goede dealquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:33 schreef Meddo het volgende:
Ja, gewoon een paar honderd m2 rechte weg met betonklinkers. Dat wilden ze doen voor 7.
O dat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:33 schreef Meddo het volgende:
Ja, gewoon een paar honderd m2 rechte weg met betonklinkers. Dat wilden ze doen voor 7.
Vleikanon.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:41 schreef plank_ het volgende:
[..]
Tik jij ook nog onder de hamer? Of ben jij alleen een vleikanon?
Beetjequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:44 schreef cheqy het volgende:
[..]
Vleikanon.![]()
Ik heb een hekel aan vleiën, ik tik liever. En als het even kan gebakken klinkerkeiën.![]()
Vleiën schiet in sommige gevallen wel lekker op maar ik vind het niks.
Maar jij bent ook een beetje thuis in het wereldje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:46 schreef plank_ het volgende:
[..]
BeetjeHé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij was me dus een beetje aan het uithoren wat betreft de hoogtes?
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
Prima, mazzel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:49 schreef Beauregard het volgende:
Ze krijgen veel, ja. Maar dat verdienen ze niet, wat mij betreft. Lawaaierig, asociaal volk. Dat is 't.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:48 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hé.
Jij was me dus een beetje aan het uithoren wat betreft de hoogtes?
Doe es wat werk posten hier, dan doe ik ut ook![]()
Je bedoelt foto's? Die heb ik niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:50 schreef plank_ het volgende:
[..]
Doe es wat werk posten hier, dan doe ik ut ook
we weten wie het zegtquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:49 schreef Beauregard het volgende:
Ze krijgen veel, ja. Maar dat verdienen ze niet, wat mij betreft. Lawaaierig, asociaal volk. Dat is 't.
nee johquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:51 schreef cheqy het volgende:
[..]
Je bedoelt foto's? Die heb ik niet.
Maar ben jij een vrouwelijke straatmaker?![]()
Er staat vrouw in je profiel.quote:
Pertinente onzin. Asfalt ligt stil, net als klinkers.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:38 schreef mistermysterion het volgende:
[..]
- Een klinkerweg veiliger is dan asfalt, vanwege de snelheid.
Ligt er strak in.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:59 schreef plank_ het volgende:
oke, een paar dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:04 schreef Meddo het volgende:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neuh, maar heb bij de aannemer een tijdje stage gelopen bij de uitvoerder.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:07 schreef cheqy het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Dit werk doe ik voornamelijk
.
Jij bent er ook een?
Deed eerst wegenbouw, ben nu ploegbaas bij n hovenier.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:04 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ligt er strak in.
Doe jij alleen tuinen of doe je ook gemeentewerken/
Ik doe voornamelijk rijwegen, tegelpaden en straatmeubilair. Echt gemeentewerk dus.
Ik doe er niet (meer) aan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:00 schreef Modus het volgende:
Kennis van me doet in tuinaanleg en bestrating enzo. Types zoals hij doen al-tijd zwarte klussen erbij en juist dat maakt het interessant voor ze. Vanaf ongeveer eind maart werkt ie vaak elke avond bij en dan vaak ook de zaterdag nog. En ze hebben ook altijd overal mannetjes voor. En elk van die mannetjes kennen wel weer iemand die zwart kan loodgieten, badkamertje doen, stuccen, dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |