abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:57:45 #31
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_70773341
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:54 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik wel, ik zou bijna mijn scc weer direct retour sturen.
Heb je hem al binnen dan?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_70773366
Hahaha, en gisteren werd HeatWave nog verketterd, en kijk het gemopper nu eens!
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:59:08 #33
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_70773383
Vogel Haal dan Davids terug
Jawel, je keek.
pi_70773394
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:58 schreef Scorpie het volgende:
Tja, maar een eventuele aankoop van Vogel is toch weer een veelheid aan treetjes lager dan Atouba
pi_70773414
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:55 schreef twi het volgende:

[..]

Voor zover ik heb gehoord (en van Appiah gezien) zijn die drie wel een aanwinst voor Ajax. Maar had Appiah geen hartproblemen en was hij nabij afkeuring? En M'Bami opperde ik gisteravond al, maar volgens mij kijkt 'ie meer naar de EPL.

Als je Vogel haalt is dat transfervrije spelers halen, omdat ze transfervrij zijn. Misschien willen Darcheville, Bodnar, Sektioui, Oper en Van der Gun ook nog wel komen.
Geen hartproblemen maar knieproblemen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:01:31 #36
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_70773463
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:57 schreef toma het volgende:

[..]

Een zelfde soort speler als Lindgren?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_70773475
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:54 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Ik heb het meer over zijn spelersprofiel. Bejaardheid, gebrek aan kwaliteit, goedkoop: dat past allemaal prima bij Feyenoord.
Goedkoop past deze transferperiode meer bij Ajax dan bij Feyenoord
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:01:59 #38
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70773485
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:58 schreef Scorpie het volgende:
Goh .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:02:09 #39
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70773489
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:00 schreef sjimz het volgende:

[..]

Geen hartproblemen maar knieproblemen.
Hart, knie. Zit nie ver van elkaar af
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ach, de spelers die wij halen zijn in elk geval ons eigendom.
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:02:13 #40
51286 w00h00
Digital man!
pi_70773495
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:57 schreef toma het volgende:

[..]

Een zelfde soort speler als 'Tommie Breed' Galasek?
pi_70773504
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:54 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik wel, ik zou bijna mijn scc weer direct retour sturen.
Hey positief blijven jij, met je rant gisteren tegen de negatief ingestelde mensen hiero
pi_70773511
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ajax heeft met de transfer van Verhoeven zelf al meer geld uitgegeven dan Feyenoord.
pi_70773514
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Goh .
I`m with ya homey
pi_70773534
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hey positief blijven jij, met je rant gisteren tegen de negatief ingestelde mensen hiero
Inderdaad. Maar Bliksemschigt heeft uiteraard de wedstrijden van Atouba en Vogel op de voet gevolgd
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:03:59 #45
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70773553
quote:

[..]

I`m with ya homey
het is toch allemaal ook van de zotte, al die grote verhalen over structureel naar de top, aansluiten bij Europa etc etc, en waar komen ze mee op de proppen? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_70773556
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:03 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar Bliksemschigt heeft uiteraard de wedstrijden van Atouba en Vogel op de voet gevolgd
Nou ja, de 2 wedstrijden die Vogel heeft gespeeld het afgelopen jaar
pi_70773566
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:02 schreef w00h00 het volgende:

[..]
Over Galasek gesproken, haal dan liever Galasek ipv Vogel
pi_70773578
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

het is toch allemaal ook van de zotte, al die grote verhalen over structureel naar de top, aansluiten bij Europa etc etc, en waar komen ze mee op de proppen? .
Het is eigenlijk fucking te bizar voor woorden dit. Is er dan helemaal geen geld meer ofzo, dat we nu tot dit soort spelers moeten wenden?
pi_70773587
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Lekker tegenstrijdig allemaal inderdaad.
pi_70773589
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:04 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nou ja, de 2 wedstrijden die Vogel heeft gespeeld het afgelopen jaar
Vandaar dat je die jongen juist een kans moet geven, niet? Dat is toch de logische gedachte op basis van de reacties gisteren hier. En Atouba heeft afgelopen seizoen zo lekker veel gespeeld he?
pi_70773636
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:05 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Vandaar dat je die jongen juist een kans moet geven, niet? Dat is toch de logische gedachte op basis van de reacties gisteren hier.
Atouba was door een blessure afwezig.
Vogel gewoon omdat hij kwaliteit mist.
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:08:48 #52
175985 Silaz
drie bier
pi_70773708
Geen Vogel, hmkay?
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_70773736
quote:

[..]

Mijn 'rant' was gisteren tegen de mening dat mensen denken dat we met de huidige selectie niet eens in de top 3 zouden kunnen eindigen. Een eventuele komst van Vogel doet daar niets vanaf. Dat ik niet op Vogel zit te wachten, betekent niet dat ik over Ajax dan gelijk negatief ben.

Ik zit totaal niet op zo'n speler te wachten, die gaat helemaal niks toevoegen aan Ajax en het zou echt verdomd schandalig zijn als hij gehaald wordt. Daarmee doe ik niets af aan de mening dat Ajax wel of geen kampioen wordt en ik reken Martin Jol pas aan het eind van het seizoen op prestaties af, waarbij velen het nu al zonder enig gespeelde wedstrijd doen op basis van aankopen.

Maar goed, mijn scc koop ik omdat ik mijn club wil steunen, bij de wedstrijden wil zien en genieten van mijn Ajax. Een Johann Vogel gaat me daartoe niet helpen. Net als dat ik Van Bommel niet live in de Arena in een Ajax shirt wil zien.

Overigens mag iedereen van mij zo negatief zijn als ie wil hoor - als je daar het lekkerst mee post, ga je gang. Het enige wat ik dan verwacht is dat je dat op basis van argumenten en liefst feiten doet, in plaats van wat loze kreten de ether in gooien die op emotie en de waan van de dag gebaseerd zijn. Nogmaals, het is niet Jol z'n fout dat we vorig seizoen geen kampioen zijn geworden, er is nog geen wedstrijd gespeeld, dus je hebt nog geen idee wat je kan verwachten.

Het is ook echt niet zo dat ik hier 24/7 voor mijn Ajax-altaar lig en de hele dag in mijn huis voor Ajax loop te bidden en de hemel in te prijzen.
pi_70773785
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:09 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Mijn 'rant' was gisteren tegen de mening dat mensen denken dat we met de huidige selectie niet eens in de top 3 zouden kunnen eindigen. Een eventuele komst van Vogel doet daar niets vanaf. Dat ik niet op Vogel zit te wachten, betekent niet dat ik over Ajax dan gelijk negatief ben.

Ik zit totaal niet op zo'n speler te wachten, die gaat helemaal niks toevoegen aan Ajax en het zou echt verdomd schandalig zijn als hij gehaald wordt. Daarmee doe ik niets af aan de mening dat Ajax wel of geen kampioen wordt en ik reken Martin Jol pas aan het eind van het seizoen op prestaties af, waarbij velen het nu al zonder enig gespeelde wedstrijd doen op basis van aankopen.

Maar goed, mijn scc koop ik omdat ik mijn club wil steunen, bij de wedstrijden wil zien en genieten van mijn Ajax. Een Johann Vogel gaat me daartoe niet helpen. Net als dat ik Van Bommel niet live in de Arena in een Ajax shirt wil zien.

Overigens mag iedereen van mij zo negatief zijn als ie wil hoor - als je daar het lekkerst mee post, ga je gang. Het enige wat ik dan verwacht is dat je dat op basis van argumenten en liefst feiten doet, in plaats van wat loze kreten de ether in gooien die op emotie en de waan van de dag gebaseerd zijn. Nogmaals, het is niet Jol z'n fout dat we vorig seizoen geen kampioen zijn geworden, er is nog geen wedstrijd gespeeld, dus je hebt nog geen idee wat je kan verwachten.

Het is ook echt niet zo dat ik hier 24/7 voor mijn Ajax-altaar lig en de hele dag in mijn huis voor Ajax loop te bidden en de hemel in te prijzen.
Nohhh, zo'n sneer naar koningdavid!
pi_70773844
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:05 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Vandaar dat je die jongen juist een kans moet geven, niet? Dat is toch de logische gedachte op basis van de reacties gisteren hier. En Atouba heeft afgelopen seizoen zo lekker veel gespeeld he?
Volgens weet iedereen wel die tussen 2002 en 2005 de eredivisie gevolgd heeft, wat voor speler Vogel is en wat hij kan. Ik verwacht niet dat ome Johann van nog geen 35 wedstrijden sinds 2005 veel beter is geworden en als 32 jarige dwerg van 1.75 iets fysieks toevoegt aan dit Ajax.

Atouba ken ik niet en heb ik niet al afgeschreven hoor. Beter een onbekende linksback dan Urby op linkback .
pi_70773961
spannend zeg...
pi_70773963
Wat een gezeur allemaal! Er is pas 1 speler met veel ervaring aangetrokken en een goedkope keeper. Heb geduld mensen, bijna Alle geruchten kloppen toch niet, alles blijft binnen kamers. En wat ALS het huidige eftal goed speelt?
pi_70774090
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Volgens weet iedereen wel die tussen 2002 en 2005 de eredivisie gevolgd heeft, wat voor speler Vogel is en wat hij kan. Ik verwacht niet dat ome Johann van nog geen 35 wedstrijden sinds 2005 veel beter is geworden en als 32 jarige dwerg van 1.75 iets fysieks toevoegt aan dit Ajax.

Atouba ken ik niet en heb ik niet al afgeschreven hoor. Beter een onbekende linksback dan Urby op linkback .
Niet te positief zijn BS, dat gaat volstrekt tegen de Nederlandse nationaliteit in.

Maar ik ben het wel met je eens. Van Basten heef het een heel seizoen aangekloot en heeft de 3e plaats weten te halen.
pi_70774096
Vogel, laat die maar ergens anders heen fladderen. .
pi_70774165
quote:
Verhoeven voor drie jaar naar Ajax 8-07-09

Jeroen Verhoeven speelt de komende drie seizoenen voor Ajax. Hij wordt bij de Amsterdamse club voorlopig derde keeper, achter Maarten Stekelenburg en Kenneth Vermeer.

Verhoeven, afgelopen seizoen aanvoerder van het gedegradeerde FC Volendam, bereikte met Ajax al een mondeling akkoord bereikt over een contract voor drie seizoenen. In de hoop de transfer af te ronden, deed de doelman afstand gedaan van het percentage van de transfersom dat hij zou ontvangen van FC Volendam.

Mede daarom zijn de degradant en Ajax dichter tot elkaar gekomen wat betreft een transfer. Ajax betaalt nu 300.000 euro voor Verhoeven, zo'n 75.000 lager dan de vraagprijs van Volendam.

Ajax is voor Verhoeven een oude bekende. In de jeugd keepte hij al in Amsterdam, maar het lukte hem niet om door te breken in het eerste elftal. Vanaf 2003 stond Verhoeven onder de lat bij FC Volendam.

NOS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')