probeer een subtiele te verzinnen, anders wordt t erg makkelijk vrees ik...quote:
Mja, ik ben totaal geen sportfan, maar is dit iets wat een sportfan zou moeten kunnen weten dan? Ik denk dat de meesten niet eens alle teams van de NBA kunnen opnoemen, laat staan in welk stadion ze spelen. Het is in ieder geval geen bekend stadion zo te zien..quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:07 schreef thomaster het volgende:
[..]
probeer een subtiele te verzinnen, anders wordt t erg makkelijk vrees ik...
ik ken er 0quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mja, ik ben totaal geen sportfan, maar is dit iets wat een sportfan zou moeten kunnen weten dan? Ik denk dat de meesten niet eens alle teams van de NBA kunnen opnoemen, laat staan in welk stadion ze spelen. Het is in ieder geval geen bekend stadion zo te zien..
Nee goed, maar als je echt veel sport kijkt zul je allicht een paar teams kennen. De naam van een sponsor van een stadion lijkt me wat minder. Zeker omdat dat vast ook nog wel eens wil veranderen.quote:
Nu ik even nadenk ken ik er eentje: Wrigley Field. Kudos als je weet waarvan.quote:
Maar deze sponsor zal er niet zomaar uitvliegenquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee goed, maar als je echt veel sport kijkt zul je allicht een paar teams kennen. De naam van een sponsor van een stadion lijkt me wat minder. Zeker omdat dat vast ook nog wel eens wil veranderen.
Ik twijfel er niet aan dat iemand het met voldoende hints straks gaat raden, maar ik vraag me vooral of, en waarom, je dacht dat iemand dit zonder hints zou moeten kunnen wetenquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:14 schreef thomaster het volgende:
[..]
Maar deze sponsor zal er niet zomaar uitvliegen
Stand 1645quote:
Een basketbalfan kan het best weten hoor. Er zijn ook zat vragen waarbij ik totaal geen idee heb.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat iemand het met voldoende hints straks gaat raden, maar ik vraag me vooral of, en waarom, je dacht dat iemand dit zonder hints zou moeten kunnen weten
Ik zocht naar een vraag die aansloot op de voorgaande vraag, dus sponsor van een arena/stadion. Een Europese leek me te eenvoudig, dus dan maar eentje uit de VSquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat iemand het met voldoende hints straks gaat raden, maar ik vraag me vooral of, en waarom, je dacht dat iemand dit zonder hints zou moeten kunnen weten
American Airlines Arenaquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:16 schreef Neleos het volgende:
American Airlines Association?
Dat bestaat vast niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |