abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72566569
@liefste: begint het tweede jaar N&M nog met het project over sportjournalistiek?
pi_72569283
Nee gelukkig niet Het eerste project nu houdt in dat we twee kranten en websites moeten maken met als thema de smaak van de stad, verder mag je het helemaal zelf invullen. Het enige wat nog met sportjournalistiek te maken heeft was het eerste college van trends, cultuur en lifestyle over sport. Ging eigenlijk meer over journalistiek dan sport dus hallelujah

Ik zag trouwens pas tijdens zo'n practicum over wordpress dat ze jouw blog als voorbeeld hadden gebruikt, zag er tof uit!
pi_72569516
Lol, van wie kreeg je dat practicum? (mag ook via pm)
Thnx trouwens v/h compliment!
pi_72569986
en verstuurd!

Graag gedaan hoor, haha
pi_72570742
@liefste: Ik zit even jullie modulehandleiding door te lezen (waarom weet ik ook niet ), maar jullie leren gewoon werken met Indesign. Wat tof, dat wilde ik ook.
pi_72590354
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef Liefste het volgende:
Nee gelukkig niet Het eerste project nu houdt in dat we twee kranten en websites moeten maken met als thema de smaak van de stad, verder mag je het helemaal zelf invullen. Het enige wat nog met sportjournalistiek te maken heeft was het eerste college van trends, cultuur en lifestyle over sport. Ging eigenlijk meer over journalistiek dan sport dus hallelujah

Ik zag trouwens pas tijdens zo'n practicum over wordpress dat ze jouw blog als voorbeeld hadden gebruikt, zag er tof uit!
Ik vind dat juist echt jammer :p want ik wil de sportjournalistiek in en dat blok leek me juist zo leuk. Maarja dit project is ook wel oké.

en lienelien, gefeliciteerd
pi_72619045
Ja dan is het inderdaad wel jammer. Net hetzelfde als vandaag tijdens het college over mode, ik vond het heel interessant maar ik was een van de weinigen. Beetje irritant dat iedereen het dan maar meteen een 'flut les' vindt. Ach ja, nu heb je in elk geval van alles een beetje.

@ Toad: ja klopt! Ik had maandag eerste practicum daarover. Snap er alleen nog niet zo heel veel van want was er met mijn hoofd niet echt bij die dag. Wel jammer dat we uiteindelijk niet zelf in InDesign gaan vormgeven maar dat we ons moeten houden aan een al kant-en-klare vormgeving
pi_72619691
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:24 schreef Liefste het volgende:
Ja dan is het inderdaad wel jammer. Net hetzelfde als vandaag tijdens het college over mode, ik vond het heel interessant maar ik was een van de weinigen. Beetje irritant dat iedereen het dan maar meteen een 'flut les' vindt. Ach ja, nu heb je in elk geval van alles een beetje.

@ Toad: ja klopt! Ik had maandag eerste practicum daarover. Snap er alleen nog niet zo heel veel van want was er met mijn hoofd niet echt bij die dag. Wel jammer dat we uiteindelijk niet zelf in InDesign gaan vormgeven maar dat we ons moeten houden aan een al kant-en-klare vormgeving
Ik zat ff terug te bladeren om te kijken in welke klas je zit, maar je zit dus ook in 201 toch? dan zitten we dus bij elkaar, nu ben ik wel benieuwd wie je bent :p
Ik vond het echt niet interessant dat over mode, en snap ook dat het sowieso voor de jongens echt niet leuk is. Vond alleen het flmpje van Facehunter wel boeiend omdat ik ook geregeld op zijn site kijk
maar het was wel inhoudelijker dan het college over sport tenminste van vorige week.

is het indesign college interessant? want ik ga het morgen inhalen.
pi_72623639
Ja zit inderdaad ook in 201. Hoe ga ik uitleggen wie ik ben zonder mijn naam te noemen Ik kwam vanmiddag te laat binnenlopen bij dat college over mode, had een witte trui aan.. Weet niet of je het dan weet, haha. Ben wel benieuwd wie jij nu bent dan.

Ja voor jongens is het misschien minder interessant maar kom dan niet ofzo, je weet toch dat het over mode gaat. InDesign is wel okay, redelijk basic nog maar ik kende het programma nog niet - heel dat Apple is nog steeds nieuw voor me
pi_72625490
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:34 schreef Liefste het volgende:
Ja zit inderdaad ook in 201. Hoe ga ik uitleggen wie ik ben zonder mijn naam te noemen Ik kwam vanmiddag te laat binnenlopen bij dat college over mode, had een witte trui aan.. Weet niet of je het dan weet, haha. Ben wel benieuwd wie jij nu bent dan.

Ja voor jongens is het misschien minder interessant maar kom dan niet ofzo, je weet toch dat het over mode gaat. InDesign is wel okay, redelijk basic nog maar ik kende het programma nog niet - heel dat Apple is nog steeds nieuw voor me
Hehe nee nu weet ik het nog niet, want ik let nooit zo op kleding Maar weet volgens mij wel wie er later binnenkwam, begint je naam met een A? Anders weet ik het niet Anders pb je even?

Mijn onderschrift onder mn naam zegt misschien al voldoende? Volgens mij ben ik het enige meisje dat zo van Ajax houdt (behalve Sjoiis dan ook deels, maar haar naam is makkelijk uit haar nick te halen )

[ Bericht 4% gewijzigd door Childofrock op 10-09-2009 22:59:41 ]
pi_72625908
Ja mijn naam begint inderdaad met een A, haha. Jouwe met een L dan denk ik?
pi_72626050
. Soort blind daten hier.
Mijn naam begint trouwens met een T.
pi_72626115
Oe, nog even en we hebben het hele alfabet
pi_72626390
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:32 schreef Liefste het volgende:
Ja mijn naam begint inderdaad met een A, haha. Jouwe met een L dan denk ik?
Ja klopt haha. Grappig.
Nu is het geen blind daten meer Behalve dat ik nog niet weet hoe Toad eruit ziet dan
pi_72626513
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:44 schreef Childofrock het volgende:

[..]

Behalve dat ik nog niet weet hoe Toad eruit ziet dan

Je site ziet er mooi uit btw.
pi_72627661
Ik weet wel hoe jij er uit ziet Toad haha

Je website ziet er inderdaad mooi uit! Je 101 things in 1001 days lijstje is leuk, geeft inspiratie
pi_72629045
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:15 schreef Liefste het volgende:
Ik weet wel hoe jij er uit ziet Toad haha

Je website ziet er inderdaad mooi uit! Je 101 things in 1001 days lijstje is leuk, geeft inspiratie
Hoe zie ik eruit?
pi_72629396
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:47 schreef Toad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je site ziet er mooi uit btw.
thanks (en liefste ook natuurlijk )
heb hem niet zelf gemaakt hoor , dat kan ik (nog) niet
pi_72630179
Mwoahaha 3 201'ers hier !!
You are the reason that I'm singing
pi_72630439
quote:
Op donderdag 10 september 2009 23:22 schreef sjoiis het volgende:
Mwoahaha 3 201'ers hier !!
en een 203'er!!
pi_72631500
wie is 203 dan? ik ben 203a...
pi_72631960
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:18 schreef Toad het volgende:
@liefste: Ik zit even jullie modulehandleiding door te lezen (waarom weet ik ook niet ), maar jullie leren gewoon werken met Indesign. Wat tof, dat wilde ik ook.
InDesign is leuk en vooral echt handig om mee te kunnen werken, ook buiten school om En best makkelijk, de basics dan..
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:24 schreef Liefste het volgende:

Nah da's ook stom, dan heb je er meteen een stuk minder aan
pi_72631968
oh oh en mijn voornaam begint met een E
pi_72631992
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:12 schreef Toad het volgende:
Ok ok, ik moet m'n meerdere erkennen. Ik dacht ik kan nu wel kan claimen dat ik de oldbie ben, want lienelien kijkt hier vast niet meer.

Wat doe je nu eigenlijk? Lekker vakantie houden?
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:18 schreef Duim het volgende:

Maar wat ik me dus afvraag. Wat ga jij nu doen als je je scriptie hebt ingeleverd? Ik neem aan eerst vakantie vieren, maar daarna?
Ja.. vakantie vieren idd, en een beetje rustig aan doen want ik heb mezelf een beetje overspannen geholpen ofzo Ik maar denken dat ik nooit stress heb, komt het er allemaal in één keer uit
Ah goed, dan maar eens een baan gaan zoeken.. ik kijk al wel tijden iedere dag op Villa Media maar veel verder kom ik ook niet. Vind het zo wel prima, hoef nog niet zo nodig te werken maar ik heb geld nodig
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:45 schreef Toad het volgende:
.
Gefeliciteerd!
quote:
Op zondag 6 september 2009 00:16 schreef Duim het volgende:
Gefeliciteerd
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:33 schreef Childofrock het volgende:

en lienelien, gefeliciteerd
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:39 schreef Liefste het volgende:
Gefeliciteerd lienelien! Moet lekker zijn, helemaal klaar met school

Bedankt!! Het is inderdaad héél fijn, maar vind het ook heel jammer en raar... Weet niet echt wat ik met m'n tijd aan moet, en al mn vriendinnen studeren nog dus da's ook niet echt tof. Nu maar een paar maanden werken en dan een ticket naar Hong Kong kopen
pi_72632041
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:18 schreef Duim het volgende:

[..]

Ik vind het fijn om te lezen dat jij bijna afgestudeerd bent en nog niet weet wat je wilt. Ik weet het namelijk ook nog echt niet. Ook al zit ik nog maar in het 3e jaar, ik denk er vaak over na. Op dit moment wil ik na het mim nog aan de universiteit wil studeren omdat ik graag verder en meer zou willen leren. Daarna zou ik toch wel willen schrijven. Maar wel over dingen die me interesseren, zoals muziek, films, boeken, musea, enz.

Maar wat ik me dus afvraag. Wat ga jij nu doen als je je scriptie hebt ingeleverd? Ik neem aan eerst vakantie vieren, maar daarna?
Tja als je alleen over dingen wil schrijven die jou interesseren moet je gewoon een blog maken
Ik heb besloten dat ik toch bij tv wil. Heb een toffe minor gedaan, super stage gehad, en op het mim hebben ze dit jaar geen tutoren nodig dus dat kan ik ook niet gaan doen en ik moet wel een beetje aan cv-building gaan doen.. daarnaast ben ik natuurlijk ook nog altijd druk druk met www.campuswiki.nl . Nog vrijwilligers hierzo?
Uni heb ik ook over nagedacht, maar lijkt me toch te saai (ik ben liever bezig enzo) en ik heb geen master gevonden die me echt heel heel leuk leek. Het werk wat ik wil doen kan ik ook gewoon met hbo, dus dat is verder geen probleem. Had trouwens wel één geweldige master gevonden (aan het mediacollege) maar die kost ¤14.000 per jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')