Volgens mij wel ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:28 schreef Migwi het volgende:
[..]
Was m'n eerste ingeving ook, maar echt?
Hmm..
*wappert meequote:
Ik zag toch heel duidelijk een halfbloedje.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
Voor het eerst zie ik dat kind eens goed
Heb je die malloot weerquote:
Klonk als een kindje?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:28 schreef Qwea het volgende:
wie brult daar zo?
Ik word oud want ik weet niet wie het is?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:28 schreef karoltje het volgende:
Die Aziatische chick heeft een dijk van een stem zeg.
iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
Zijn dochter gewoon ook meezingen op het podium, wat knap
Waar jij in ligt? Maken ze die maat wel?quote:
Ik weet het niet ...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zag toch heel duidelijk een halfbloedje.
Trollen. Zie je toch?quote:
Volgens mij vond ze het wel gaaf om op het podium te staan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:29 schreef Lovechild het volgende:
En toch vind ik het mooi! Met z'n kindjes erbij en Paris zingend
Wees gerust, er komen nog genoeg tributes, dit gaan ze uitmelken tot op het botquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:29 schreef Phrits het volgende:
Kut, dit voelt echt als een laatste afscheid van Michael en nu wordt 't toch lastig hier....![]()
Misschien wel een kwartbloedje. Vader Jackson is zelf ook niet geheel zwart, da's duidelijk.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar jij in ligt? Maken ze die maat wel?
rot opquote:
Denken dat ie lollig isquote:
Doe er eens wat aan. Oh wacht, you lost your powers.quote:
Hij was flink aan het knabbelen iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:31 schreef controlaltdelete het volgende:
zijn zoon staat kauwgum te kouwen????? zie ik dat goed?
Die zat de halve avond al met een barbiepop.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:31 schreef controlaltdelete het volgende:
MJ moet glimlachend kijken nuquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:31 schreef Impry het volgende:
Mooi aanzicht zo al die kinderen op het podium
provocatie. En iedereen hapt. Precies wat hij wilquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:31 schreef fratsman het volgende:
Kan oma die oudste even een bitchslap geven, met dat geherkauw!
Ik denk dat het voor hem een keuze is tussen herkauwen of oncontroleerbaar janken voor het oog van de wereld.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Hier, een Liga.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:32 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ja ik zag Timor
Al sinds 7 uurquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |