Er zijn zat mensen die het wel serieus zouden menen, dus sorry, ja, dat dacht ik welquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:51 schreef aeque het volgende:
Je dacht toch niet dat ik het serieus meende als aanrader he..?
Je bent man he, dus al gedoemd om uitgekotst te worden, dus ook je uitspraken tot Sint Juttemis.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:51 schreef aeque het volgende:
Je dacht toch niet dat ik het serieus meende als aanrader he..?
klinkt niet fijn, kan dat vocht betrekking hebben op t overslaan van t hart? of heeft de dokter daar niets overgezegd?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:00 schreef Luchtbel het volgende:
Magk even neerploffen en egoposten?
Ik was net bij de dokter, gezien mijn algehele staat van niet lekker voelen. Regelmatig. En ik heb één been vol met vocht en een hart dat overslaat. Morgen een hartfilmpje laten maken en het zit me helemaal niet lekker. Voel ik me geestelijk goed, krijg je dit![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:05 schreef Luchtbel het volgende:
Weet ik niet eens precies Ynske. Ik ben een beetje in de war van dit hele gedoe dat ik niet eens meer weet wat hij precies allemaal zei.
Dank jequote:Op woensdag 8 juli 2009 11:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh bah LB! Ook als is het misschien niets, het voelt wel als 'heel wat' als het over je hart gaat. Hoop voor je dat het meevalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |