Ja ik zou net zeggen, kom maar uit de hoek dan!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
als al je posten zijn als deze...dus gezellig en normaal en gezellig....dan hoef je heul nie het hoekje in
misschien als je je " filtertje " anders instelt zie je DIT soort posten ookquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
als al je posten zijn als deze...dus gezellig en normaal en gezellig....dan hoef je heul nie het hoekje in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:51 schreef luciano het volgende:
[..]
misschien als je je " filtertje " anders instelt zie je DIT soort posten ook* wink * wink *
Ooit mijn postgeschiedenis GOED doorgespit ?
neuh....ik verdiep me niet zo gauw in andermans geschiedenissen...die van mezelf is al te vermoeiend en we leven in het nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat laatstequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ook al ijzerrtekort? Nee he ?Gewoon veel gedaan zeker.
10 euro bij de blokkerquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:00 schreef luciano het volgende:
EN MIJN WATERKOKER IS OOK AL DOOD NU !![]()
Kuddddddddd, bijna 15 jaar oud, nog brandschoon qua kalk van binnen, ook op het element.
Jaja , ook SINGLE mannen kunnen iets netjes en schoonhouden, maar als er rook uit het aan/uit knopje komt is daniegoe heb ik ooit wel eens geleerd.........SHIT
Gaat me weer geld kosten
Azijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:00 schreef luciano het volgende:
EN MIJN WATERKOKER IS OOK AL DOOD NU !![]()
Kuddddddddd, bijna 15 jaar oud, nog brandschoon qua kalk van binnen, ook op het element.
Jaja , ook SINGLE mannen kunnen iets netjes en schoonhouden, maar als er rook uit het aan/uit knopje komt is daniegoe heb ik ooit wel eens geleerd.........SHIT
Gaat me weer geld kosten
Ik houd het in de gaten hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb straks tijd genoeg om te kwartetten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |