moet ook eerst betalenquote:
Een ander probleem ik moet er ook nog een vinden.quote:
Oh was het datquote:
Datquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een ander probleem ik moet er ook nog een vinden.
Oh ja, dat schiet niet op dan....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een ander probleem ik moet er ook nog een vinden.
Zo erg is het nu ook weer niet.quote:
Op dit moment nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja, dat schiet niet op dan....
Maar genoeg vrouwen hier toch
Weltrustenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:38 schreef KudFokker het volgende:
Het is helemaal vrouwloos hier op het moment!
Ik ga lekker slapen!
Al weer?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:38 schreef ThE_ED het volgende:
Wezen borrelen met collega's, wat is het leven toch erg.
Zal ze eens roepen danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op dit moment niet![]()
Ja alleen die willen mij niet![]()
Ik wou dat ik zulke collega's had.quote:
Weer collega's over uit de UK, dus even laten zien waar we normaal heen gaan enzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zulke collega's had.Maar waar ik nu werk zie ik dat niet gebeuren.
Die was toch al van jou?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal ze eens roepen dan![]()
Oooooh Duimpje!
HIER!![]()
Op elk potje past een dekseltje ofzo?
Mwah, ik kan goed met m'n collega's overweg, maar ik zou niet voor m'n plezier met ze gaan borrelenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zulke collega's had.Maar waar ik nu werk zie ik dat niet gebeuren.
Oh leukquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Weer collega's over uit de UK, dus even laten zien waar we normaal heen gaan enzo.
Ach ik ga nog steeds om met een aantal ex-collega'squote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mwah, ik kan goed met m'n collega's overweg, maar ik zou niet voor m'n plezier met ze gaan borrelen
Oh, jij had het over een vrouw, niet specifiek iemandquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die was toch al van jou?![]()
Zou je denken? Dat wij bij elkaar passen?
En vallen daarmee niemand lastig, in tegenstelling tot diverse niet nader noemende groepjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, dat heb je vaak met die zogenaamde 'gothics' & 'emo's'
Die willen anders zijn dan de rest en lopen daarom lopen ze maar met een andere grote stroming mee
De Finnen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
En vallen daarmee niemand lastig, in tegenstelling tot diverse niet nader noemende groepjes.
Ohquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, jij had het over een vrouw, niet specifiek iemand![]()
Eh nee, dat mag niet
Hangt van de collega's af. Een bedrijf waar dat min of meer nodig is om in het team te passen past niet bij mij. Ik had al vrienden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mwah, ik kan goed met m'n collega's overweg, maar ik zou niet voor m'n plezier met ze gaan borrelen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
En vallen daarmee niemand lastig, in tegenstelling tot diverse niet nader noemende groepjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |