Vind veel wel van dat huilie gezever. Niemand keek meer om naar die kluizenaar en nu ineens allemaal verdrietig en spijt enzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ja zeer oprecht idd. Vind die verhalen echt leuk om te horen
Ik ook, en er lekt water uit mijn ogen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:48 schreef Ada. het volgende:
Wat een mooie speech van Brooke, brok in m'n keel.
Fucking hell inderdaad.quote:
Die komt later in het programma nog optreden.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Ik vind het juist echt gewéldig, die broers met die handschoen
Mja mja... Zingen is een uitlaatklep voor artiesten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mooie speech!
Heel ontroerend.
Eik vind ik het niet normaal dat Jermaine nu zingt... Je hoeft niet altijd de artiest te zijn, rouw!
Ik vind m juist erg goed, mooi lied maar goed uitgevoerd. Alleen die handschoenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eik vind ik het niet normaal dat Jermaine nu zingt... Je hoeft niet altijd de artiest te zijn, rouw!
Al Sharpton mogen ze idd direct afvoeren, vreselijk, maar Brooke Shields is oprecht een vriendin geweest, die heeft daar alles te zoeken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vind veel wel van dat huilie gezever. Niemand keek meer om naar die kluizenaar en nu ineens allemaal verdrietig en spijt enzo.
Ga jij even vertellen hoe ze moeten rouwenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat weet je niet Sun, al die opgeklopte verhalenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef Stefan het volgende:
Vind veel wel van dat huilie gezever. Niemand keek meer om naar die kluizenaar en nu ineens allemaal verdrietig en spijt enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |