen krijgen, erg arrogant. Daarom dat ik voorstelde dat als ik weer aan de gang kan dat je maar eens een week mee moet lopen, en dan niet bij mooi weer he? Ik durf te wedden dat je aan het eind van de week wel na denkt voor je dit soort onzin plaatst.
Tja sorry hoor. MAG je meer betaald krijgen als je een studie volgt en 10 jaar langer moet wachten voordat je uberhaupt een inkomen hebt in plaats van een studieschuld? En waarom zou fysiek werk beter betaald moeten worden dan een programmeur, een techicus van hoogvacuumsystemen of een schooljuf?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')