Ongepast? Nee. Prettig om aan te horen? Dat ook niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:24 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik snap idd niet dat mensen het ongepast vonden. Ik ben het ermee eens dat ze niet zo stemvast was, maar desondanks vond ik het wel oprecht. En bovendien heeft ze zelf een kneiter van een hit gehad met dit nummer.
Beter dan al dat Hilton nieuws op de FP.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
Shit... Nu krijgen we dagenlang op TV Paris te zien
Je hebt het vast niet voor niets opgezocht, sensatiezoekerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:26 schreef onlogisch het volgende:
Voor onze sensatie zoekers die het keer op keer willen bekijken :
Was dat niet al de bedoeling? Lijkt me trouwens wel zwaar voor ze.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedacht me net dat de overige Jackson 5 leden wel eens die concerten zouden kunnen gaan doen... met gastoptredens van wereldsterren om Michael te vervangen
Arm kindje...quote:
Dat was voor de act met dat meisje, rest is wel gewoon livequote:
Wil je mijn berichten niet quoten aub?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waanneer heb jij MJ live horen zingen dan de laatste jaren? Madonna is een icoon, of ze nu goed zingt of niet.
Ik wilde zeggen 'thumbs up', maar voor Shitney doe ik een vingertje up!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind niks mis met Shitney en hoe ze er mee omgaat! Ze heeft hier notabene de hele week grappend en grollend mee zitten posten en nu heeft ze een avondje "lekker janken dames" gehad.
Lekker belangrijk. More power to her. Ik wou dat ik naast mn grappen en grollen nog zo ongegeneerd verdrietig ergens van kon genieten. Ik ben alleen maar cynisch en das ook niet alles!
Ja, kassa. Die broers hebben vanaf dat MJ 5 was al geparisiteerd op hun broer, waarom in de toekomst ook nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedacht me net dat de overige Jackson 5 leden wel eens die concerten zouden kunnen gaan doen... met gastoptredens van wereldsterren om Michael te vervangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |