Ik vind het fijn om te lezen dat jij bijna afgestudeerd bent en nog niet weet wat je wilt. Ik weet het namelijk ook nog echt niet. Ook al zit ik nog maar in het 3e jaar, ik denk er vaak over na. Op dit moment wil ik na het mim nog aan de universiteit wil studeren omdat ik graag verder en meer zou willen leren. Daarna zou ik toch wel willen schrijven. Maar wel over dingen die me interesseren, zoals muziek, films, boeken, musea, enz.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:08 schreef lienelien het volgende:
Neig de laatste tijd meer naar tijdschrift.. Zou alleen niet weten welke. En ben niet het allergrootste schrijftalent volgens mij, weinig mee gedaan laatste tijd. Al ga ik dus wel reviewen op Sziget![]()
radio lijkt me ook wel leuk om een tijdje bij rond te kijken, maar toch wel het liefst tv ja. Geen entertainment, of hooguit infotainmentMaar weet het niet... Misschien blijf ik gewoon een tijdje de gids uithangen (bijbaantje) en ga ik dan een paar maanden richting het buitenland, géén idee. Maar ooit, ga ik een heel mooi informatief programma maken. En ik wil ergens iets met presentatie gaan doen.
Ah goed, ik weet het dus niet echt
Jij al wel echt een idee wat je wil dan? en de rest hier?
Wees een beetje voorzichtig met boeken kopen. Ik heb aan het begin enorm veel boeken gekocht, en bijna de helft gewoon niet nodig gehad....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:01 schreef Together-Alone het volgende:
Zijn er nog tweede- of ouderejaars die hun boeken willen verkopen? Ik ben momenteel op boekenjacht.![]()
Oh en op de boekenlijst die op intranet staat voor het propedeusejaar staan 3 boeken roodgedrukt..1 daarvan (Communicatiekaart van Nederland) staat op de selexyslijst onder een ander ISBN-nummer, maar ik heb gewoon degene gekocht die op de HvA lijst staat.
Dank je wel! Ik heb er zo'n zin in en ik wil ook boeken kopen enzoquote:
Ik denk het gebouw bij station Amsterdam Amstel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:29 schreef DesieQ het volgende:
Ik ben nageplaatst voor het eerste jaar en mijn inschrijving kost daardoor blijkbaar meer tijd omdat ik zo laat ben (met dank aan de IB Groep die anderhalve week nodig had om mijn bewijs van toelating op te sturen). Nu heb ik gebeld naar de school wat ik moet doen om volgende week compleet ingeschreven en wel (en met een rooster en boeken) aan de opleiding te kunnen beginnen en er werd me gezegd dat ik beter even langs kan komen om op school de inschrijfformulieren in te vullen.
Nu zei de mevrouw aan de telefoon dat ik dat niet op school zelf kan doen, dus niet aan het Singelgrachtgebouw, maar ergens anders en ze zei niet waarWeet iemand misschien waar ik hiervoor naar toe moet?
Die module die zoveel gegeven wordt is het project, houdt in dat je inderdaad zoveel uur en verschillende docenten hebt. Het zijn gewoon verschillende lessen die met het project te maken hebben.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:48 schreef Jevel het volgende:
Nog een vraagje over het rooster (ik voel me echt een nerveus klein kind, maar goed..).
Toen ik gister het rooster in mijn agenda aan het schrijven was zag ik dat sommige modules echt veel gegeven worden. Bijv 7 college uren per week. Dit zijn dan wel verschillende leraren.
Houdt dit in dat je dat vak dus daadwerkelijk zoveel uur hebt en verschillende docenten hebt? Of houdt het in, wat ik hoop maar niet verwacht, dat je kunt kiezen welke je volgt. Bij welke docent zeg maar.
Wsl hoor ik dat morgen ook wel maar vraag het toch maar even!
Handig voor hyven tijdens saaie colleges!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:44 schreef Hobbo het volgende:
Ik ben ook ingeloot! Ben net terug van vakantie en moet nog alles opsturen. Is het trouwens echt handig om een laptop aan te schaffen voor de studie of kan ook goed zonder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |