ja, dat is om de schijn hoog the houdenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er staat een vrouwtje icoontje naast je naam
22.00 uurquote:
incl moonwalk.quote:
Voorlopig hoop ik dat mijn kleine dat verdriet voorlopig bespaart blijft.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die hopen dat hun dochter/zoon ook zoveel emotie's toont tijdens hun uitvaart...
Was echt prachtig om te zien
Eten, als je echt leeg bent.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:03 schreef Andromache het volgende:
Ik ben even helemaal leeg nu. Weet niet zo goed wat ik nou moet doen.
die gast die nog steeds denkt dat thriller gefilmd wordt?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:01 schreef fratsman het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=scary+black+guy+at+michael+jackson+tribute&btnG=Zoeken&meta=
Weet iemand het al? Ik schrok me werkelijk de tering toen die gast in beeld kwam!![]()
Dat stukje heb ik nou net gemistquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:00 schreef Susi het volgende:
Oh oh dat stukje van de microfoon en Man in the Mirror
TV moment van 2009quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan nog steeds niet naar die Parisspeech kijken...
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:04 schreef cheqy het volgende:
[..]
Voorlopig hoop ik dat mijn kleine dat verdriet voorlopig bespaart blijft.
Eensch.quote:
Is zijn eerste vriendinnetje geweest.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:03 schreef Bibikuif22 het volgende:
Jeetje.... Ik ben er stil van.. Ik was bij die kleine, die kon niet slapen dus heb het pas weer gezien vanaf heal the world maar ik heb het niet droog gehouden hoor. Het brak mijn hart toen Paris sprak..
Stond Brooke Shields nu ook op het podium? Waar kende zij Michael van?
Wel gepland denk ik. Mama vroeg aan Paris tijdens één van die andere speeches nog of ze echt zeker wist of ze wat wilde zeggen. Ze knikte, dus het was wel gepland dat Paris nog wat ging zeggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk ook dat die laatste speeches op het podium ongepland waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |