ik mis toch serge zijn bodyguard in dit soort chaosquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:20 schreef Ada. het volgende:
Lance is toch veel sympathieker als je 'm vergelijkt met bijvoorbeeld een Cavendish.
http://tour2009.nos.nl/video/zoek (en dan zoeken op avondetappe). Misschien een idee omdat even in de OP te zetten?quote:
Hopen dat Fifi er in stikt.quote:
Inderdaad. Waar was-ie trouwens?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik mis toch serge zijn bodyguard in dit soort chaos
Dat worden morgen weer waaiersquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:25 schreef Ada. het volgende:
Het waait.
Is dat verplicht?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:27 schreef Ericr het volgende:
Ben Stiller op het podium en ja Smeets kent hem natuurlijk niet.
dat armstrong in de verkeerde waaier beland zou leuk zijn voor de spanningquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:29 schreef Armstrong1984 het volgende:
Laat het morgen a.u.b. waaiers zijn met opnieuw verrassingen.
Contador kon ook niet wegrijden bij Leipheimer in de Vuelta van vorig jaar. Armstrong is veel slimmer dan Contador.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:29 schreef maril het volgende:
Armstrong is inderdaad een goede bliksemafleider voor Contador die wordt op een zetel naar het geel gebracht. 19 sec stelt niets voor voor deze berggeit.
Voor iemand die doet alsof zijn kijkers niemand kennen is Smeets opvallend slecht in het herkennen van bekende personen.quote:
slimmer is wat anders dan sterkerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:32 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Contador kon ook niet wegrijden bij Leipheimer in de Vuelta van vorig jaar. Armstrong is veel slimmer dan Contador.
Ik neem aan dat ze expres gewacht hebben op het bericht dat Wenen de Rabo's voorlopig niet meer nodig heeft?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:29 schreef sitting_elfling het volgende:
dit posthuma gebeuren had wel iets eerder gemogen ..
Ik vrees dat je dan nog lang zal moeten wachten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat armstrong in de verkeerde waaier beland zou leuk zijn voor de spanning![]()
och ja van mij mag die nog wel een dagje in het geel, winnen zal hij de tour toch niet. het is al knap wat hij nog laat zien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:34 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Ik vrees dat je dan nog lang zal moeten wachten.
Ik vertrouw die carbon troep niet. Ik fiets op staal.quote:
waarom vertrouw je dat niet? carbon isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:35 schreef .txt het volgende:
[..]
Ik vertrouw die carbon troep niet. Ik fiets op staal.
Dan maar 2 kilogram meer de berg op.
Henk is uit de tijd van de stalen framesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:35 schreef tong80 het volgende:
Ze zitten met z'n drieën wel in een waaier.
Ik wil Henk horen.
Kan mij die fietsen schelen.
Ik ben 92 Kg en mijn 7 Kg carbonbike breekt echt niet door midden. Reed daarvoor ook al jaren op carbon en die oudere carbonbikes met lugs zijn eigenlijk een stuk minder betrouwbaar. In 1991 kocht ik een Trek MTB van carbon en heb die 15 jaar gebruikt zonder problemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:35 schreef .txt het volgende:
[..]
Ik vertrouw die carbon troep niet. Ik fiets op staal.
Dan maar 2 kilogram meer de berg op.
Ik ken verhalen van mensen die gevallen zijn of in een ravijn gestort doordat de carbon voorvork het begaf.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
waarom vertrouw je dat niet? carbon is
We gaan het zeker zien komende weken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
och ja van mij mag die nog wel een dagje in het geel, winnen zal hij de tour toch niet. het is al knap wat hij nog laat zien.
In mijn jeugd bestond carbon nog niet en reden we met de tubes om onze nek de bergen op.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:35 schreef tong80 het volgende:
Ze zitten met z'n drieën wel in een waaier.
ja kan weleens gebeuren maar meestal nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:37 schreef .txt het volgende:
[..]
Ik ken verhalen van mensen die gevallen zijn of in een ravijn gestort doordat de carbon voorvork het begaf.
Voor mij alleen staal of aluminium.
Tegen die andere zal je idd nooit zeggen dat zijn haar in de war zitquote:
Misschien ben ik ouderwets.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ik ben 92 Kg en mijn 7 Kg carbonbike breekt echt niet door midden. Reed daarvoor ook al jaren op carbon en die oudere carbonbikes met lugs zijn eigenlijk een stuk minder betrouwbaar. In 1991 kocht ik een Trek MTB van carbon en heb die 15 jaar gebruikt zonder problemen.
En hou je muilquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:41 schreef Quoi het volgende:
Zie trouwens een twittertje:
Bradley Wiggins We where arrested because C.Moreni tested pos, Cofidis where took down
19 minuten geleden
primeurtje?
als ie klopt wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:41 schreef Quoi het volgende:
Bradley Wiggins We where arrested because C.Moreni tested pos, Cofidis where took down
19 minuten geleden
primeurtje?
ai. het feest is weer los.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:41 schreef Quoi het volgende:
19 minuten geleden
primeurtje?
19 minuten geleden
primeurtje?
19 minuten geleden
primeurtje?
das een tweet van vorig jaar of het jaar ervoor, volgens mij een dolletje. lijkt me niet dat ze nu nog komen neuzen om een feit van toen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:41 schreef Quoi het volgende:
19 minuten geleden
primeurtje?
Dat denkt Henk de Velde ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:35 schreef Quoi het volgende:
Pottedikkie, zat ik daar maar op dat bootje...
Wherequote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:41 schreef Quoi het volgende:
19 minuten geleden
primeurtje?
Kenners hier weer. Als je in 2007 leeft is het iig zeker een primeur!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:41 schreef Quoi het volgende:
19 minuten geleden
primeurtje?
Dat dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |