Hoppaquote:
Daarom denk ik dat Vermeer vertrekt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Best veel geld voor iemand die waarschijnlijk nooit zal spelen.
Hopelijk loopt het anders en wordt stekelenburg voor wat geld verkocht, en keept Vermeer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hoppa
Ik denk overigens dat hij tweede keeper zal worden, want ik verwacht dat Vermeer niet gaat bijtekenen.
fixedquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Snel Ajax aandelen kopen, het aandeel zal nu wel als een kroket omhoog schieten
quote:Febo opent 23e franchisezaak in Amsterdam
Febo heeft op 8 juli haar 23e franchisevestiging in Amsterdam geopend. De locatie is gelegen in het hart van de Bijlmer. Voorheen was de locatie op het Bijlmerplein bekend als Cafetaria Automatiek Pittstop.
Ondernemers Rob Leenders en Emiel Egthuijsen hebben na 22 jaar ervoor gekozen om zich aan te sluiten bij de Febo-formule. Het is de 5e vestiging die dit jaar is geopend. Het totaal aantal vestigingen van Febo komt hiermee op en 61 in Nederland
Begrijpelijk. Ajax is natuurlijk altijd spannender dan je eigen (senioren)team.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:33 schreef sjimz het volgende:
Die D-K heeft het er maar druk mee hoor.
Vertonghen kan natuurlijk ook goed uit de voeten als linksback maar toch blijft de linksback positie ook na het aantrekken van Atouba onderbezet.quote:Keeper
Stekelenburg
Vermeer
VerhoevenRechtsback
vd Wiel
SilvaCentrale verdediger
Oleguer
Wielaert
Alderweireld
VertonghenLinksback
AtoubaDefensieve middenvelder
Enoh
Gabri
Anita
Lindgren
Blind
vd Heijden
DonaldAanvallende middenvelder
Aissati
de Jong
Sno
SarpongRechtsbuiten
Kennedy
Suárez
MartinaSpits
Cvitanich
BodulLinksbuiten
Sulejmani
Emanuelson
idd hoe simpel zijn de mensen die dit posten eigenlijk?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Leuk grapje, ha-ha.
Er zit echter al een hele tijd een FEBO recht tegenover de Arena hoor.
Ik hoop inderdaad dat Vogel een grapje is. Kan me ook niet voorstellen dat Ajax echt interesse heeft in hem... maar ja.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd hoe simpel zijn de mensen die dit posten eigenlijk?.
Met Verhoeven heb ik ook geen moeite, maar ik hoop toch echt op wat betere aankopen dan Vogell. En mocht Suarez alsnog weggaan kan er een bom op de ArenA.
Weinig spannends bij Feyenoord te melden idd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:36 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ajax is natuurlijk altijd spannender dan je eigen (senioren)team.
Bij ons is alles koek en ei. Wij zijn bijna klaar voor het nieuwe seizoen waarin wij hoger gaan eindigen dan julliequote:Op woensdag 8 juli 2009 12:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weinig spannends bij Feyenoord te melden idd.
Opgeslagenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bij ons is alles koek en ei. Wij zijn bijna klaar voor het nieuwe seizoen waarin wij hoger gaan eindigen dan jullie
Deze opmerking ga je zo hard terug in je gezicht krijgenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bij ons is alles koek en ei. Wij zijn bijna klaar voor het nieuwe seizoen waarin wij hoger gaan eindigen dan jullie
Schoen opeten #8quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |