starla +1quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:05 schreef starla het volgende:
joseph
yupquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:19 schreef qonmann het volgende:
Crossvy Stills Nash & Young
zijn naam zegt het al, maar hij had een hartje van goudquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:27 schreef Burnett het volgende:
Diverse albums zijn zonder Young...
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:33 schreef steekbal het volgende:
KWai ?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:02 schreef iggy_in_the_house het volgende:
wim kan?
quote:Deis voor de visserij van aanzienlijk commercieel belang. Er wordt op gevist met " long lines". Ook binnen de " big game" sportvisserij wordt de vis veel belaagd en is hij erg gewild vanwege de enorme snelheid en agressie.
is gevaarlijk en een kwade vis kan walvissen en zelfs boten aanvallen.
qonmann +1quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:41 schreef Dagobert het volgende:
Edit:Dacht ff dat Iggy er niet was, issie weer in the house
adios
Nu je het zegt, deze is veel ouder en al een tijdje doodquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:52 schreef steekbal het volgende:
adele bloemendaal ? (lijkt sprekend...)
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:07 schreef Tanjaa het volgende:
Dus een feministe of wat?
Ze is trots op jequote:
Goede volgende vraag, wat is pmv?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:10 schreef Tanjaa het volgende:
Mijn pmv lerares zat haar op te heiligen toen we het over gelijke rechten hadden..
Persoonlijke maatschappelijk vorming.. oftewel..Godsdienst, Levo zoiets.quote:
vet leukquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:16 schreef Tanjaa het volgende:
Nouja, niet zelf bedacht maar hij vond dat wij dat ook op school moesten hebben
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:16 schreef thomaster het volgende:
Hele grote hele oude bomen (sequoias), waaronder de oudste boom ter wereld
zo zie je maar weer, het kwam nog van pasquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:16 schreef Tanjaa het volgende:
Iddquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:17 schreef qonmann het volgende:
[..]
zo zie je maar weer, het kwam nog van pas
Wat voor semi-professoren werken er dan op jouw school?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:16 schreef Tanjaa het volgende:
De Koude Oorolog?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:20 schreef thomaster het volgende:
Vandaag is de 62e verjaardag van een bijzondere gebeurtenis in de VS waarover nog steeds hevig gespeculeerd wordt. Welke gebeurtenis?
Geen idee...quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat voor semi-professoren werken er dan op jouw school?
Die heeft voor zover ik weet geen exacte begindatum (of einddatum)quote:
quote:
Stand 1645quote:
Het evenementengebouw van gisteren? Duurzaam bouwen is weer helemaal uit merk ik.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Hetzelfde bedrijf dat het evenementengebouw van gisteren sponsorde.
Lyreco niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het evenementengebouw van gisteren? Duurzaam bouwen is weer helemaal uit merk ik.
Ik kan geen link leggen met de vorige vraag, dus maar gewoon een gok: Lyreco?
probeer een subtiele te verzinnen, anders wordt t erg makkelijk vrees ik...quote:
Mja, ik ben totaal geen sportfan, maar is dit iets wat een sportfan zou moeten kunnen weten dan? Ik denk dat de meesten niet eens alle teams van de NBA kunnen opnoemen, laat staan in welk stadion ze spelen. Het is in ieder geval geen bekend stadion zo te zien..quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:07 schreef thomaster het volgende:
[..]
probeer een subtiele te verzinnen, anders wordt t erg makkelijk vrees ik...
ik ken er 0quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mja, ik ben totaal geen sportfan, maar is dit iets wat een sportfan zou moeten kunnen weten dan? Ik denk dat de meesten niet eens alle teams van de NBA kunnen opnoemen, laat staan in welk stadion ze spelen. Het is in ieder geval geen bekend stadion zo te zien..
Nee goed, maar als je echt veel sport kijkt zul je allicht een paar teams kennen. De naam van een sponsor van een stadion lijkt me wat minder. Zeker omdat dat vast ook nog wel eens wil veranderen.quote:
Nu ik even nadenk ken ik er eentje: Wrigley Field. Kudos als je weet waarvan.quote:
Maar deze sponsor zal er niet zomaar uitvliegenquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee goed, maar als je echt veel sport kijkt zul je allicht een paar teams kennen. De naam van een sponsor van een stadion lijkt me wat minder. Zeker omdat dat vast ook nog wel eens wil veranderen.
Ik twijfel er niet aan dat iemand het met voldoende hints straks gaat raden, maar ik vraag me vooral of, en waarom, je dacht dat iemand dit zonder hints zou moeten kunnen wetenquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:14 schreef thomaster het volgende:
[..]
Maar deze sponsor zal er niet zomaar uitvliegen
Stand 1645quote:
Een basketbalfan kan het best weten hoor. Er zijn ook zat vragen waarbij ik totaal geen idee heb.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat iemand het met voldoende hints straks gaat raden, maar ik vraag me vooral of, en waarom, je dacht dat iemand dit zonder hints zou moeten kunnen weten
Ik zocht naar een vraag die aansloot op de voorgaande vraag, dus sponsor van een arena/stadion. Een Europese leek me te eenvoudig, dus dan maar eentje uit de VSquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat iemand het met voldoende hints straks gaat raden, maar ik vraag me vooral of, en waarom, je dacht dat iemand dit zonder hints zou moeten kunnen weten
American Airlines Arenaquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:16 schreef Neleos het volgende:
American Airlines Association?
Dat bestaat vast niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |