En die hotwing...is dat de kiezelsteen of de baksteenquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben de afgekloven hotwing die de neger vanaf het bankje de rivier in heeft geslingerd.
Tot nu toe het meest indrukwekkende en ook ontroerende antwoord.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:48 schreef cerror het volgende:
Ik ben dat stukje poep dat wegdrijft waarvan iedereen moet kokhalzen.
Trots stukje poep ben ik.
Ik wilde hetzelfde zeggen alleen dan met een duimpje naar benedenquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:48 schreef cerror het volgende:
Pure poëzie!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:48 schreef cerror het volgende:
Trots stukje poep ben ik.
Het verhaaltje wordt best begrepen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:47 schreef Leonidas82 het volgende:
Helaas wordt het verhaaltje niet goed begrepen.
Moderator, gaarne een slotje hierop!
je vraagt ook gewoon teveel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:47 schreef Leonidas82 het volgende:
Helaas wordt het verhaaltje niet goed begrepen.
Moderator, gaarne een slotje hierop!
In engeland hebben ze alleen maar van die vieze kiezelstranden. Dus alle kiezeltjes in dit topic mogen wat mij betreft zich nu al voorbereiden op een dergelijk lot.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:59 schreef Matty___ het volgende:
[..]
je vraagt ook gewoon teveel.
en er zit een fout in. een baksteen verandert ook. gewoon meer tijd en meer water.
een kiezelsteen zal op gegeven moment tot zand en niets worden opgelost omdat hij zich steeds aanpast.
ben je straks het zand waar zo een dik brits wijf op gaat liggen
Maar die dikke Britse wijven liggen toch allemaal in Spanje op het strand?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:10 schreef SpecialK het volgende:
[..]
In engeland hebben ze alleen maar van die vieze kiezelstranden. Dus alle kiezeltjes in dit topic mogen wat mij betreft zich nu al voorbereiden op een dergelijk lot.
Is dat het vervolg op die ene Fortis-reclame (Here today, where tomorrow?)?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:11 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik zeg altijd maar zo:
Je hebt 2 soorten mensen, de baksteen en de kiezelsteen
De baksteen ligt op de bodem van de stromende rivier en blijft zitten waar die zit. De rivier, de omgeving alles verandert, behalve de baksteen, die blijft gewoon hetzelfde, hij reist niet.
De kiezelsteen echter, gaat gewoon met de stroming van de rivier mee, hij verandert, staat open voor nieuwe situaties en bevindt zich zodoende in steeds nieuwe omgevingen. Past zich snel aan en accepteert nieuwe situaties.
Dit verhaaltje las ik ooit en liet mij op mezelf reflecteren. Uiteraard heeft ieder mens van beide wel iets (zowel een bak als kiezelsteen) maar persoonlijk neig ik meer naar de kiezelsteen.
En jij? Zie jij jezelf als de bak of juist de kiezelsteen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |