nooit problemen mee, eerst de NFO lezen voordat je wat downloadquote:Op woensdag 8 juli 2009 02:00 schreef Ericjuh het volgende:
Ja.. dat is het gevaar van downloaden. Wil geen moraalridder zijn, maar zulke dingen krijg je dus niet als je naar de bios gaat/bluray koopt.
Een film met een gare dub downloaden is net zo debiel als vanuit Nederland naar Frankrijk rijden, daar de bioscoop binnenstappen en daarna gaan klagen dat de film in een andere taal is...quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:00 schreef Ericjuh het volgende:
Ja.. dat is het gevaar van downloaden. Wil geen moraalridder zijn, maar zulke dingen krijg je dus niet als je naar de bios gaat/bluray koopt.
download meestal via nieuwsgroepen, waar niet altijd een nfo bijzit. Daarnaast zou ik niet weten waar ik naar moet kijken of het een goede film is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:01 schreef zquing het volgende:
[..]
nooit problemen mee, eerst de NFO lezen voordat je wat download
Dat ook iddquote:Op woensdag 8 juli 2009 02:02 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Een film met een gare dub downloaden is net zo debiel als vanuit Nederland naar Frankrijk rijden, daar de bioscoop binnenstappen en daarna gaan klagen dat de film in een andere taal is...
touché. normaal buffer ik filmpjes wel sneller via DivX sites. maar dit keer dus niet. als ik via torrent download dan moet ik eerst een halfuur-uurtje wachten totdat ik die film kan bekijken. via DivX bufferen kan ik wel meteen kijken, maar het bufferde gewoon slecht deze keer en na een uurtje begon ik de film pas te kijken (hij was toen wat over 50%).quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:03 schreef Thomas B. het volgende:
Dus aanvankelijk dacht jij dat een film bufferen op een divx-site een beter plan was dan gewoon de film op een normale manier downloaden? Dan heb je imo geen recht op klagen.
Of ze hebben geen NFOquote:Op woensdag 8 juli 2009 02:01 schreef zquing het volgende:
[..]
Het zal wel met gewoonte te maken hebben. Zelf ben ik nog nooit ook maar op het idee gekomen om een film op die manier te kijken. Wil gewoon een fijn bestandje op m'n computer dat ik makkelijk kan starten, pauzeren en spoelen hoe ik het wil. Streamen vertrouw ik niet en die vage russische sites al helemaal niet. En ik wil controle hebben over de kwaliteit door op te letten wat voor rip ik download. Gewoon op z'n minst een degelijke dvdrip ofzo met een duidelijke NFO en ook niet al die TS en TC shit enzo. Maar das allemaal persoonlijk denk ik.quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:10 schreef minutenman het volgende:
[..]
touché. normaal buffer ik filmpjes wel sneller via DivX sites. maar dit keer dus niet. als ik via torrent download dan moet ik eerst een halfuur-uurtje wachten totdat ik die film kan bekijken. via DivX bufferen kan ik wel meteen kijken, maar het bufferde gewoon slecht deze keer en na een uurtje begon ik de film pas te kijken (hij was toen wat over 50%).
dusss..
En dan weet je meteen dat het een kutcam is.quote:
Bluray is lelijk most of the time. Superscherp geeft het zo'n DV look die ik haat. Veel te kil en sfeerloos.quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:00 schreef Ericjuh het volgende:
Ja.. dat is het gevaar van downloaden. Wil geen moraalridder zijn, maar zulke dingen krijg je dus niet als je naar de bios gaat/bluray koopt. Daarnaast kun je wel nagaan dat grote releases niet zomaar full hd retail uitkomen. Om terminator te bekijken in full hd moet je zeker een aantal maanden wachten!
Of je stelt je TV even goed in zodat het er niet 'kil en sfeerloos' uitziet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 03:20 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Bluray is lelijk most of the time. Superscherp geeft het zo'n DV look die ik haat. Veel te kil en sfeerloos.
DVD is goed genoeg.
Vuige trol.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:01 schreef zquing het volgende:
[..]
Tja inderdaad zegquote:Op woensdag 8 juli 2009 02:01 schreef zquing het volgende:
[..]
Weet niet op welke nieuwsgroepen jij zit, maar waar ik kijk staat zelfs bij wat de kwaliteit is, of er een menu bij zit, of het met of zonder voorstukjes is, welke talen, etc etc etc.quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:02 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
download meestal via nieuwsgroepen, waar niet altijd een nfo bijzit. Daarnaast zou ik niet weten waar ik naar moet kijken of het een goede film is.
Bij blueray erger ik me kapot aan de lage framerate (23.9nogwat fps) van de opname. Het beelt verspringt letterlijk van beeld naar beeld. In de bios valt dat ook zo op...quote:Op woensdag 8 juli 2009 03:20 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Bluray is lelijk most of the time. Superscherp geeft het zo'n DV look die ik haat. Veel te kil en sfeerloos.
DVD is goed genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |