Het is je, bij deze, vergeven.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kunnen spelfouten in zitten door de frustratie.
Faalert, leer typen + goed Nederlandsquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kunnen spelfouten in zitten door de frustratie.
Ouwe zak..quote:Ik tegen de kindertjes gezegd dat we weg gingen rond een uur of 12, en heb ik ze meegenomen naar de Kermis in Best waar ik me matties nog tegen kwam en de kinderen veel meer lol hadden beleefd.
Nee, het was serieus zo gegaan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:15 schreef Heatseeker het volgende:
ik vond het zelf ook wel weer een keer grappig om er naartoe te gaan.
Lul niet, je moest gewoon mee.
25, het is maar wat je oud noemt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:16 schreef BakraSwa het volgende:
Whehe TS is oud en gebruikt woorden als `fittie`.
Wat voor kleur hadden die negers nadat je ze geschilt had?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik tegen de kindertjes gezegd dat we weg gingen rond een uur of 12, en heb ik ze meegenomen naar de Kermis in Best waar ik me matties nog tegen kwam en de kinderen veel meer lol hadden beleefd.
Klacht: Zie OP.
Anti-Klacht: Wel een Marokkaan op de straat gezien die half dood ging (Letterlijk). En een groepje relaxte negers waar we even mee hebben geschillt vond dat ik gelijk had.
Geen last van gehad, maar wel kankerregenbuien over onze harsens gehad. Tering.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:17 schreef Dynastic het volgende:
Trouwens, het enige wat ik me nog van Walibi herinner is een wespenplaag, werkelijk overal, is dat nog steeds? Misschien minder met regenbuien, maaralsnog..
Boeiend, ik lig niet wakker van die 100 verspilde euro's.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:20 schreef Dynastic het volgende:
Overigens wel een terechte klacht hoor, al die wietrokende junkies en denkende dat ze stoer zijn
Maar dan 12 uur al weg gaan vind ik zonde
Jij bent dom, jij zegt zeker ook dat de president Bush is?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:20 schreef Acinonyx het volgende:
mensen die Walibi World zeggen![]()
Six Flags
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij bent dom, jij zegt zeker ook dat de president Bush is?
Daarom zeg ik het ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wtf waar kom jij vandaan, Obama is nou president pinda
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |