Heb jij echt zo'n boek?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh ja? Ik noteer je mening even in mijn 'oninteressante meningen van FOK!kers' boekje.
Hij en nog 2 a 3 miljoen Nederlanders gok ik. En met de buitenlanders er dan nog bij zal het wel 0,5 a 1 miljard worden.quote:
dus?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hij en nog 2 a 3 miljoen Nederlanders gok ik. En met de buitenlanders er dan nog bij zal het wel 0,5 a 1 miljard worden.
HAHAHAHAHAHAAHHAHAquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hij en nog 2 a 3 miljoen Nederlanders gok ik. En met de buitenlanders er dan nog bij zal het wel 0,5 a 1 miljard worden.
Uhm.. nee, dat zeg ik toch nergens. Maar dan hoef je er ook nog niet met een 'quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
dus?
dan moet je volgen?
karakterloos...
'Kijk mij 's de kudde haten'... loserquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
dus?
dan moet je volgen?
karakterloos...
Je doet maar, het zal zoals ik zei vast tussen de 0,5 en 1 miljard zitten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:41 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAAHHAHA
1 MILJARD
WAT EEN GRAP
DIT NOTEER IK MIJN MOPPENBOEK OKE?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:46 schreef ukker het volgende:
Het is inderdaad schraal. Paar jaar geleden vond iedereen hem nog een pedo en een freak, nu allemaal leuke praatjes over m
Ik vind het nog steeds een pedo en een freak, zal hem niet missen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:46 schreef ukker het volgende:
Het is inderdaad schraal. Paar jaar geleden vond iedereen hem nog een pedo en een freak, nu allemaal leuke praatjes over m
Het wordt wel gezegd maar ik geloof er geen hol van. Het meest bekeken programma was de wereldcup met gemiddeld 100 miljoen kijkers. Sowieso zijn er 6 miljard mensen op de planeet, hoeveel hebben daarvan een TV, en hoeveel daarvan kijken naar Micheal Jackson? In het westen kijken er veel misschien, maar ik denk niet dat 1 miljard Chinezen hiervoor thuis blijven om de begrafenis van Micheal Jackson te zien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:43 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je doet maar, het zal zoals ik zei vast tussen de 0,5 en 1 miljard zitten.
Op TV zeiden ze zelfs 2 miljard maar denk ook dat t rond de 1 miljard zal zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:43 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je doet maar, het zal zoals ik zei vast tussen de 0,5 en 1 miljard zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |