hij had de deur op slot gedaan, als hij steeds nee blijf zeggen wat moet ik dan doen ze naaien je sowieso wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:26 schreef D-Saster het volgende:
TS... je laat je om 20 seconden over 10 wegsturen na al die moeite die je hebt gedaan?
Je hebt niet eens een flinke scene geschopt?
Dan verdien je het ook niet om te slagen als je het mij vraagt
Als ik ga lopen dan komt de bus na 1 minuut en normaal komen ze om de paar minuten dit keer duurde het opeens lang.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:29 schreef ioko het volgende:
Wie wacht er dan ook op een bus, dat stukje kun je beter lopen (of regende het?)
Daarom ging ik ALTIJD te voet, dan weet je precies hoe lang het duurt. Ik weet niet waar je tentamen had, maar te voet was je waarschijnlijk op tijd geweest.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Als ik ga lopen dan komt de bus na 1 minuut en normaal komen ze om de paar minuten dit keer duurde het opeens lang.
Zo'n verzuurde man die anders modelbootjes in elkaar aan het plakken is onder de kwelende tonen van een verlopen Zangeres-zonder-naam LP.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
Das wel zuur. En vooral omdat je ge-PWND bent door zoen vieze oude naar pis stinkende surveillant die normaal gesproken rond deze tijd met de vriendinnen een theekransje aan het houden is
Hij was dus 1 uur en 20 seconden te laatquote:
Ja want TS is een tijdreiziger ipv een typefout-maker........quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hij was dus 1 uur en 20 seconden te laat
De surveillant de schuld geven terwijl TS te laat komt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
Moet je nu een jaar extra doen of wat TS ?
Das wel zuur. En vooral omdat je ge-PWND bent door zoen vieze oude naar pis stinkende surveillant die normaal gesproken rond deze tijd met de vriendinnen een theekransje aan het houden is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |