abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71600410
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:08 schreef lienelien het volgende:

Neig de laatste tijd meer naar tijdschrift.. Zou alleen niet weten welke. En ben niet het allergrootste schrijftalent volgens mij, weinig mee gedaan laatste tijd. Al ga ik dus wel reviewen op Sziget
radio lijkt me ook wel leuk om een tijdje bij rond te kijken, maar toch wel het liefst tv ja. Geen entertainment, of hooguit infotainment Maar weet het niet... Misschien blijf ik gewoon een tijdje de gids uithangen (bijbaantje) en ga ik dan een paar maanden richting het buitenland, géén idee. Maar ooit, ga ik een heel mooi informatief programma maken. En ik wil ergens iets met presentatie gaan doen.

Ah goed, ik weet het dus niet echt

Jij al wel echt een idee wat je wil dan? en de rest hier?
Ik vind het fijn om te lezen dat jij bijna afgestudeerd bent en nog niet weet wat je wilt. Ik weet het namelijk ook nog echt niet. Ook al zit ik nog maar in het 3e jaar, ik denk er vaak over na. Op dit moment wil ik na het mim nog aan de universiteit wil studeren omdat ik graag verder en meer zou willen leren. Daarna zou ik toch wel willen schrijven. Maar wel over dingen die me interesseren, zoals muziek, films, boeken, musea, enz.

Maar wat ik me dus afvraag. Wat ga jij nu doen als je je scriptie hebt ingeleverd? Ik neem aan eerst vakantie vieren, maar daarna?
we took a weekend, drove to provo.
the snow was white and fluffy.
pi_71706783
Ik ben ingeloot!
Ik had me te laat ingeschreven en stond op de wachtlijst en toch ben ik ingeloot!
Ik ga het hele weekend jubelen.
"Well-behaved women seldom make history." - Laurel Thatcher Ulrich
pi_71707375
Zijn er nog tweede- of ouderejaars die hun boeken willen verkopen? Ik ben momenteel op boekenjacht.

Oh en op de boekenlijst die op intranet staat voor het propedeusejaar staan 3 boeken roodgedrukt.. 1 daarvan (Communicatiekaart van Nederland) staat op de selexyslijst onder een ander ISBN-nummer, maar ik heb gewoon degene gekocht die op de HvA lijst staat.

[ Bericht 28% gewijzigd door Together-Alone op 08-08-2009 14:08:14 ]
''Going mental on the Wabbu''
pi_71707935
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:01 schreef Together-Alone het volgende:
Zijn er nog tweede- of ouderejaars die hun boeken willen verkopen? Ik ben momenteel op boekenjacht.

Oh en op de boekenlijst die op intranet staat voor het propedeusejaar staan 3 boeken roodgedrukt.. 1 daarvan (Communicatiekaart van Nederland) staat op de selexyslijst onder een ander ISBN-nummer, maar ik heb gewoon degene gekocht die op de HvA lijst staat.

Wees een beetje voorzichtig met boeken kopen. Ik heb aan het begin enorm veel boeken gekocht, en bijna de helft gewoon niet nodig gehad....
pi_71711511
Ik zal ze toch moeten hebben voor school begint, tenminste, dat is mijn gedachtegang. Ik zeg steeds dat ik in het tweede jaar of misschien wel in de tweede periode wat beter kan inschatten welke boeken ik achterwege kan laten.
pi_71711587
Mwhoa, meestal koopt de helft van de studenten de boeken in de eerste schoolweek. Dus doe rustig aan idd. Anders koop je ze voor niks.
pi_71711638
Ik ben een stresser, wil altijd alles van tevoren geregeld hebben. Maar ik zal even wachten met de rest van de boeken. Bedankt voor de tip.
Niet eens alle readers op de lijst staan in Weblisher trouwens, dus ik moet wel wachten.
pi_71712136
Als je ze wilt hebben verkoop ik mijn boeken graag Nee haha dat is gemeen. Van de helft van de boeken die ik heb staan heb ik geen idee wat er in staat en waarom ik ze in godsnaam gekocht heb. Meestal merk je tijdens de periode wel welke boeken je wel en niet nodig hebt

En gefeliciteerd, DesieQ!
pi_71713216
Ik heb voorlopig geen boeken en readers nodig
Er staat nu wel al op intranet wanneer de kick off is.
we took a weekend, drove to provo.
the snow was white and fluffy.
pi_71716337
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:26 schreef Liefste het volgende:
[..]

En gefeliciteerd, DesieQ!
Dank je wel! Ik heb er zo'n zin in en ik wil ook boeken kopen enzo Ik word hier alleen maar ongeduldiger van, het is dat het nog lekker weer is buiten anders had ik de vakantie wel voorbij gewenst.
pi_72087518
... even weer een post.

Net terug van vakantie en tussen alle post een brief van de HvA met daarin in welke klas ik zit!
Het rooster staat er ook al op, erg relaxed!

Nu vraag ik mij af. Ik moet aan mijn werk gaan doorgeven wanneer ik kan werken. Aangezien ik gesprekken voer met clienten en collega´s voor mij deze afspraken maken, vraag ik mij af hoe ´blijvend´ dit rooster is.

Kan ik er vanuit gaan dat dit mijn rooster blijft of wordt er nog veel geschoven op het laatste moment (dus ook tijdens het blok)?
pi_72089090
Wordt aan het begin van het jaar nog weleens geschoven ja. Dit is echter geen ramp - elk college wordt ruim 5 keer gegeven, dus je bent heel flexibel.
pi_72107746
Ik ben nageplaatst voor het eerste jaar en mijn inschrijving kost daardoor blijkbaar meer tijd omdat ik zo laat ben (met dank aan de IB Groep die anderhalve week nodig had om mijn bewijs van toelating op te sturen). Nu heb ik gebeld naar de school wat ik moet doen om volgende week compleet ingeschreven en wel (en met een rooster en boeken) aan de opleiding te kunnen beginnen en er werd me gezegd dat ik beter even langs kan komen om op school de inschrijfformulieren in te vullen.

Nu zei de mevrouw aan de telefoon dat ik dat niet op school zelf kan doen, dus niet aan het Singelgrachtgebouw, maar ergens anders en ze zei niet waar Weet iemand misschien waar ik hiervoor naar toe moet?
pi_72111702
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:29 schreef DesieQ het volgende:
Ik ben nageplaatst voor het eerste jaar en mijn inschrijving kost daardoor blijkbaar meer tijd omdat ik zo laat ben (met dank aan de IB Groep die anderhalve week nodig had om mijn bewijs van toelating op te sturen). Nu heb ik gebeld naar de school wat ik moet doen om volgende week compleet ingeschreven en wel (en met een rooster en boeken) aan de opleiding te kunnen beginnen en er werd me gezegd dat ik beter even langs kan komen om op school de inschrijfformulieren in te vullen.

Nu zei de mevrouw aan de telefoon dat ik dat niet op school zelf kan doen, dus niet aan het Singelgrachtgebouw, maar ergens anders en ze zei niet waar Weet iemand misschien waar ik hiervoor naar toe moet?
Ik denk het gebouw bij station Amsterdam Amstel.

Het is het gebouw wat direct naast het station staat. Als je het gebouw inloopt ga je dan de trap op. Dan heb je rechts een cafe, en tegenover je de bibliotheek. Loop om het cafe heen en dan rechts de gang is. Dat is het onderwijsbureau.
pi_72117430
donderdag weer lekker aan de bak, heb er zin in. Met lekker vol rooster!
pi_72117671
Ik hoef volgende week dinsdag pas. Maar jij bent vast geen eerstejaars ofwel?
pi_72165251
Nog een vraagje over het rooster (ik voel me echt een nerveus klein kind, maar goed..).

Toen ik gister het rooster in mijn agenda aan het schrijven was zag ik dat sommige modules echt veel gegeven worden. Bijv 7 college uren per week. Dit zijn dan wel verschillende leraren.

Houdt dit in dat je dat vak dus daadwerkelijk zoveel uur hebt en verschillende docenten hebt? Of houdt het in, wat ik hoop maar niet verwacht , dat je kunt kiezen welke je volgt. Bij welke docent zeg maar.

Wsl hoor ik dat morgen ook wel maar vraag het toch maar even!
pi_72177079
Ik ben ook ingeloot! Ben net terug van vakantie en moet nog alles opsturen. Is het trouwens echt handig om een laptop aan te schaffen voor de studie of kan ook goed zonder?

[ Bericht 9% gewijzigd door Hobbo op 26-08-2009 19:14:12 ]
pi_72183094
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:48 schreef Jevel het volgende:
Nog een vraagje over het rooster (ik voel me echt een nerveus klein kind, maar goed..).

Toen ik gister het rooster in mijn agenda aan het schrijven was zag ik dat sommige modules echt veel gegeven worden. Bijv 7 college uren per week. Dit zijn dan wel verschillende leraren.

Houdt dit in dat je dat vak dus daadwerkelijk zoveel uur hebt en verschillende docenten hebt? Of houdt het in, wat ik hoop maar niet verwacht , dat je kunt kiezen welke je volgt. Bij welke docent zeg maar.

Wsl hoor ik dat morgen ook wel maar vraag het toch maar even!
Die module die zoveel gegeven wordt is het project, houdt in dat je inderdaad zoveel uur en verschillende docenten hebt. Het zijn gewoon verschillende lessen die met het project te maken hebben.

In vergelijking met vorig jaar heb ik trouwens veel meer les nu, toch wel jammer haha.

Oh en @ Hobbo, vorig jaar heb ik precies een keer mijn laptop mee naar school genomen en dat was achteraf redelijk nutteloos. Ik heb er eentje gekocht omdat ik op kamers ging maar als je bij je ouders blijft wonen is het sowieso niet nodig.
pi_72184554
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:44 schreef Hobbo het volgende:
Ik ben ook ingeloot! Ben net terug van vakantie en moet nog alles opsturen. Is het trouwens echt handig om een laptop aan te schaffen voor de studie of kan ook goed zonder?
Handig voor hyven tijdens saaie colleges!!
pi_72194286
Ah oke, bedankt voor de reacties! Nu kan ik toch mooi wat geld besparen.
pi_72205558
Hm, ik heb ook een laptop gekocht. Ach, is sowieso een leuk speeltje.
pi_72215619
Even vraagje voor de ouderejaars. Heeft het 2de jaar geen groepsprojecten meer? (Ik vind ze niet terug)
pi_72222718
@Tonio-mcdo
Nieuws en Media wel. Eerst een krant/website project, dan een radioproject en tot slot een tv-project. Alleen heten de tutorgroepen geen tutorgroepen meer, maar redactiegroepen.
You are the reason that I'm singing
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')