203 enquêtes binnen, dus het minimum is gehaald!quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:25 schreef Toad het volgende:
MyMimblog?
edit: ik snap nu ook waarom lien wel deze zomer wil afstuderen, las net e.e.a. daarover op intranet. hoe gaat het trouwens met je enquetes?
niemand die hier rondhangt doet RMC.. En ik weet er ook niets over eigenlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
Zijn er mensen die me iets kunnen vertellen over het 2e jaar? (in het speciaal profiel RMC)
Vandaag krijg je de uitslag, toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:03 schreef DesieQ het volgende:
Ja maar, ik heb me iets na 15 mei pas aangemeld![]()
Dus stiekem van binnen hoop ik dat er aanmeldingen bijzaten van mensen die gezakt zijn.. Gemeen, he?
daar kan je vragen stellen, kan je lesmateriaal inkijken, kan je met docenten en studenten praten, zijn er verschillende presentaties, kan je werk van studenten zien enz enz...quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Zijn er hier mensen op de open dag geweest?
Kan iemand me vertellen wat het doel van zo'n open dag is?
Ja, maar het duurt zo langquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vandaag krijg je de uitslag, toch?
Haha, ja even wachten dan maar, de site van de ib zal wel de hele dag plat liggenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:33 schreef DesieQ het volgende:
[..]
Ja, maar het duurt zo langDe post is hier altijd heel laat en Mijn IB-Groep is ook niet te bereiken.
Ik moet gewoon wat geduldiger zijn, maar het lijkt me zo'n leuke opleiding!
Ik hoop ook maar dat er genoeg mensen zijn die zich hebben teruggetrokken, dan
Ik studeerde afgelopen jaar Engels en die opleiding vond ik eigenlijk niet zo heel leuk. En tegen de tijd dat ik besloten had om iets anders te gaan doen en ik deze opleiding vond, was het al 15 mei geweest. Echt stom!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Haha, ja even wachten dan maar, de site van de ib zal wel de hele dag plat liggen
Maar waarom heb je jezelf dan pas ná 15 mei ingeschreven als je het zo leuk lijkt?
Oh dat is wel jammer ja.. En in welke lotingsklasse zit je?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:37 schreef DesieQ het volgende:
[..]
Ik studeerde afgelopen jaar Engels en die opleiding vond ik eigenlijk niet zo heel leuk. En tegen de tijd dat ik besloten had om iets anders te gaan doen en ik deze opleiding vond, was het al 15 mei geweest. Echt stom!
Ik heb zelf in het 1e jaar de boekjes 'praktische cursus spelling' en 'practische cursus zinsontleding' moeten kopen, en die waren erg handig. Ook de Schrijfwijzer van Jan Renkema is een fijn boek, die heeft beide in één.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:55 schreef Jevel het volgende:
Aangezien ik mijn spelling wel weer even een kleine boost mag geven (en ik over een paar weken toch veel te veel tijd over heb in de bus naar Spanje) vroeg ik mij af of jullie nog tips hebben.
Boekjes o.i.d. die ik daarvoor kan gaan gebruiken? Het gaat vooral om de verschillende werkwoordsvormen, als ik me goed herinner dat het zo heet. De regels over waarop een volt deelwoord moet eindigen, het kofschip etc.
Nah, bedrijfseconomie is echt niet zo erg dat je dat gemist hebt. Je moet zo af en toe berekenen hoeveel het tijdschrift wat je uitbrengt moet gaan kosten ed, al denk ik dat je dat bij N&M eigenlijk héél weinig hoeft te doen. Bij RMP namelijk nog wel soms.quote:Zijn er nog andere belangrijke vakken die ik mis door het eerste jaar te skippen? Bedrijfseconomie en management geloof ik sowieso? Weinig zin om dat vrijwillig in m'n eentje te gaan bijspijkeren...
Bel gewoon even naar IBG, weet je het direct. Correspondentienummer erbij (en nog iets van BSN of bankrekeningnr). Spannend maar dan weet je wel waar je aan toe bent.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:33 schreef DesieQ het volgende:
[..]
Ja, maar het duurt zo langDe post is hier altijd heel laat en Mijn IB-Groep is ook niet te bereiken.
Ik moet gewoon wat geduldiger zijn, maar het lijkt me zo'n leuke opleiding!
Ik hoop ook maar dat er genoeg mensen zijn die zich hebben teruggetrokken, dan
Die economie en marketing wacht ik dan gewoon even af. Kan altijd als het zover is wat extra werk gaan verrichten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb zelf in het 1e jaar de boekjes 'praktische cursus spelling' en 'practische cursus zinsontleding' moeten kopen, en die waren erg handig. Ook de Schrijfwijzer van Jan Renkema is een fijn boek, die heeft beide in één.
[..]
Nah, bedrijfseconomie is echt niet zo erg dat je dat gemist hebt. Je moet zo af en toe berekenen hoeveel het tijdschrift wat je uitbrengt moet gaan kosten ed, al denk ik dat je dat bij N&M eigenlijk héél weinig hoeft te doen. Bij RMP namelijk nog wel soms.
Marketing hetzelfde, niet zo erg allemaal. Maar vooral je spelling moet goed up to date zijn
En, ben je toegelaten?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:37 schreef DesieQ het volgende:
[..]
Ik studeerde afgelopen jaar Engels en die opleiding vond ik eigenlijk niet zo heel leuk. En tegen de tijd dat ik besloten had om iets anders te gaan doen en ik deze opleiding vond, was het al 15 mei geweest. Echt stom!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:35 schreef Together-Alone het volgende:
Ik ben ook ingeloot.Kreeg om 7.45 al een mailtje van Studielink.
Dank je!quote:
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:27 schreef Liefste het volgende:
Ik heb mijn P gehaald,
Ik sla het eerste jaar over, begin in het tweede jaar (i.v.m. andere afgeronde HBO opleiding). Loten hoeft dan dus niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:54 schreef Together-Alone het volgende:
Hoezo hoefde je niet mee te loten als ik vragen mag?
quote:Bereikbaarheid de opleiding en het onderwijsbureau
Gedurende het zomerreces blijft het onderwijsbureau dagelijks bereikbaar. We doen dit eigenlijk omdat we dit jaar voor het eerst te maken hebben met een numerus fixus. Wel hebben we aangepaste openingstijden gedurende de periode 20 juli tot 17 augustus. We zijn dan telefonisch bereikbaar tussen 10.00 en 12.00 uur en tussen 13.00 en 15.00 uur, op ons reguliere nummer: 020 - 595 1700. Een e-mail sturen naar info-mim@hva.nl kan natuurlijk ook altijd!
Wow. Wat goed! Nog even de laatste loodjes dus.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:15 schreef lienelien het volgende:
Heb nu 10.289 woorden en moet nog 1 hoofdstuk en de conclusies en aanbevelingen en dan is m'n scriptie helemaal af!![]()
Morgen helemaal klaar denk ikquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:17 schreef Jevel het volgende:
[..]
Wow. Wat goed! Nog even de laatste loodjes dus.
Wanneer krijg je dan je diploma, heb je daar al enig zicht op?
Nou de afgelopen jaren groeide het aantal eerstejaars met zo ongeveer 300 per jaar, dus dat past echt niet.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:06 schreef Liefste het volgende:
Dat is ongeveer net zo veel als vorig jaar, lekker nutteloze loting dan. Of misschien waren er anders ineens 1800, haha. De horror, het gebouw is nu al zo klein. Als je tutor wordt, ga je dan ook lesgeven of echt alleen tutor zijn? Lijkt me wel een toffe baan trouwens
quote:Wel hebben we aangepaste openingstijden gedurende de periode 20 juli tot 17 augustus. We zijn dan telefonisch bereikbaar tussen 10.00 en 12.00 uur en tussen 13.00 en 15.00 uur, op ons reguliere nummer: 020 - 595 1700. Een e-mail sturen naar info-mim@hva.nl kan natuurlijk ook altijd!
Ik heb besloten pas over enkele weken weer in te loggen, maar staat het niet gewoon gelijk na het inloggen rechts?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:09 schreef Jevel het volgende:
Hoe weten jullie in welke klas je zit?
Ik heb nog steeds geen bevestiging/betalingsformulieren e.d. van de HvA maar moet dat even afwachten.![]()
Ik kan wel gewoon op Intranet, met mijn oude inloggegevens. Kan ik de klassenindeling daar vinden?
Dat klopt ja. Als het goed is staat je klas rechts op intranet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik heb besloten pas over enkele weken weer in te loggen, maar staat het niet gewoon gelijk na het inloggen rechts?
Anders eventueel op rooster klikken ofzo?
Dan ga ik me weer veel te druk maken over boeken, klasgenoten etc.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:22 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Als het goed is staat je klas rechts op intranet.
Iets anders Tonio: je hebt besloten pas over enkele weken in te loggen???Je kan MIM-intranet niet meer zien voorlopig?
En daarna door toch?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:43 schreef lienelien het volgende:
Neuh, ik ga naar Sziget, dus ik win.
en de rest bronsquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:42 schreef Duim het volgende:
Oke lienelien wint duidelijk. Maar ik heb zilver.
Dat marketingboek is juist het eerste wat ik de deur uit heb gedaan!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:17 schreef Liefste het volgende:
Toad, thanks! Dan verkoop ik gewoon al mijn boeken behalve dat marketingboek, verdien ik in elk geval nog wat geld zodat ik weer nieuwe boeken kan kopen
Jaaa Lowlands, heb er zin in!
Staat rechtsboven:quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:45 schreef Jevel het volgende:
Hm, ik kan niks vinden van een klas ofzo.
Komt denk ik doordat ik niet met een MIM-account inlog. Het staat niet onder een kopje ofzo toch?
Tenminste, bij roosters e.d. zie ik het niet.
Ach, ik wacht het wel af. Als ik het eind augustus maar weet .. en dat zal wel goed komen
quote:Week 32 (periode 5.6)
Portal voor
Lienelien
Groepen: R06 RV5 Z613-s2
Reserveren
Rooster
Toevoegen/Verwijderen
Grapjasquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:57 schreef Toad het volgende:
Zilver, goud, brons.
Ik heb diamant, want ik zag Gaga in Paradiso.![]()
Neig de laatste tijd meer naar tijdschrift.. Zou alleen niet weten welke. En ben niet het allergrootste schrijftalent volgens mij, weinig mee gedaan laatste tijd. Al ga ik dus wel reviewen op Szigetquote:Lienelien: gezien je stages: wil je echt de tvkant op?
/Late reactiequote:Op maandag 3 augustus 2009 10:30 schreef lienelien het volgende:
Moet je voor die boekenlijst niet gewoon op intranet kijken? Of heb je daar nog geen inlogcode voor? (zal wel niet dan..) Maar het is vrij normaal dat je nu nog niets hebt hoor, komt altijd vrij last minute. En dit jaar al helemaal omdat dit het eerste jaar is met numerus fixus en ze hebben er blijkbaar allemaal een beetje moeite mee
maar goed, op het onderwijsbureau werken dan ook maar 4 á 5 mensen die alles maar moeten regelen.
Bij mij dus niet.quote:Portal voor
xxxx
Groepen:
Hier zouden jouw eigen links kunnen staan, bijvoorbeeld:
Adresboek HvA
Download Firefox
HTML handleiding
Module R501
PC reserveren
Propedeuse periode 1
Roosters mijn groep
Zoals in deze voorbeelden kunnen dat links binnen deze server, maar ook externe links zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |