Hij kent FOK! wel en had ook ooit een account hier maar is geen die-hard, mss 3 berichten ooit gepost, heb hem zelf meer uitgenodigd en op zo'n meet maakt het niet echt uit als je niet veel van FOK! weet, de gezelligheid staat voorop en je raakt ook wel in gesprek met mensen zonder dat het over FOK! hoeft te gaan gok ikquote:
Oowja, ik ga met Tessio naar de meet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij kent FOK! wel en had ook ooit een account hier maar is geen die-hard, mss 3 berichten ooit gepost, heb hem zelf meer uitgenodigd en op zo'n meet maakt het niet echt uit als je niet veel van FOK! weet, de gezelligheid staat voorop en je raakt ook wel in gesprek met mensen zonder dat het over FOK! hoeft te gaan gok ik
Las het jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oowja, ik ga met Tessio naar de meet.
Was eerst van plan alleen te gaan, maar het is natuurlijk leuker om met iemand samen te gaan.
Het komt vast goed Bong, ik zelf ga ook niet meer zo graag weg.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Las het jaOok een hotel boeken toch?
Alleen jij kent Tessio niet irl neem ik aan? Kan ook gezellig zijn maar zelf wilde ik liever met iemand die ik irl ken, anders vind ik het toch een beetje eng zo in je eentje, ga ook nooit uit dus ben drukte niet zo gewend
Same here dusquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het komt vast goed Bong, ik zelf ga ook niet meer zo graag weg.
Maar dit wil ik echt niet missen
Ik heb er sowieso wel zin in want ik heb nog nooit zoiets mee gemaakt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Same here dus![]()
10jarig jubileum is toch wel een gigantisch hoogtepunt en zovaak zijn er geen forumbrede meets, wel lokaal bij sommige subfora maar dat is niets vergeleken bij deze meet qua deelnemersaantallen!
Das ook leukquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:05 schreef Laysa het volgende:
ik heb in de planning om dan op vakantie te zijn
iets van spaans ofzo....mallorca...maar de costa's zijn ook prima...als er maar zon is en strand....lekker een week relaxen...heb dr echt zin inquote:
quote:
eej..quote:
drop werkt bloeddruk verhogend..quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
je moet zeker bloed laten afnemen...want ik kan me niet voorstellen dat het opgelost is na wat drop eten![]()
met mij gaat het goed![]()
doe je rustig aan??????
ja een beetje...geloof me ik weet er alles van...maar wat de arts niet erbij verteld is dat te veel drop heel niet goed voor je is...vind het een erg makkelijk advies van die huisartsquote:
sorry gevonden..quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:17 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow daar moet ik dan maar naar op zoek gaan![]()
Dat is toch voor kinderen?
beter dan volpompen met medicijnen..quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja een beetje...geloof me ik weet er alles van...maar wat de arts niet erbij verteld is dat te veel drop heel niet goed voor je is...vind het een erg makkelijk advies van die huisarts
sja...aar drop is toch echt niet de juiste manierquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:27 schreef Marloesz het volgende:
[..]
beter dan volpompen met medicijnen..
toch
Ja lekker meissiequote:Op woensdag 8 juli 2009 19:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
iets van spaans ofzo....mallorca...maar de costa's zijn ook prima...als er maar zon is en strand....lekker een week relaxen...heb dr echt zin in
Ik zag dat ze wel op VOL is geweest, misschien komt ze straks wel weer binnenwandelenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:17 schreef Marloesz het volgende:
[..]
[..]
eej..
jah ik ook ff hier..
zit te wachten op Kaylee
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja lekker meissie
Ik ga weer even met Rex een rondje lopen
Gewoon bij de aphotheek daar moet ik dan morgen even langs gaanquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:26 schreef Marloesz het volgende:
[..]
sorry gevonden..![]()
in de apotheek..
roosvice ferro
Eva iets anders (sterkte trouwens) maar wat is er met Twitter gebeurd... Heb ik voor Jan doedel zitte klikken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gewoon bij de aphotheek daar moet ik dan morgen even langs gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |