Doe dat.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:18 schreef plank_ het volgende:
[..]
Een omhoog geschoten studentje
Zal kijken of ik morgen wat pics kan maken van mn laatste klus
neuh, ben nog lang niet toe aan bureausquote:Op zondag 12 juli 2009 21:30 schreef cheqy het volgende:
[..]
Doe dat.
Voor mij valt er weinig foto's te maken momenteel.
Of je moet m'n bureau en planningen interessant vinden.
De jaloezie druipt er weer vanaf zeg. Vreemd, ik ben toch ook niet jaloers op stratenmakers? Ik gun het jullie zelfs.quote:
Gast doe es normaal man. Stratenmakers doen werk waarvan jij en ik waarschijnlijk binnen het jaar in de vernieling liggen, dus een beetje respect is op zijn plaats.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De jaloezie druipt er weer vanaf zeg. Vreemd, ik ben toch ook niet jaloers op stratenmakers? Ik gun het jullie zelfs.
Ik ga niet eens op zo een figuur in joh.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:50 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Gast doe es normaal man. Stratenmakers doen werk waarvan jij en ik waarschijnlijk binnen het jaar in de vernieling liggen, dus een beetje respect is op zijn plaats.
Ik gun ze toch hun eigen levenspad? Je ziet mij geen jaloezie tentoonspreiden. Andersom echter... Misschien spreek je de verkeerde dus wel aan...quote:Op zondag 12 juli 2009 21:50 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Gast doe es normaal man. Stratenmakers doen werk waarvan jij en ik waarschijnlijk binnen het jaar in de vernieling liggen, dus een beetje respect is op zijn plaats.
Ik vind de stratenmakers hier niet echt jaloezie tentoonspreiden. Ik zou ook niet weten wat jij hebt waar ze jaloers op kunnen zijn. Ze zijn wel trots op hun vak ja, maar daar is helemaal niks mis mee. Jij spreekt hier met dedain over hun werk.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:58 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik gun ze toch hun eigen levenspad? Je ziet mij geen jaloezie tentoonspreiden. Andersom echter... Misschien spreek je de verkeerde dus wel aan...
Ik wel. Het gebruik van het woord 'studentje' geeft aan dat ze duidelijk ook zelf zo'n leven hadden willen leiden.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:59 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik vind de stratenmakers hier niet echt jaloezie tentoonspreiden.
Alleen al mijn geweldige beheersing van de Nederlandse taal natuurlijk.quote:Ik zou ook niet weten wat jij hebt waar ze jaloers op kunnen zijn.
Nee hoor, ik denk alleen dat toepassing van de iustum pretium leer tot een andere prijsstelling zal leiden voor hun werkzaamheden.quote:Ze zijn wel trots op hun vak ja, maar daar is helemaal niks mis mee. Jij spreekt hier met dedain over hun werk.
Ik denk het niet, daar zit het je veel te hoog voor.quote:Laatste wat ik erover zeg btw.
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik denk het niet, daar zit het je veel te hoog voor.
Ik kan maar één smilie voor jou bedenken en dat isquote:Op zondag 12 juli 2009 22:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik wel. Het gebruik van het woord 'studentje' geeft aan dat ze duidelijk ook zelf zo'n leven hadden willen leiden.
[..]
Alleen al mijn geweldige beheersing van de Nederlandse taal natuurlijk.
[..]
Nee hoor, ik denk alleen dat toepassing van de iustum pretium leer tot een andere prijsstelling zal leiden voor hun werkzaamheden.![]()
[..]
Ik heb geen neefje van 3quote:Op zondag 12 juli 2009 18:38 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Neenee dat is geen bescheidenheid. Jij voelt toch ook niks als je je driejarige neefje inmaakt met Memory?
Walg van jouquote:Op zondag 12 juli 2009 22:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik wel. Het gebruik van het woord 'studentje' geeft aan dat ze duidelijk ook zelf zo'n leven hadden willen leiden.
[..]
Alleen al mijn geweldige beheersing van de Nederlandse taal natuurlijk.
[..]
Nee hoor, ik denk alleen dat toepassing van de iustum pretium leer tot een andere prijsstelling zal leiden voor hun werkzaamheden.![]()
[..]
Zoals het hoort. Redde Caesari quae sunt Caesarius.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:35 schreef plank_ het volgende:
Diederik_Duck werkt aan de weg naar boven, de weg die wij hebben gelegd
Aprepos, de Romeinen waren de grondleggers van de huidige wegenbouw, maar dat wist je al natuurlijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Redde Caesari quae sunt Caesarius.
Het is apropos, maar verder heb je gelijk. Prachtige wegen zijn er onder leiding van bv Appius Claudius Caecus aangelegd.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:10 schreef plank_ het volgende:
[..]
Aprepos, de Romeinen waren de grondleggers van de huidige wegenbouw, maar dat wist je al natuurlijk.
Τα γεγονότα είναι γεγονότα
Ik zeg nergens dat ik in een dagje jou kan vertellen hoe alles werkt. En ik heb onlangs een terrasje aangelegd, perfect vlak en strak.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:12 schreef cheqy het volgende:
[..]
Niemand zegt dat je daar hoger opgeleid voor moet zijn.
Maar aangezien jij je behoorlijk wat verbeeldt zou je het vast wel tof vinden om een dagje mee te lopen en mij even vertellen hoe het allemaal werkt.
Aangezien je het over ongeschoold werk hebt heb ik al door dat je mee wilt lullen maar voor geen meter weet waar je over praat.
Waarom ligt het trotoir daar eigenlijk hoger dan de trotoirrand?quote:
Met logisch nadenken kom je inderdaad een heel eind dat klopt. Maar voor logisch nadenken moet je wel de juiste gegevens hebben.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:30 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik in een dagje jou kan vertellen hoe alles werkt. En ik heb onlangs een terrasje aangelegd, perfect vlak en strak.Waarom denk je dat een hoger opgeleide geen fysiek werk kan doen? Ik heb mijn eigen keuken geplaatst, muren uitgebroken/gezet, toogjes gemaakt, schoeiingen gezet, tuinhuisjes neergezet, drainages, vlonders, houten trappen etc etc. Allemaal zonder veel ervaring en met zeer tevreden vrienden/kennissen. Met logisch nadenken kom je een heel eind.
En vooral dat dik gedrukte. Dat je het in je hoofd haalt om te denken dat alleen hoger geschoolden meer betaald mogen krijgen, erg arrogant. Daarom dat ik voorstelde dat als ik weer aan de gang kan dat je maar eens een week mee moet lopen, en dan niet bij mooi weer he? Ik durf te wedden dat je aan het eind van de week wel na denkt voor je dit soort onzin plaatst.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:45 schreef Hi_flyer het volgende:
Valt tegen, 2000 netto? Met mn HBO natuurkunde haal ik dat voorlopig niet. Voor bijna ongeschoold werk vind ik het erg veel, zeker als je nog flink bij kan beunen.
We liggen het tegelwerk altijd gem. 2cm hoger (klik) vanwege het nazakken. Zouden we gelijk houden dan heb je na verloop van tijd gevaarlijk struikelrandjes omdat het tegelwerk onder de band ligt.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:46 schreef classpc het volgende:
[..]
Waarom ligt het trotoir daar eigenlijk hoger dan de trotoirrand?
Dat zie ik steeds vaker, terwijl als ik de oude trotoirs zie, dat helemaal niet het geval is
Ah oké. Zo'n vermoeden had ik al, maar fijn om het nu toch even bevestigd te zien.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:16 schreef cheqy het volgende:
[..]
We liggen het tegelwerk altijd gem. 2cm hoger (klik) vanwege het nazakken. Zouden we gelijk houden dan heb je na verloop van tijd gevaarlijk struikelrandjes omdat het tegelwerk onder de band ligt.
Tja sorry hoor. MAG je meer betaald krijgen als je een studie volgt en 10 jaar langer moet wachten voordat je uberhaupt een inkomen hebt in plaats van een studieschuld? En waarom zou fysiek werk beter betaald moeten worden dan een programmeur, een techicus van hoogvacuumsystemen of een schooljuf?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:13 schreef cheqy het volgende:
Daarom vond ik deze post van jouw erg kort door de bocht.
[..]
En vooral dat dik gedrukte. Dat je het in je hoofd haalt om te denken dat alleen hoger geschoolden meer betaald mogen krijgen, erg arrogant. Daarom dat ik voorstelde dat als ik weer aan de gang kan dat je maar eens een week mee moet lopen, en dan niet bij mooi weer he? Ik durf te wedden dat je aan het eind van de week wel na denkt voor je dit soort onzin plaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |