Ik vind dat juist echt jammer :p want ik wil de sportjournalistiek in en dat blok leek me juist zo leuk. Maarja dit project is ook wel oké.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef Liefste het volgende:
Nee gelukkig nietHet eerste project nu houdt in dat we twee kranten en websites moeten maken met als thema de smaak van de stad, verder mag je het helemaal zelf invullen. Het enige wat nog met sportjournalistiek te maken heeft was het eerste college van trends, cultuur en lifestyle over sport. Ging eigenlijk meer over journalistiek dan sport dus hallelujah
Ik zag trouwens pas tijdens zo'n practicum over wordpress dat ze jouw blog als voorbeeld hadden gebruikt, zag er tof uit!
Ik zat ff terug te bladeren om te kijken in welke klas je zit, maar je zit dus ook in 201 toch? dan zitten we dus bij elkaar, nu ben ik wel benieuwd wie je bent :pquote:Op donderdag 10 september 2009 18:24 schreef Liefste het volgende:
Ja dan is het inderdaad wel jammer. Net hetzelfde als vandaag tijdens het college over mode, ik vond het heel interessant maar ik was een van de weinigen. Beetje irritant dat iedereen het dan maar meteen een 'flut les' vindt. Ach ja, nu heb je in elk geval van alles een beetje.
@ Toad: ja klopt! Ik had maandag eerste practicum daarover. Snap er alleen nog niet zo heel veel van want was er met mijn hoofd niet echt bij die dag. Wel jammer dat we uiteindelijk niet zelf in InDesign gaan vormgeven maar dat we ons moeten houden aan een al kant-en-klare vormgeving
Hehe nee nu weet ik het nog niet, want ik let nooit zo op kledingquote:Op donderdag 10 september 2009 20:34 schreef Liefste het volgende:
Ja zit inderdaad ook in 201. Hoe ga ik uitleggen wie ik ben zonder mijn naam te noemenIk kwam vanmiddag te laat binnenlopen bij dat college over mode, had een witte trui aan.. Weet niet of je het dan weet, haha. Ben wel benieuwd wie jij nu bent dan.
Ja voor jongens is het misschien minder interessant maar kom dan niet ofzo, je weet toch dat het over mode gaat. InDesign is wel okay, redelijk basic nog maar ik kende het programma nog niet - heel dat Apple is nog steeds nieuw voor me
Ja klopt haha. Grappig.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:32 schreef Liefste het volgende:
Ja mijn naam begint inderdaad met een A, haha. Jouwe met een L dan denk ik?
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:44 schreef Childofrock het volgende:
[..]
Behalve dat ik nog niet weet hoe Toad eruit ziet dan
Hoe zie ik eruit?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:15 schreef Liefste het volgende:
Ik weet wel hoe jij er uit ziet Toadhaha
Je website ziet er inderdaad mooi uit! Je 101 things in 1001 days lijstje is leuk, geeft inspiratie
thanks (en liefste ook natuurlijkquote:Op donderdag 10 september 2009 21:47 schreef Toad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je site ziet er mooi uit btw.
en een 203'er!!quote:Op donderdag 10 september 2009 23:22 schreef sjoiis het volgende:
Mwoahaha 3 201'ers hier !!
InDesign is leuk en vooral echt handig om mee te kunnen werken, ook buiten school omquote:Op woensdag 9 september 2009 00:18 schreef Toad het volgende:
@liefste: Ik zit even jullie modulehandleiding door te lezen (waarom weet ik ook niet), maar jullie leren gewoon werken met Indesign. Wat tof, dat wilde ik ook.
Nah da's ook stom, dan heb je er meteen een stuk minder aanquote:Op donderdag 10 september 2009 18:24 schreef Liefste het volgende:
@ Toad: ja klopt! Ik had maandag eerste practicum daarover. Snap er alleen nog niet zo heel veel van want was er met mijn hoofd niet echt bij die dag. Wel jammer dat we uiteindelijk niet zelf in InDesign gaan vormgeven maar dat we ons moeten houden aan een al kant-en-klare vormgeving
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:12 schreef Toad het volgende:
Ok ok, ik moet m'n meerdere erkennen. Ik dacht ik kan nu wel kan claimen dat ik de oldbie ben, want lienelien kijkt hier vast niet meer.
Wat doe je nu eigenlijk? Lekker vakantie houden?
Ja.. vakantie vieren idd, en een beetje rustig aan doen want ik heb mezelf een beetje overspannen geholpen ofzoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:18 schreef Duim het volgende:
Maar wat ik me dus afvraag. Wat ga jij nu doen als je je scriptie hebt ingeleverd? Ik neem aan eerst vakantie vieren, maar daarna?
quote:
quote:
quote:
Bedankt!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:39 schreef Liefste het volgende:
Gefeliciteerd lienelien! Moet lekker zijn, helemaal klaar met school
Tja als je alleen over dingen wil schrijven die jou interesseren moet je gewoon een blog makenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:18 schreef Duim het volgende:
[..]
Ik vind het fijn om te lezen dat jij bijna afgestudeerd bent en nog niet weet wat je wilt. Ik weet het namelijk ook nog echt niet. Ook al zit ik nog maar in het 3e jaar, ik denk er vaak over na. Op dit moment wil ik na het mim nog aan de universiteit wil studeren omdat ik graag verder en meer zou willen leren. Daarna zou ik toch wel willen schrijven. Maar wel over dingen die me interesseren, zoals muziek, films, boeken, musea, enz.
Maar wat ik me dus afvraag. Wat ga jij nu doen als je je scriptie hebt ingeleverd? Ik neem aan eerst vakantie vieren, maar daarna?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |